კუტრონე თუ ანდრე სილვა?

image

ჩვენს საიტზე საკმაოდ აქტუალური იყო "მილანის" გულშემატკივრებისათვის კუტრონეა ფავორიტი თუ ანდრე სილვა, ამიტომ გადავწყვიტეთ გამოკითხვა ჩაგვეტარებინა.



скачать dle 10.5фильмы бесплатно

რომელი გირჩევნიათ?


Image

კომენტარები 21

terasini
terasini 7 მარტი 2019 20:01
ციტატა: Nero
ამ პსჟ-ს უნდა აეკრძალოს ლიგაზე თამაში.. ასეთი სამარცხვინო გუნდი ჯერ არ ყოფილა ამ ტურნირის ისტორიაში და ყოველთვის ასეთი იქნება რადგან საფრანგეთში შეიძლება ზედიზედ 100 წელი ჩემპიონი ხდებოდე მაგრამ მანჩესტერ იუნატედის დუბლებმაც კი შეიძლება მოგიგოს.. აი რამდენს ნიშნავს გუნდის ისტორია და მენტალიტეტი

magat patronebs....sheixebs....sul cal pexze kiiat, ro mkitxo......eg PSG pulis samrecxaoa....maash
Roco
Roco 7 მარტი 2019 18:07
ციტატა: william265

აი რას ნიშნავს ჩემპიონთა ლიგაზე თამამად თამაში და აი რას ნიშნავს სწორად შერჩეული მწვრთნელი!!!
მიოლდედან მოყვანილ სოლსკიაერს რა შედეგები აქვს!! ეს იმიტო რო ტრენერობის ანიბანი ესმის და მანჩესტერ იუნაიტედი ძალიან უყვარს! რო აცადონ ერთი წელი თავის ფილოსოფიას ჩამოაყალიბებს ერთი ორ სწორ ფეხბურთელს მიიყვანს და შესანიშნავ გუნდს დააყენებს.

ეს არის მაგალითი პირველ რიგში იმის რო აი რამდენს შვება რო გიყვარს ის გუნდი სადაც მუშაობ და სულს და გულს რო დებ! ეგაა მთავარი. და ამის მერე მოდის გუნდში სიტუაციის დალაგება და ტაქტიკის დანერგვა.
ამას იმიტო ვამბობ რო აი პიზადან და კრეტებიდან წამოსულ გატუზოს რო აცადეს ეს წელი გუნდს თავისი ხელი დაატყო, ქვეშაფსია და შეშინებული კამანდიდან რაღაც ბრძოლისუნარიანი ძრავი გამოაცხო.
თუ ლიგაზე გაგვიყვანა კიდევ ერთი წელი უნდა ვაცადოთ.

-----


რაც შეეხება ანდრე სილვას და კუტრონეს...
ანდრე სილვა ან უნდა გადაკეთდეს მარცხენა ვინგერად ან უნდა დახვეწოს ცხრიანის თვისებები თორე ისევ ისე დაიკარგება აქ.
გატუზომ მკაფიოდ თქვა რო ორი ფორვარდით არ ითამაშებს და როგორც გამოცდილებამ გვაჩვენა ცხრიანით თამაში უფრო ურჩევნია (კუტრონე, პიონტეკი, და დაჟე ის გამოსირებული კალინიჩიც) ვიდრე ათიანით (ანდრე სილვა და ათიანზე შეწეული ჩალხანა).
ხოდა დახვეწოს მომენტზე ჩასაფრება, თავზე თამაში, მოუკლოს ბურთის დიდხანს ფეხში გაჩერებას, იპოვნის თავის თავში სპორტული სულისკვეთება/ჟინი/ცეცხლი და მოვიდეს. რა პრობლემაა? სწორი მიდგომით კუტრონეს ამოაგდებს ბესპრაბლემ.
მაგრამ ამ მომენტში კუტრონეს ვირჩევ.

