"რომა" 1-1 "მილანი" | მიმოხილვა

image

სერია A-ს ოცდამეორე ტურის შეხვედრა ჯენარო გატუზოს "მილანმა" სტუმრად "რომას" წინააღმდეგ ითამაშა და მატჩი ფრედ - 1:1 დასრულდა.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 11

A.Nesta13 საიტზეა
A.Nesta13 4 თებერვალი 2019 16:31
თამაშით აჯობა რომამ!! 3-4 რეალური მომენტი ქონდათ. დინარუმამ გადაარჩინა გუნდი და ერთხელ ძელმა!! სუსომ ვერ ითამაშა, თურქი არ ვარგა მაგ ადგილას, კესიმ წინა თამაშებთან შედარებით უკეთ ითამაშა, მაგრამ მაინც ჯორის ყლეა!! რომანიოლის სასწრაფოდ უნდა გვერდზე კარგი მცველი, თორემ შეცდომებს უშვებს ხოლმე! მუსაკიო( დაკვანტალებს) კი არ დარბის! აზრზე არაა!!!! ბოზიშვილმა მსაჯმა პენალი არ დადო, და პელეგრინი არ გააგდო! პაკეტაზე ცოთა მეშინია, სულელი გატუზოს ხელში რომ ვერ ჩამოყალიბდეს და განავითაროს თავის შესაძლებლობები!! პიონტეკი მაგარი ბიჭუა! ბაკაიოკო ლენჩივით დარბოდა და ბევრი შეცდომები დაუშვა!! როდრიგესი დაცვაში კარგია, წინ არ იცის რა უნდა ქნას( ანუ ეგეც ლენჩია)!! ფაქტია ბევრი გულშეატკივარი, იმედ გაცრუებული ვართ გუშინდელი თამაშით
zurius 4 თებერვალი 2019 15:19
ციტატა: Fenomeno10
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: Fenomeno10
გუშინ ვერ ვუყურე თამაშს და რამაინტერესებს გატუზომ დაცვა ათამაშა ?? თუ დაღლილობა ემჩნეოდა გუნდს , ან ვაფშე გვქონდა მოგების შანსი?

ისე ითამაშა მილანმა თითქოს სერია ბ გუნდი იყო რომა საერთოდ არ დარბოდენ დადიოდენ სტადიონზე და ვაფშე რო არ წაააგეს მიკვირს კაი ამათმა ითამაშეს ხო მაგრამ ეს სუსო რამ დაღალა ესე ძაან მაინტერესებს კაცი ვერ მოატყუა პასი ვერ გააკეთა

სუსოს როგორც წესი ყოველი წლის მეორე ნახევრის დროს გადაღლილი არის ხოლმე

რომა ძალიან მოტივირებული თამაშობდა ჩვენგან განსხვავებით, მაღალი და აგრესიული პრესინგით, პირველ ტაიმში მილანს უჭირდა თავის ნახევრიდან ბურთის ამოტანა, ძირითადად გრძელი გადაცემებით გამოქონდათ ბურთი და კონტრშეტევებზე ცდილობდნენ თამაშს. სუსო და ბაკაიოკო ვერ გამოიყურებოდნენ კარგად, კესიე ჩვეულ სტილში იყო, ართმევაზე კარგია მაგრამ შეტევის ფაზაში ფანტაზია ნოლი, პაკეტა კარგი იყო, მეტად უნდა მიეცეს საშვალება შეტევებში ჩაერთოს, კალაბრიასაც არაუშავდა მაგრამ ბებერმა კოლაროვმა აშკარად დაჯაბნა, როდრიგეზი ძირითადად დაცვით ფუნქციებს ასრულებდა, დაცვის ცენტრს არაუშავდა, ცოტა სუსტად მუსაკიო გამოიყურებოდა, ჩალხანაზე რა ვთქვა არ ვიცი, თამაშობს მაგრად შედეგიანობის თვალსაზრისით სრული კრახია, პიონტეკი დღითი დღე მაკვირვებს, საღოლ კარგია, მაგარია, მაგრამ საუკეთესო დონარუმა იყო, ძალიან ძლიერი მატჩი გამოუვიდა, ისეთ სეივებს აძრობდა რო რავიცი, მართლა საღოლ...!!!
შეცვლებიდან ლაქსალტი კარგად შემოვიდა, ძალიან მაგარი მომენტიც ქონდა მაგრამ რომას მეკარემ ძლიერი სეივი გააკეთა, არ გაგვიმართლა.
Fenomeno10 4 თებერვალი 2019 15:19
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: Fenomeno10
გუშინ ვერ ვუყურე თამაშს და რამაინტერესებს გატუზომ დაცვა ათამაშა ?? თუ დაღლილობა ემჩნეოდა გუნდს , ან ვაფშე გვქონდა მოგების შანსი?

