კუტრონე დონარუმას: "ბოდიში რომ დღე ჩაგიშხამე!" (+ვიდეო)

image

"მილანი" ბოლო ტურებში შესანიშნავად გამოიყურება, რაც ცხრილზეც აისახა, თუმცა პატრიკ კუტრონე სათამაშო დროის სიმცირეს განიცდის. მიუხედავად ამისა, ახალგაზრდა იტალიელი შესანიშნავ ფორმაშია.

მან ინსტაგრამზე ვიდეო გამოაქვეყნა შემდეგი ტექსტით: "ანტონიო, ბოდიში რომ დღე ჩაგიშხამე!"
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 13

TERASINI
TERASINI 4 მარტი 2019 19:38
ციტატა: zurius
რა პონტში აჯვავთ და ვერ იტანთ ვერ ვხდები მართლა. ტიპი მესამე სეზონია ზის ზამენაზე უპრეტენზიოდ, როცა გამოდის ბოლომდე იხარჯება. გუნდს ბევრჯერ დაეხმარა და გამარჯვების გოლები ყარა. 21 წლისაა. მილანელია სისხლით ხორცით...
?????????????????????
სილვაზე მზე და მთვარე ამოსდიოდათ აქ ბევრს, ტიპმა კალინიჩის და კუტრონეს კონკურენციას ვერ გაუძლო და პირველივე ხელსაყრელ მომენტში გააჯვა, და ძაანაც კარგი, ჭკვიანურადაც მოიქცა, ყველას უნდა თავის თამაში ნახოს და განვითარდეს, პირველ ტურებში კაი გოლებიც ყარა და ერთი ამბავი ატყდა რატომ გაუშვეს ისა ესა, ეხლა ვერაა შედეგიანი და მაგასაც აჯვავთ და არ გინდათ რომ დაბრუნდეს... ვერ გავიგე ლოგიკა?
3 უმაგრესი ფორვარდი გვყავს, პიონტეკი-23 წლის, კუტრონე-21-ის, სილვა-ის, თუ დაბრუნდა, უნდა გიხაროდეთ.
ბევრი გუნდი იოცნებებდა და ოცნებობს კიდევაც ასეთ ახლაგაზრდებზე...!!!
ჯერ ერთი რამხელა პლიუსია წლების მანძილზე ფორვარდზე არ გიწევს ფიქრი, მერე პერსპექტივის თვალსაზრისით, ფინანსური და ტექნიკური თვალსაზრისით, რამხელა პრესტიჟია ასეთი ახლაგაზრდებს რომ ზრდი და ანვითარებ.
დააკვირდით მილანის აღზრდილები იტალიაში რამდენ კარგ გუნდში თამაშობს, ეს არ არიის საამაყო? მე მაგალითად მაგრად მიხარია ხომე და ვგულშემატკივრობ მათაც.

კიდევ ერთი საკითხი. კომენტარებს რომ ვკითხოულობ ხანდახან ისეთებს წერს ზოგიერთი და ისე უცენზუროდ და უზრდელურად იგინება და ილანძღება ყველაფრის ხალისი გეკარგება კაცს. რაარი რა უბედურება, კამათი გამიგია მაგრამ გინების და ერთმანეთის შეურაწყოფის გარეშე არ შეიძლებაა ხალხნოო.
აქ შემოვდივართ რომ სიახლეები წავიკითხოთ ჩვენს საყვარელ გუნდზე და ერთმანეთს გაუზიაროთ რაღაცა ჩვენი აზრი და ერთად უგულშემატკივროთ.
კაცმა თუ რაღაც აზრი დაწერა, შენ რას აგინებ ძმაო, დაწერე შენი ქაზრი კორექტულად, რა შეუგნებლობა და ერთმანეთის გინება და ლანძღვა ვერ გავიგე მართლა....