სრულიად გეთანხმები ვაბშე ყველაფერში. სილვა თუ არ გამოისყიდეს 20 და 25 არ უნდა გაყიდონ დააბრუნონ და უნდა მიეცეს კიდევ შანსი თუმდაც ვინგერად მანდ კუტრონეს ნამდვილად აჯობებს მაგრამ ცენტრშო ამ ეტაპზე კუტრონე მირჩევნია.
superkaka22 7 მარტი 2019 16:57
ციტატა: zurius
1.არამგონია სილვა დაბრუნდეს, თუ შანსი ექნება სევილიაში დარჩება, 22 წლის ფეხბურთელისთვის სევილიას ძირითადში თამაში მემგონი ბევრად ჯობია მილანის ზამენაზე ჯდომას. მას ძირითადის გარანტიას კიდევ აქ არავინ მისცემს.
2.კუტრონეს სავარაუდოდ დარჩენა მოუწევს, რადგან მილანი ლიგაზე გასვლას აპირებს და მეორე ფორვარდი აუცილებლად სჭირდება. თუ კუტრონე წავა სხვა ფორვარდის დამატება მოუწევს მილანს.
3. გატუზოს სჭირდება გამტანი ფორვარდი, რომელიც ყავს (პიონტეკი), მისი შემცვლელი და ვინგერი რომელსაც ფორვარდად თამაშიც შეეძლება. მწვრთნელის ასეთი მოთხოვნის გათვალისწინებით გუნდში ორი ფორვარდი აუცილებლად იქნება და ე ერთერთი კუტრონე ან სილვა იქნება. ორივეს გამოვრიცხავ. ამასთან არ დაგავიწყდეთ ბორინიც გვყავს, რომელიც სავარაუდოდ ზაფხულში გუნდს დატოვებს.
4. არის კიდევ ერთი ვარიანტიც, ორივეს გაყიდვა და სხვა შემტევი ფეხბურთელების ყიდვა შეტევაში.
ჩემი აზრით კუტრონე თუ სილვა, პრაგმატულად რომ ვიმსჯელოთ უფრო სილვა, რადგან კუტრონე და პიო ერთმანეთს თამაშის სტილით გვანან, სილვა კიდევ განსხვავდება, მას სიღრმიდანაც შეუძლია თამაში 10-ნად და ორი ფორვარდიან სქემაშიც უფრო ჯდება.
ჩემის აზრით კარგი იქნება სილვა თუ დაბრუნდა კუტრონე გაანათხოვრომ სადმე სადაც ძირითადში იქნება, დიდი პოტენციალი აქვს და თუ სათამაშო დრო ექნება კიდევ უფრო მოუმატებს (ზამენაზე ჯდომით ახალგაზრდა ფეხბურთელი არ იზრდება). სილვა თუ არ დაბრუნდა უნდა დარჩეს, რადგან ლიგაზე რომ გავალთ აუცილებლად მიეცემა საკმარისი სათამაშო დრო.
კიდევ ერთი ვარიანტს არ გამოვრიცხავ, კუტრონე სავიჩის ტრანსფერში რომ ჩართონ.
საერთოდ კიდევ თანამედროვე ფეხბურთშ კლუბები რაც უფრო პრაგმატულად მოქმედებენ მით მეტ სარგებელს და მოგებავს ნახულობენ, მილანიც ესე უნდა მოიქცეს.
კუტრონეს კიდევ ზალიან ვაფასებ, იმიტომ მილანისტაა!!!