ისე ითამაშა მილანმა თითქოს სერია ბ გუნდი იყო რომა საერთოდ არ დარბოდენ დადიოდენ სტადიონზე და ვაფშე რო არ წაააგეს მიკვირს კაი ამათმა ითამაშეს ხო მაგრამ ეს სუსო რამ დაღალა ესე ძაან მაინტერესებს კაცი ვერ მოატყუა პასი ვერ გააკეთა

სუსოს როგორც წესი ყოველი წლის მეორე ნახევრის დროს გადაღლილი არის ხოლმე

მართალია სატრანსფერო ფანჯარა სულ რამოდენიმე დღეა დაიხურა და ზაფხულამდე შორია მაგრამ გუნდს ფაქტია ჭირდება დიდი ცვლილებები გაწმენდა და შევსება ჩვენ უეფა არ გაგვახარებს ფაქტია თუ ვინმე არ გავყიდეთ და დაახლოებით პლიუსში 40 მილიონი თუ არ გვქონდა ან ერთი ვარიანტია გუდი შეივსოს თავისუფალი აგენტებით რაც ძალიან კარგია მაგრამ ძალიან ბევრი საჩალიჩოა მე კი ვფიქრობ რომამ გუდით პლიუს ერთივინგერი ლიგის ჯგუფიდან გასვლა იქნება მაქსიმუმი ან ინტერივით დავასრულებთ აშკარად ვერ შეხვდნენ მერდები ლიგას მომზადებლები ამიტო მგონია გუნდმა უნდა გაყიდოს ზაფხულში :ანტონიო დონარუმა (2მ) როდრიგესი(25მ) მუსაკიო(20მ) სტრინიჩი (4მ) ჰაკანი (25მ) ბორინი(10მ) მონტოლივო ბერტოლაჩი უფასოდ. ამას პლიუს კესი უნდა გამოვისყიდოთ და გავყიდოთ (40-45მ) ეს დაახლოებით 100 მილიონის საქმე ა გუნდმა უნდა მოიყვანოს: ფილ ჯონსი ან კეჰილი + ფელიპე ლუისი ან ალბერტო მორენო რაც შეეხება ნახევარდაცვას , ანდრე ერერა + ბრაჰიმი + ანდრეა პერეირა + ჰეკტორ ერერა ხოლო თავდასხმაში გუნდმა უნდა დაიმატოს ან ოლივიე ჟირუ ან ველბეკი ჩვენ შეგვიძლია მოვიყვანოთ უკვე ძალიან სერიოზული ვინგერი ბერვინი (30 მ) დეპაი (50მ) ან თუნდაც ლოზანო (40 მ) სწორედ აქედან უნდა დაიწყოს გუნდმა აღმასვლა ყოველშემთხვევაშიმე ასე ვფიქრობ სასტავი კი შეიძლება ასე გამოიყურებოდეს :
______დონარუმა__________
კონტი____ჯონსი___რომანიოლი___ფელიპე ლუისი_____
_______ბაკაიოკო___ანდრე ერერა _____
სუსო_____________პაკეტა___________დეპაი
_________________პიონტეკი______________
სათადარიგოზე კი კარგი გუნდი გვეყოლება და ამ შემთხვევაში გუნდი მოახერხებს როგორც უეფასგან ტავის დაძვრენას ასევეეე წარმატებების მიღწევას ხოდა ამას ოლიუს გატუზო უნდა შეიცვალოს ყველაპონტში.
super-pipo9
super-pipo9 4 თებერვალი 2019 14:42
წლევანდელ სეზონს დავასრულებთ მე-3 ადგილზე 100% ვარ დარწმუნებული, ეხლა მალე ევროპა ლიგაზე და ჩემპ ლიგაზე, ამის მერე უფრო დაოწყებენ ქულების დაკარგვას
rossoneri1111
rossoneri1111 4 თებერვალი 2019 14:24
ციტატა: Fenomeno10
გუშინ ვერ ვუყურე თამაშს და რამაინტერესებს გატუზომ დაცვა ათამაშა ?? თუ დაღლილობა ემჩნეოდა გუნდს , ან ვაფშე გვქონდა მოგების შანსი?