პატივი ვცეთ ერთმანეთს...!!!

gaixare....ramodenimejer mec wavedi ginebebis winaagmdegi....magram bodishi admintan da araper gonisdziebas ar gebulobs....kutrones gineba xom modashi shemovida ,zogiertebtan,....vin magrat sheaginebs imas cdiloben.....da chatshi ucenzuro sityvebi sakutari pexburtelebis mimart unda shewydes!!!
lukich
lukich 4 მარტი 2019 16:10
კომენტარებს ვკითხულობ და უბრალოდ ვგიჟდები.. 28წლის ბიჭი ვარ და აქედან 24წელია მილანით იწყება და მთავრდება ჩემთვის ფეხბურთი. ამ 24წელში ბევრმა კარგმა და ბევრმაც ძალიან ცუდმა ფეხბურთელმა გაიარა, მაგრამ არასდროს დამიწყია ჯმა და გინება, ინ ფეხბურთელებზე, რომლებსაც, გულში ანთებული ქონიათ მილანი. ამას უნდა მიექცეს მნიშვნელობა, მარტო თამაში არაა, დამოკიდებულება და გარჯაც ძაიან მნიშვნელოვანია. როგორ?!!! ბიჭი როგორი მონდომებით დარბის და წინა სეზონში ამაზე უკეთესი რო არ გვყავდა როგორ ვიხვეწებოდით ეს დააყენეთ და არა ის პიტალო კალინიჩიო, ვსო მოვიდა პიონტეკი და სუ გათელეს და ჩამარხეს ბიჭი, რომელსაც გუნდში შეიძლება ყველაზე მეტად უყვარს მილანი!! ესე არ შეიძლება და თუ მაინც ესეთი დუაუნახავები ხართ და გინება გინდათ, საკუთარ გულში იგინეთ და ჩვენ ნუ გვასმენინებთ. კიდევ ვიმეორებ, ეს არ ეხება ყველას. კალინიჩს იგუაინს და მსგავს ღირებს თამამად შეგიძლია აგინო, მაგრამ ამ ბიჭს რომელმაც, ბევრჯერ გაგახარა, უსამართლობაა და კლავიატურაზე მასტურბაციაა.. Forzaa Milaan
neitralur xalxs vkitxot prosta modi vikitxot romeli upro kai pegburtelia silva tu kutrone ro gaitana mere ra moxda silvamac gaitana bevri mara atas kac ro kitxo 999ityvis silva upro zlieriao vinc milans ar gulshematkivrobs im xalxs vkitxot visac pegburti esmis chvensavit da viciro yvela silvas amjobineb ranairad verunda sheatyo am or kacs shoris ro romels upro siswrapeaq romeli upro igebs burts driblingi dartyma da tundac siswrape arc silva mevaseba da arc kutrone ubralod pegburti silvam upro icis yvelas tavisi shexeduleba aq

