რომანიოლის ფასი ცნობილია

image

ალესიო რომანიოლის სახელს "ჩელსის", "მანჩესტერ იუნაიტედსა" და "იუვენტუსს" უკავშირებენ. "მილანს" მისი კაპიტნის შენარჩუნება სურს, თუმცა იმ შემთხვევაში თუ თავად ფეხბურთელი წასვლას მოინდომებს, ლომბარდიულ გრანდს თავისი პირობები აქვს.

"Gazzetta dello Sport"-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად "როსონერი" რომანიოლის 60 მილიონ ევროდ აფასებს. ალესიოს მიმართ ყველაზე დიდ ინტერესს "მანჩესტერ იუნაიტედი" იჩენს, რომელსაც დაცვაში არასტაბილური თამაში ახასიათებს.

ალესიოს "მილანში" დარჩენა სურს, რაც ყველასთვის ნათელია, თუმცა იმ შემთხვევაში, თუ "როსონერი" ჩემპიონთა ლიგაზე ვერ გავიდა, რთული იქნება მსგავსი მაცდური შეთავაზებების უარყოფა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 16

Zeon 16 მარტი 2019 21:30
მე მესმის ის რომ ის ბებერია ეს ისეა და ახალი თაობა და რამე მაგრამ ეს ახალი თაობა ზუსტად მაგ ბებრების კლასის ხარჯზე უფრო მეტად ძლიერდებიან და უმატაბენ და არანაირად თავისუფალი სტილის ხარჯზე ,თავისთავად ტალანტი და მერე კიდე ძალიან საჭიროა გამოცდილი პროფის გვერდით ვარჯიში და უამრავი რამ მინიმუმ ეს მასს ფსიქოლოგიურ წნეხისაგან ხსნის როცა მოწინაღმდეე გუნდის ვარსკვლავის წინაში არის უკვე არ იბნევა უფრო დამაჯერებელი ხდება იმიტომ რომ გვერდით ყავს ვარსკვლავი და იმედიანად არის უფრო გულიანად არის ფსიქოლოგიურად უფრო მზად არის ბევრად დახვეწილიწ და იხვეწება კიდეც ვარჯისიდან ვარჯიშამდე თამაშიდან თამაშამდე ,ძალიან ძალიან საჭიროა ახალგაზრდა თაობამ პროფის გვერდით რომ იყოს ეს მას ყველანაირად ხელს უწყობს სამომვლად გაზრდაში და ჩამოყალიბებაში......ტოპი გუნდში აუცილებელია თუნდაც ბებერი
koka
koka 15 მარტი 2019 10:22
ციტატა: N_Mujiri
ციტატა: koka
არამგონია ეს სადმე წავიდეს. უყვარს მილანი, ჩემი აზრით ზაფხულში 3 ტოპ ფეხბურთელის მეტი არ გვჭირდება, 2 მცველი გვინდა ტიაგო სილვა/ჰუმელსი და დანი ალვეში 1იც ნახევარმცველი ოზილი, ხამეს როდრიგესი, ვიდალი, მოდრიჩი, კროოსი, ვერატი, ნაინგოლანი ამათგან რომელიმე. ემი აზრით ეს 3 პოზიციაა აუცილებელი და თუ 2 თავდამსხმელსაც დაამატებენ 1 ტოპი და 1 ამომავალი ვარკვლავი მერე 4-4-2 ზე გადასვლაც შეიძლება


დანი ალვესი რა ჯანდაბად გინდა :დ ან იოზილი ან 4-4-2 და წარმატებული გუნდი რომელია დღევანდელ ფეხბურთში :დ

დანი ალვეში საუკეთესო მარჯვენა მცველია რო არა ასაკი და კონტისაც და კალაბრიასაც მილიონი თავით ჯობია და გამოცდილებას მოუტანს გუნდს. იოზილი როგორ არ უნდა გინდოდეს გუნდში ვერ ვხვდები. 4-4-2 iT kide SeiZleba karg warmatebas miaRwio, milani wlebis ganmavlobaSi TamaSobda am taqtikiT
N_Mujiri 14 მარტი 2019 11:52
ციტატა: koka
არამგონია ეს სადმე წავიდეს. უყვარს მილანი, ჩემი აზრით ზაფხულში 3 ტოპ ფეხბურთელის მეტი არ გვჭირდება, 2 მცველი გვინდა ტიაგო სილვა/ჰუმელსი და დანი ალვეში 1იც ნახევარმცველი ოზილი, ხამეს როდრიგესი, ვიდალი, მოდრიჩი, კროოსი, ვერატი, ნაინგოლანი ამათგან რომელიმე. ემი აზრით ეს 3 პოზიციაა აუცილებელი და თუ 2 თავდამსხმელსაც დაამატებენ 1 ტოპი და 1 ამომავალი ვარკვლავი მერე 4-4-2 ზე გადასვლაც შეიძლება