გეთანხმები, მაგრამ ლიგაზე თუ გავედით სკამიც გვჭირდება, ორივე გაყიდონ და ერთი მოვიდეს მასე არ გამოვა, მაშინ ის ერთი ისეთი მაგარი უნდა იყოს რო ფლანგზე და ფორვარდათ თამაში შეეძლოს და სუსო ან ჩალხანა ამოაგდოს, ასნავნოიში ისეთი კაცის დაყენება რომელიც სუსოსა ან ჩალხანას ამოაგდებს იმას ნიშნავს რო სკამი მაგრად გაძლიერდება
zurius 7 მარტი 2019 16:40
1.არამგონია სილვა დაბრუნდეს, თუ შანსი ექნება სევილიაში დარჩება, 22 წლის ფეხბურთელისთვის სევილიას ძირითადში თამაში მემგონი ბევრად ჯობია მილანის ზამენაზე ჯდომას. მას ძირითადის გარანტიას კიდევ აქ არავინ მისცემს.
2.კუტრონეს სავარაუდოდ დარჩენა მოუწევს, რადგან მილანი ლიგაზე გასვლას აპირებს და მეორე ფორვარდი აუცილებლად სჭირდება. თუ კუტრონე წავა სხვა ფორვარდის დამატება მოუწევს მილანს.
3. გატუზოს სჭირდება გამტანი ფორვარდი, რომელიც ყავს (პიონტეკი), მისი შემცვლელი და ვინგერი რომელსაც ფორვარდად თამაშიც შეეძლება. მწვრთნელის ასეთი მოთხოვნის გათვალისწინებით გუნდში ორი ფორვარდი აუცილებლად იქნება და ე ერთერთი კუტრონე ან სილვა იქნება. ორივეს გამოვრიცხავ. ამასთან არ დაგავიწყდეთ ბორინიც გვყავს, რომელიც სავარაუდოდ ზაფხულში გუნდს დატოვებს.
4. არის კიდევ ერთი ვარიანტიც, ორივეს გაყიდვა და სხვა შემტევი ფეხბურთელების ყიდვა შეტევაში.
ჩემი აზრით კუტრონე თუ სილვა, პრაგმატულად რომ ვიმსჯელოთ უფრო სილვა, რადგან კუტრონე და პიო ერთმანეთს თამაშის სტილით გვანან, სილვა კიდევ განსხვავდება, მას სიღრმიდანაც შეუძლია თამაში 10-ნად და ორი ფორვარდიან სქემაშიც უფრო ჯდება.
ჩემის აზრით კარგი იქნება სილვა თუ დაბრუნდა კუტრონე გაანათხოვრომ სადმე სადაც ძირითადში იქნება, დიდი პოტენციალი აქვს და თუ სათამაშო დრო ექნება კიდევ უფრო მოუმატებს (ზამენაზე ჯდომით ახალგაზრდა ფეხბურთელი არ იზრდება). სილვა თუ არ დაბრუნდა უნდა დარჩეს, რადგან ლიგაზე რომ გავალთ აუცილებლად მიეცემა საკმარისი სათამაშო დრო.
კიდევ ერთი ვარიანტს არ გამოვრიცხავ, კუტრონე სავიჩის ტრანსფერში რომ ჩართონ.
საერთოდ კიდევ თანამედროვე ფეხბურთშ კლუბები რაც უფრო პრაგმატულად მოქმედებენ მით მეტ სარგებელს და მოგებავს ნახულობენ, მილანიც ესე უნდა მოიქცეს.
კუტრონეს კიდევ ზალიან ვაფასებ, იმიტომ მილანისტაა!!!
rijkaard 7 მარტი 2019 15:35
ელიოტის განცხადება ნახეთ? ფედერიკო კიეზას სანდრო ტონალის სერგეი მილინკოვიჩის ტრანსფერები სურთ და + ბაკაიოკოს გამოსყიდვა სადღაც 200 მილიონს დააბანდებენ კიდევ ზაფხულში ამ ყველაფრისთვისო

კიეზა ტონალი კალაბრია რომანიოლი კალდარა კონტი დონარუმა კუტრონე უკვე მილანი ნაკრების ბირთვიც შეიძლება გახდეს
იქედან გამომდინარე რო კუტრონეს ბურთის შეგდება შეულია და თან მაინც ჩვენი გუნდის გაზდილია მაგას ვირჩევ მარა იმდენად უტექნიკო და უკლასოა რო სხვასთან შედარებას არც დავიწყებ მითუმეტეს პიონტეკთან მარა ამ მომენტში მაინც კუტრო სილვამ იქაც ჩაიჯვა თორე სტილი მეც სილვასი მირჩევნია
irakli
irakli 7 მარტი 2019 14:29
silva arendaze gaushvan isev jobia kutrone ki milans chirdeba forza
JAO_MILAN 7 მარტი 2019 10:26
არცერთი არაა კარიბადიგლეჯია, თუმცა კუტრონე უფრო უკეთესია მილანისთვის ვიდრე მძინარა სილვა
koka
koka 7 მარტი 2019 10:25
ორივე გვყავდეს გუნდში კონკურენცია და ზამენები უნდა იყოს მაგრამ მე კუტრონე მირჩევნია. სილვა და კუტრონე რო იჯდეს ზამენაზე კი არა ინძაგი იჯდა შევას დროს ზამენაზე და პრეტენზიებს არ გამოთქვამდა და ამ ღლაპებს რა უნდათ
American 7 მარტი 2019 09:40
ციტატა: superkaka22
რომას დამატებითები და 120 წუთიანი ტყვნა მაგრად გვაწყობს, იმედია პორტოს გააგდებენ, ლიგაზე რაც შორს წავლენ ჩვენი ხეირია