orivr iyos milanshida xan kutrone gaitans xan silva zamenidan da upro mets pio sheagdebs ratqmaunda 2 tavdamsxmelk cudi araa
superkaka22 4 მარტი 2019 13:58
ფაქტია ჯიგრებო ცუდი ასეთი რაღაცის გაკეთება რა პონტია,ვარჯიშზე გოლები გაუტანა და დღე ჩაგიმწარე და ინსტაგრამზე უდებს? დარწმუნებული ვარ რომანიოლი ვარჯიშზე ფეხს არ ანძრევინებს, რომანამ რო იგივე გააკეთოს ლამაზი იქნება? გასაგებია შარშან გაუტანა ინტრრს და რომას და წელს სამპდორიას და იგივე რომას მარა ტიპი არის დაბოღმილი ხო ჩანს არა? და თუ პიონტეკი ვერასოდეს გახდება რაღა ჩემ სირად გვინდა აბა? რაც შეეხება სილვას, სილვას კი არ მივტირით სილვა ბევრად ტექნიკურია ვიდრე ეს და გინდა გატანილი გოლების რაოდენობით და გინდა თამაშის მანერით ამ უნიჭოს რომელმაც ბურთია გაჩერება არ იცის სილვა ბევრად მირჩევნია, სექტასავით ჩვენ კი არა თქვენ იქცევით ის სასტავი ვინც ეს ძალიან მაგარი გგონიათ ეხლავე ჩამოგითვლით ძალიან ბევრ საფეხბურთო ასპექტს რომელიც არ აქვს და რომლიწ გარეშეც დიდი ფეხბურთელი ვერ გახდები, ჟილკოანი კი არა ბოღმიანი ყლე ბავშვაა, აბა მეორე ძმა ყოფილიყო კარში იმასაც გაუტანდა?
GHigu
GHigu 4 მარტი 2019 12:31
Cina sezonis mere am bichze egre rato laparakobt ras ajvamt aseti jilkiani bevri gvkavs gundshi????????????piatekis mosvlis mere archans cutrone ro aris gvarad magito argevasebat mgoni andre silvas dgemde mitirit aradaaa magaze farchaki kaixania milans tavdasxmashi arkolia tips seviliadan ajmevjneben cutrones marjvena fexi mirchevnia mtels magis karieras sektasavit nuikcevit raa
gogi1984 საიტზეა
gogi1984 4 მარტი 2019 11:43
გადამრევთ თქვენ ძმაო, კუტრონე მილანში დიდხანს იქნება გინდათ თუ არ გინდათ და რატო აგინებთ ვერ ვხვდები, ვიცით რო პიონტეკი ვერასდროს გახდება მაგრამ შარშანდელის მერე როგორ არ უნდა შეგიყვარდეს ეს კაცი როცა მერდა ინტერს გაუტანა და რომას ოლიმპიკოზე.კიდე გაიტანს მნიშვნელოვან გოლებს ზუსტად ვიცი
zurius 4 მარტი 2019 11:36
რა პონტში აჯვავთ და ვერ იტანთ ვერ ვხდები მართლა. ტიპი მესამე სეზონია ზის ზამენაზე უპრეტენზიოდ, როცა გამოდის ბოლომდე იხარჯება. გუნდს ბევრჯერ დაეხმარა და გამარჯვების გოლები ყარა. 21 წლისაა. მილანელია სისხლით ხორცით...
?????????????????????
სილვაზე მზე და მთვარე ამოსდიოდათ აქ ბევრს, ტიპმა კალინიჩის და კუტრონეს კონკურენციას ვერ გაუძლო და პირველივე ხელსაყრელ მომენტში გააჯვა, და ძაანაც კარგი, ჭკვიანურადაც მოიქცა, ყველას უნდა თავის თამაში ნახოს და განვითარდეს, პირველ ტურებში კაი გოლებიც ყარა და ერთი ამბავი ატყდა რატომ გაუშვეს ისა ესა, ეხლა ვერაა შედეგიანი და მაგასაც აჯვავთ და არ გინდათ რომ დაბრუნდეს... ვერ გავიგე ლოგიკა?
3 უმაგრესი ფორვარდი გვყავს, პიონტეკი-23 წლის, კუტრონე-21-ის, სილვა-ის, თუ დაბრუნდა, უნდა გიხაროდეთ.
ბევრი გუნდი იოცნებებდა და ოცნებობს კიდევაც ასეთ ახლაგაზრდებზე...!!!
ჯერ ერთი რამხელა პლიუსია წლების მანძილზე ფორვარდზე არ გიწევს ფიქრი, მერე პერსპექტივის თვალსაზრისით, ფინანსური და ტექნიკური თვალსაზრისით, რამხელა პრესტიჟია ასეთი ახლაგაზრდებს რომ ზრდი და ანვითარებ.
დააკვირდით მილანის აღზრდილები იტალიაში რამდენ კარგ გუნდში თამაშობს, ეს არ არიის საამაყო? მე მაგალითად მაგრად მიხარია ხომე და ვგულშემატკივრობ მათაც.

კიდევ ერთი საკითხი. კომენტარებს რომ ვკითხოულობ ხანდახან ისეთებს წერს ზოგიერთი და ისე უცენზუროდ და უზრდელურად იგინება და ილანძღება ყველაფრის ხალისი გეკარგება კაცს. რაარი რა უბედურება, კამათი გამიგია მაგრამ გინების და ერთმანეთის შეურაწყოფის გარეშე არ შეიძლებაა ხალხნოო.
აქ შემოვდივართ რომ სიახლეები წავიკითხოთ ჩვენს საყვარელ გუნდზე და ერთმანეთს გაუზიაროთ რაღაცა ჩვენი აზრი და ერთად უგულშემატკივროთ.
კაცმა თუ რაღაც აზრი დაწერა, შენ რას აგინებ ძმაო, დაწერე შენი ქაზრი კორექტულად, რა შეუგნებლობა და ერთმანეთის გინება და ლანძღვა ვერ გავიგე მართლა....