დანი ალვესი რა ჯანდაბად გინდა :დ ან იოზილი ან 4-4-2 და წარმატებული გუნდი რომელია დღევანდელ ფეხბურთში :დ
koka
koka 14 მარტი 2019 10:51
არამგონია ეს სადმე წავიდეს. უყვარს მილანი, ჩემი აზრით ზაფხულში 3 ტოპ ფეხბურთელის მეტი არ გვჭირდება, 2 მცველი გვინდა ტიაგო სილვა/ჰუმელსი და დანი ალვეში 1იც ნახევარმცველი ოზილი, ხამეს როდრიგესი, ვიდალი, მოდრიჩი, კროოსი, ვერატი, ნაინგოლანი ამათგან რომელიმე. ემი აზრით ეს 3 პოზიციაა აუცილებელი და თუ 2 თავდამსხმელსაც დაამატებენ 1 ტოპი და 1 ამომავალი ვარკვლავი მერე 4-4-2 ზე გადასვლაც შეიძლება
RUSH 14 მარტი 2019 10:35
რომანიოლი ხელშეუხებელია!
superkaka22 14 მარტი 2019 10:07
gogi1984 როგორც მახსოვს მილანი იყო მასე ერთ წელში როგოტც შენ ამბობ ლიგა რო მოიგო, 2002ში ლიგაზე არ ყოფილა, 2003ში გავიდა დაიმატეს საჭირო ფეხბურთელები და ლიგა დადეს, მაგრამ შენ წაიკითხე რო მე სადმე ვთქვი ამ მილანმა ერთ წელში ლიგა უნდა მოიგოსთქო? პიონტეკი პაკეტა და ბაკაიოკო კი არა ინტერს იკარდი პერისიში ნაინგოლანი ყავს და ჯგუფში ჩარჩა, არც რომას ყავს ჩვენზე ალიან ბანძი შემადგენლობა მაგრამ პორტოსთან გავარდა, დღევანდელი მილანიდან ბაკაიოკოს გარდა რომელს აქვს ლიგაზე თამაშის გამოცდილება? არცერთს, ბერგვინი და სენტმაქსიმინიო რო მეუბნები რომელიმეს უთამაშია ლიგაზე? ან სადაც თამაშობენ რომელ ადგილზე არიან მათი გუნდები? ეხლა იმის დრო არ არის ველოდოთ ვინ როდის გაიფურჩქნება, ახალგაზრდა პერსპექტიული მოთამაშეები საჭიროა, მაგრამ გამოცდილი ფეხბურთელის გარეშე ვერ ჩამოყალიბდება, რისი მაგალითიც რომანიოლია, ერთი სეზონი ითამაშა ბონუჩუს გვერდით და სულ სხვა ტიპოა, რაც შეეხება რაბიოს, კაცმა თქვა 10 მილიონს ვინც შემომთავქზებს ყველას წინადადებას განვიხილავო და შესთავაზონ 11 თან ლეონარდო იცნობს და ურთიერთობა აქვს, არ ჯობია სავიჩს რომელშიც 100 მილიონს ითხოვენ და პლიუს ხელფასი უნდა უხადო?
gogi1984 საიტზეა
gogi1984 14 მარტი 2019 02:05
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

ვსოო და უეფა შეგვეშვა? 50 და 60 მილიონები ვიხადოთ. და არ იცი რო გაისად ლიგას ვერ მოიგებ? მაგალითად ვის მოიყვანდი ლეონარდოს ადგილას