ციტატა: American
ციტატა: superkaka22
ატყდება ეხლა ომი:))))

Sulac ara, kai gaaketes Es gamokitxva, me piradad silvas miveci xma.
Sheizleba silva cota zantia, mara tvinit vapaseb me igroks da ara cxenivit sirbilit, gaachnia tank pozicias, magalitad kesiem unda irbinos mara tu striker xar tvini unda gkondes.

მეც

:)
corvoo
corvoo 7 მარტი 2019 03:28
სილვას ჟილკიანი თამაში მე არ მინახავს, არცერთ გუნდში. კუტრო მილანის აკადემიის აღზრდილია, მონდომებულია და მაქსიმუს ცდილობს, ბევრი მნიშვნელოვანი გოლი გაიტანა, თუნდაც ინტერთან გამარჯვების გოლი, რომლითაც ძალიან გაგვახარა. 21 წლისაა ჯერ და იმედი მაქვს უფრო მოუმატებს და დაიხვეწება.
gogi1984 7 მარტი 2019 03:20
შეიხების არასწორად არჩეული გუნდები და უაზროდ წაყვანილი გადაბერებული ბუფონი, წადი ჯიჯი სახლში წავიდა შენი დრო. გატუზოსი აღარ მეჯერა მაგრამ ეხლა უფრო მინდა მილანისტა ჯენარომ ასე გააგრძელოს დღეს რაც სულშერმა გააკეთა ეგ არი გუნდის სულისკვეთების დაბრუნება. რომაზე რაუნდა ითქვას გუნდი რო მთელი თამაში ერთხელ დაარტყამს ისიც პენალტიდან. რაც შეეხება სილვას კაცი რო სევილიაში ვერ გაქაჩავ უნდა დაანებო ფეხბურთს თავი და ზუსტად ვიცი მაგას ლეონარდო არც გატუზო მილანში არ დაიტოვებენ
mazda13 7 მარტი 2019 02:48
ჩემი აზრით ორივე მათგანი უნდა დარჩეს გუნდში ორივე განსხვავებული სტილის ცენტრია ასე ვერ გამოყოფ რომელია უკეთესი პროდუქტიულობით რათქმაუნდა კუტრონე ჯობია უფრო კარგად ასრულებს მაგრამ სილვას ბურთის თრევაც შეუძლია და უკეთ სირბილი ორივე მათგანი უნდა დარჩეს გუნდში იქნება მომენტები როცა შეცვლაზე გუნდს კუტრონე უფრო დაეხმარება ვიდრე სილვა ან პირიქით ამიტომ ჯობია სკამი მრავალფეროვანი იყოს და გატუზოს უფორო დიდი არჩევანი ქონდეს
Nero 7 მარტი 2019 02:43
პორტო რო გამოგაგდეს იქ უკვე არც არის რომა არაფრის ღირსი
superkaka22 7 მარტი 2019 02:41
ფლორენცის უნდა მიაჭრა ის ხელი, ისე მაგალითი უნდა იყოს, ძირითადად იტალიური კლუბის ფეხბურთელებმა იციან მაისურზე ქაჩვა
Baraba 7 მარტი 2019 02:28
პირადად მე ამათში სილვა მირჩევნია
--------------------
"When you wear the AC Milan shirt, it shows you have succeeded."
william265 7 მარტი 2019 02:22

აი რას ნიშნავს ჩემპიონთა ლიგაზე თამამად თამაში და აი რას ნიშნავს სწორად შერჩეული მწვრთნელი!!!
მიოლდედან მოყვანილ სოლსკიაერს რა შედეგები აქვს!! ეს იმიტო რო ტრენერობის ანიბანი ესმის და მანჩესტერ იუნაიტედი ძალიან უყვარს! რო აცადონ ერთი წელი თავის ფილოსოფიას ჩამოაყალიბებს ერთი ორ სწორ ფეხბურთელს მიიყვანს და შესანიშნავ გუნდს დააყენებს.