პატივი ვცეთ ერთმანეთს...!!!
Oto
Oto 4 მარტი 2019 09:59
რა მაგარია ბიჭოოოს.კარში ახვედრებს ბურთებს.ყოჩაღ რა ძლიერია პიონტეკი აუთ კუტრონე ინ
Nika
Nika 4 მარტი 2019 09:16
ვარჯიშია თუ თამაში ფაქტია ორივე ფეხით ერთნაირად ურტყავს და თქვენი მხრიდან ნამდვილად არაა ლამაზი რო აგინებთ და აფურთხებთ ამ ბავშვს
superkaka22 4 მარტი 2019 09:11
ციტატა: American
ციტატა: superkaka22
რო ვიძახი ყლე ბავშვაათქო არ გჯერათ, იიიიიი ვარჯიშზე მეკარეს გოლები გაუტანა თან აგდებული ბურთებით და თავი მაგარი გონია ამ სირს, სუსოს პაკეტას ან ჩალხანას თხოვე და გრძელი პასების მიღებაზე იმუშავე კედელივით რო ხარ შე ჩემისა, ეხლა ეს რო გამოაქვეყნა რა გააკეთა ამით მე მაგარი ვარ და დინარუმა სირიო, ვაი ამის პატრონს. 2 წლის და 10 თვის ბიჭი მყავს და რო ავუგდებ ბურთს ისიც ურტყავს ისე რო კარში საკაიფოთ ახვედრებს თან კაი უდარს უშვებს.

Ra donis ylea prosta, imena ar mevaseba verasodes dadgeba amisgan attacker

ეხლა ვიღაცა იტყვის ბავშვიაო, რაღა ბავშვია ეს ჩემისა 20-21 წლის არია უკვე, მაგრამ სირი 21 წლისაც სირია 11 წლისაც და 81 წლისაც
American 4 მარტი 2019 04:18
ციტატა: superkaka22
რო ვიძახი ყლე ბავშვაათქო არ გჯერათ, იიიიიი ვარჯიშზე მეკარეს გოლები გაუტანა თან აგდებული ბურთებით და თავი მაგარი გონია ამ სირს, სუსოს პაკეტას ან ჩალხანას თხოვე და გრძელი პასების მიღებაზე იმუშავე კედელივით რო ხარ შე ჩემისა, ეხლა ეს რო გამოაქვეყნა რა გააკეთა ამით მე მაგარი ვარ და დინარუმა სირიო, ვაი ამის პატრონს. 2 წლის და 10 თვის ბიჭი მყავს და რო ავუგდებ ბურთს ისიც ურტყავს ისე რო კარში საკაიფოთ ახვედრებს თან კაი უდარს უშვებს.

Ra donis ylea prosta, imena ar mevaseba verasodes dadgeba amisgan attacker
superkaka22 4 მარტი 2019 01:28
რო ვიძახი ყლე ბავშვაათქო არ გჯერათ, იიიიიი ვარჯიშზე მეკარეს გოლები გაუტანა თან აგდებული ბურთებით და თავი მაგარი გონია ამ სირს, სუსოს პაკეტას ან ჩალხანას თხოვე და გრძელი პასების მიღებაზე იმუშავე კედელივით რო ხარ შე ჩემისა, ეხლა ეს რო გამოაქვეყნა რა გააკეთა ამით მე მაგარი ვარ და დინარუმა სირიო, ვაი ამის პატრონს. 2 წლის და 10 თვის ბიჭი მყავს და რო ავუგდებ ბურთს ისიც ურტყავს ისე რო კარში საკაიფოთ ახვედრებს თან კაი უდარს უშვებს.
Nero 4 მარტი 2019 01:07
ბევრი ასეთი მომენტი ქონოდეს მაგრამ ბურთის მიღებაზე რო იმუშავოს უფრო აჯობებს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: პაკეტა
ტრავმირებული: კალდარა, კალაბრია, სტრინიჩი, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image