უეფასთან როგორ მოაგვარეს დანარჩენებმა? პეჟ და სიტი იგებენ ლიგას 300 მილიონებს რო ხარჯავენ? ვის მოვიყვანდი და მივცემდი რაბიოს იმ 10 მილიონს ხელფასის სახით, სამაგიეროდ უფასოდ მოვიდოდა, რეალიდან შეიძლება მარსელო აღარ წავიდეს მაგრამ ასენსიო ბეილი ისკო მიდის, ამათგან რომელიმეს მოვიყვანდი, ფილიპე ლუისს მოვიყვანდი უფასოდ, ბარსადან რაკიტიჩი მიდის მაგაზეც ვუჩალიჩებდი, ეხლა არ თქვა რაკიტიჩს ერერა ჯობიაო კაცი ბარსას სამ საუკეთესო ტრანაფერში შეიყვანეს, მაგრამ ამათ მოყვანას უნდა ფული, ზოგ შემთხვევაში ტრანსფერის სახით ზოგ შემთხვევაში ხელფასის სახით, რომლის გადახდა ამათ არ უნდათ და დასდევენ 25-30 მილიონიან ფეხბურთელებს და დღეს ნორმალური ფეზბურთელი რო იყიდო მინიმუმ 50-60 მილიონი გინდა, ამ ბერგვინებზე და სენტმაქსიმებზე როა სასტავი აჟიტირებული სად თამაშობენ და რომელ ადგილზე არიან მათი გუნდები, თუ ლიგა 1 დან უნდათ ვინმეს მოყვანა პეპე დაითრიონ ლილიდან

და ვინ სხვებმა მოაგვარეს საქმე? ჩინელებმა რო ჩააჯვეს საქმეში ისე სიტის საქმეში ჩააჯვეს თუ პარიზში? ვალით იყიდა ფეხბურთელები და უეფამაც ამაზე გაჭედა მითუმეტეს გუნდი დაკარგა იმ სირმა. ჯერ რაბიოს უნდა მილანი? აბა კითხე თუ ბარსა ეპატიჟება. მოვიდა ლეონარდო მოიყვანა ბაკაიოკო პიონტეკი პაკეტა და კიდე ემდურები? ან სად გინახია ლიგა მოეგოთ ასე ერთ წელში გუნდებს დამისახელე ერთი მაინც
superkaka22 14 მარტი 2019 01:35
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

ვსოო და უეფა შეგვეშვა? 50 და 60 მილიონები ვიხადოთ. და არ იცი რო გაისად ლიგას ვერ მოიგებ? მაგალითად ვის მოიყვანდი ლეონარდოს ადგილას

უეფასთან როგორ მოაგვარეს დანარჩენებმა? პეჟ და სიტი იგებენ ლიგას 300 მილიონებს რო ხარჯავენ? ვის მოვიყვანდი და მივცემდი რაბიოს იმ 10 მილიონს ხელფასის სახით, სამაგიეროდ უფასოდ მოვიდოდა, რეალიდან შეიძლება მარსელო აღარ წავიდეს მაგრამ ასენსიო ბეილი ისკო მიდის, ამათგან რომელიმეს მოვიყვანდი, ფილიპე ლუისს მოვიყვანდი უფასოდ, ბარსადან რაკიტიჩი მიდის მაგაზეც ვუჩალიჩებდი, ეხლა არ თქვა რაკიტიჩს ერერა ჯობიაო კაცი ბარსას სამ საუკეთესო ტრანაფერში შეიყვანეს, მაგრამ ამათ მოყვანას უნდა ფული, ზოგ შემთხვევაში ტრანსფერის სახით ზოგ შემთხვევაში ხელფასის სახით, რომლის გადახდა ამათ არ უნდათ და დასდევენ 25-30 მილიონიან ფეხბურთელებს და დღეს ნორმალური ფეზბურთელი რო იყიდო მინიმუმ 50-60 მილიონი გინდა, ამ ბერგვინებზე და სენტმაქსიმებზე როა სასტავი აჟიტირებული სად თამაშობენ და რომელ ადგილზე არიან მათი გუნდები, თუ ლიგა 1 დან უნდათ ვინმეს მოყვანა პეპე დაითრიონ ლილიდან
gogi1984 საიტზეა
gogi1984 14 მარტი 2019 01:10
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

ვსოო და უეფა შეგვეშვა? 50 და 60 მილიონები ვიხადოთ. და არ იცი რო გაისად ლიგას ვერ მოიგებ? მაგალითად ვის მოიყვანდი ლეონარდოს ადგილას
American 14 მარტი 2019 00:43
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

+10000000000
superkaka22 13 მარტი 2019 23:50
ციტატა: iuri23456
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