ეს არის მაგალითი პირველ რიგში იმის რო აი რამდენს შვება რო გიყვარს ის გუნდი სადაც მუშაობ და სულს და გულს რო დებ! ეგაა მთავარი. და ამის მერე მოდის გუნდში სიტუაციის დალაგება და ტაქტიკის დანერგვა.
ამას იმიტო ვამბობ რო აი პიზადან და კრეტებიდან წამოსულ გატუზოს რო აცადეს ეს წელი გუნდს თავისი ხელი დაატყო, ქვეშაფსია და შეშინებული კამანდიდან რაღაც ბრძოლისუნარიანი ძრავი გამოაცხო.
თუ ლიგაზე გაგვიყვანა კიდევ ერთი წელი უნდა ვაცადოთ.

-----


რაც შეეხება ანდრე სილვას და კუტრონეს...
ანდრე სილვა ან უნდა გადაკეთდეს მარცხენა ვინგერად ან უნდა დახვეწოს ცხრიანის თვისებები თორე ისევ ისე დაიკარგება აქ.
გატუზომ მკაფიოდ თქვა რო ორი ფორვარდით არ ითამაშებს და როგორც გამოცდილებამ გვაჩვენა ცხრიანით თამაში უფრო ურჩევნია (კუტრონე, პიონტეკი, და დაჟე ის გამოსირებული კალინიჩიც) ვიდრე ათიანით (ანდრე სილვა და ათიანზე შეწეული ჩალხანა).
ხოდა დახვეწოს მომენტზე ჩასაფრება, თავზე თამაში, მოუკლოს ბურთის დიდხანს ფეხში გაჩერებას, იპოვნის თავის თავში სპორტული სულისკვეთება/ჟინი/ცეცხლი და მოვიდეს. რა პრობლემაა? სწორი მიდგომით კუტრონეს ამოაგდებს ბესპრაბლემ.
მაგრამ ამ მომენტში კუტრონეს ვირჩევ.
Nero 7 მარტი 2019 02:14
ამ პსჟ-ს უნდა აეკრძალოს ლიგაზე თამაში.. ასეთი სამარცხვინო გუნდი ჯერ არ ყოფილა ამ ტურნირის ისტორიაში და ყოველთვის ასეთი იქნება რადგან საფრანგეთში შეიძლება ზედიზედ 100 წელი ჩემპიონი ხდებოდე მაგრამ მანჩესტერ იუნატედის დუბლებმაც კი შეიძლება მოგიგოს.. აი რამდენს ნიშნავს გუნდის ისტორია და მენტალიტეტი
superkaka22 7 მარტი 2019 02:05
რომას დამატებითები და 120 წუთიანი ტყვნა მაგრად გვაწყობს, იმედია პორტოს გააგდებენ, ლიგაზე რაც შორს წავლენ ჩვენი ხეირია

ციტატა: American
ციტატა: superkaka22
ატყდება ეხლა ომი:))))

Sulac ara, kai gaaketes Es gamokitxva, me piradad silvas miveci xma.
Sheizleba silva cota zantia, mara tvinit vapaseb me igroks da ara cxenivit sirbilit, gaachnia tank pozicias, magalitad kesiem unda irbinos mara tu striker xar tvini unda gkondes.

მეც
American 7 მარტი 2019 02:04
ციტატა: superkaka22
ატყდება ეხლა ომი:))))

Sulac ara, kai gaaketes Es gamokitxva, me piradad silvas miveci xma.
Sheizleba silva cota zantia, mara tvinit vapaseb me igroks da ara cxenivit sirbilit, gaachnia tank pozicias, magalitad kesiem unda irbinos mara tu striker xar tvini unda gkondes.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image