ისე ითამაშა მილანმა თითქოს სერია ბ გუნდი იყო რომა საერთოდ არ დარბოდენ დადიოდენ სტადიონზე და ვაფშე რო არ წაააგეს მიკვირს კაი ამათმა ითამაშეს ხო მაგრამ ეს სუსო რამ დაღალა ესე ძაან მაინტერესებს კაცი ვერ მოატყუა პასი ვერ გააკეთა
Fenomeno10 4 თებერვალი 2019 14:19
გუშინ ვერ ვუყურე თამაშს და რამაინტერესებს გატუზომ დაცვა ათამაშა ?? თუ დაღლილობა ემჩნეოდა გუნდს , ან ვაფშე გვქონდა მოგების შანსი?
rossoneri1111
rossoneri1111 4 თებერვალი 2019 13:45
იმაზე ფიქრით რომ მეოთხე ადგილი შევინარჩუნოთ აუცილებლად დავკარგავთ ამ პოზიციას გუნდმა უნდა იფიქროს იმაზე რო როგორმე ინტერს გადაუსწროს იმაზე კი არა რო არავინ დაეწიოს, როცა მაგაზე დაიწყებენ ფიქრს უკვე რომაც და ლაციოც ჩამოგვრჩებიან ამათ ინტერი არ აინტერესებთ მთავარია რომას უსწრებენ დღეს და არ აინტერესებთ მეტი არაფერი
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 4 თებერვალი 2019 12:28
shemdeg matchi interi kide waagebs parma mougebs magra mgonia da romac ver mougebs kievos darwmunebuli var da aucileblad unda movugot kaliaris
koka
koka 4 თებერვალი 2019 12:23
თამაშს ვუყურებდი 35-ე წუთიდან. დონარუმა იყო საოცრება. ის გოლიც რო გაუშვა დაცვის ბრალი იყო. საერთო ჯამში გუნდმა ითამაშა ცუდად. პიონტეკი კარგია და პაკეტაც კარგია. 1-2 თამაში უნდა პაკეტას და უფრო გაიხსნება. სუსო ზედმეტს იღებს თავის თავზე მართლა მაგარი გონია თავი, ჩალხანა კიდე კრაიზე არაა საჭირო
superkaka22 4 თებერვალი 2019 12:20
გუშინ გოლზე ისე მომეშალა ნერვები გამეორებისთვის აღარ მიყურებია, მარტო მუსაკიოს ბრალი არ ყოფილა, თუ დააკვირდებით პასტრელის დროს ბაკაიოკომ ითამაშა საზიზღრად, ბურთი ისე მოიგერია პირდაპირ ჯეკოსთან მიდიოდა და გაიტანდა სავარაუდოდ, გარდა ამისა მუსაკიოს მოგერიების შემდეგ ამას თუ მოგერიება ქვია, ბურთს ხელი წაარტყა დონარუმამ და მიუვიდა შორეულ ძელთან მყოფ ძანილიოს, ამ დროს თუ დააკვირდებით ძალიან მშვიდად დგანან კესიე და კალაბრია,წესით ეგ ადგილი კალაბრუას უნდა დაეკეტა, მაგრამ რადგან კესიც იქვე იმყოფებოდა შეეძლო უფრო ფხიზლად ეთამაშა. სასუამოვნო მოულოდნელობა იყო ის რო გოლის გაშვების მერე სულ მთლად არ დაიბნენ, პირიქით შეტევაშიც წავიდნენ, მაგრამ ამ უბედურ გუნდში შეტევის დამაგვირგვინებელ ფაზაში ან კესიე უნდა მოხვდეს ან ლაქსალტი, ისე სიმართლე რო ვთქვათ რომა წაგებას არც იმსახურებდა, ან რა წაგებაზეა ლაპარაკი, როცა გუმდში როდრიგესი და ჩალხანა არიან, სრული მკვდრები, კესი ხი ყლეა, მაგრამ ართმევაზე მაინც თამაშობს, ეს ორი არაფრის მაქნისები არიან და შემცვლელიც არ არის, არ აქვს მნიშვნელობა ლიგაზე გავალთ თუ არა ჩალხანა გუნდში დასატოვებელი არ არის. კესიეს კი ვაგინებთ, მაგრამ ასე თუ უსე მაინც საჭირო კაცია და ნორმალური ტრენერის ხელში რაღაცას ითამაშებს, ბოლო ბოლო ართმევებზე ითანაშებს, მაგრამ ეს ყლე თურქი არაფერში ვარგა, ზაფხულში პირველ რიგში ტრენერი უნდა შეიცვალოს იმისდამიუხედავად გავალთ ლიგაზე თუ არა და ტრანსფერებიც ტრენერთან შეთანხმებით უნდა მოხდეს
zurius 4 თებერვალი 2019 11:30
მადლობა დონარუმას რომ არ წავაგეთ. რომა ცოფიანი ძაღლივით იყო. პაკეტას უფრო მეტი სივრცე და თავისუფლება ჭირდება შეტევაში, სუსოზეც და ჩალხანაზეც ეფექტური იქნება შეტევაში. პიონტეკი მკვლელია...
საერთო ჯამში გასვლაზე 1 ქულა რომასთან დამაკმაყოფილებელია. თან ცხრილში მეოთხეზე დავრჩით.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image