არცერთი ფეხბურთელი არ დაბადებულა ტოპ კლასის გახდნენ და არც ერთი გუნდი არ შექმნილა პირდაპირ საუკეთესოდ

ბაზარი არაა, უბრალოდ ჩვენ არ გვაქვს იმის დრო ვიღაცის ტოპ ფეხბურთელად ჩამიყალიბებას დაველოდოთ, დიდი კლუბები როგორ ტრანსფერებს აკეთებენ ხედავ? ისიც სისულელეა ლიგაზე არ ვართ და არავინ მოვაო, არც პსჟ და სიტი იყვნენ თავია დროზე ლიგაზე და პირველივე წელს რა ტრანსფერები დადეს, ფული დაანახე და მოვლენ, იუვენტუსიც მიხვდა რო ლიდერების გაყიდვით ლიგას ვერ მოიგებს, მაგათი პოლიტიკა ხო წამყვანი ფეხბურთელების გაყიდვა იყო წლების განმავლობაში და ინ ფულით 2-3 კარგი ფეხბურთელის ყიდვა, დაინახეს რო ასეთი პოლიტიკით ლიგას ვერ იგებდნენ, ამიტომ 105 მილიონი გადაუხადეს და რონალდო მოიყვანეს, ჩვენ რო ველოდოთ ბერგვინი და მაქსიმინი როდის გახდებიან მსოფლიო დონის ვარსკვლავები კიდე წლები გავა, ან გახდებიან რო.
iuri23456 13 მარტი 2019 23:08
ციტატა: superkaka22
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.

არცერთი ფეხბურთელი არ დაბადებულა ტოპ კლასის გახდნენ და არც ერთი გუნდი არ შექმნილა პირდაპირ საუკეთესოდ
superkaka22 13 მარტი 2019 22:21
რა არის იცით? ძაან ძნელია რა ფეხბურთელისთვის მთელი კარიერა მძღნერში ყოფნა, წელს ლიგაზე გუნდი რო ვერ გავიდეს და აქედან სასტავი წავიდეს არავის არ გავკიცხავ, ან სასტავი აქ რო წერთ პსჟეს და სიტის ისტორია და მებრძოლი სული არ აქვთ და იმიტომ ვარდებიანო ეს მილანი ლიგაზე რო გავიდეს რას იზავს? სიმართლეს თვალი რო გავსუწოროთ რონას და ინტერის დონეზე ვართ ხო? ერთი ჯგუფში ჩარჩა მეორე პორტოსთან გავარდა იგივე ბედი გველია ჩვენც, ერერებით ბერგვინებით და სენტმახსიმინებით შეიძლება გუნდში კონკურენცია გაზარდო, მაგრამ ლიგაზე წარმატებას ვერ მიაღწევ, ამიტომ ტოპებუს მოყვანაა საჭირო ლიგაზე ღირსეულად დასაბრუნებლად თორე ვერც რომანიოლის ვერც სუსოს და ვერც დონარუმას ვერ დაიჭერ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით და მერე ჯგუფში ჩარჩენით ან მერვედ ფინალიდან გამოვარდნით.
ატლეტიკო სიტი პსჟ ესეთი არაფრის მაქნისი გუნდები ჩვენი ჩავარდნის გამო არიან უკვე მერამდენე წელია ზუსტად ვიცოდი რო იუვენტუსთან გაფარჩაკდებოდნენ როგორც ყველგან როცა მოგება საჭიროა ეგარი განსხვავება დიდ გუნდებსა და პატარა გუნდებს შორის წელს იმედიმაქ ისეთი ტრანსფერები იქნება რო კონკურენტუნარიანი გუნდი ვიქნებით იქაც დაინტერივით ეგრევე არ გამოვარდებით
Leoni 13 მარტი 2019 21:47
მთავარია ლიგაზე გავიდეთ და არსად არ წავა. პირიქით სერიოზულ იგროკებს ველოდებით ამ ზაფხულს...
gogi1984 საიტზეა
gogi1984 13 მარტი 2019 21:23
ჭორია. მილანს არასდროს წამოცდენია 60 ან თუნდაც 70 მილიონი მოგვეცით და შეველევითო. რომანიოლიც მკვეთრად ამბობს არსად მივდივარო, ასე რომ არავინ ინერვიულოთ ბიჭებო

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: პაკეტა
ტრავმირებული: კალდარა, კალაბრია, სტრინიჩი, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image