პაკეტა: "აი, ამიტომ ვარ დღეს აქ"

image

ბრაზილიური "ფლამენგოს" აწ უკვე ყოფილი ფეხბურთელი ლუკას პაკეტა მილანში ჩავიდა, სადაც თავის ახალ გუნდთან ერთად უკვე პირველი ვარჯიშიც ჩაატარა.

ნიჭიერმა ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა "როსონერის" შესახებ პირველი კომენტარი აეროპორტში გააკეთა:

"როგორც იქნა ეს დღეც დადგა, ბედნიერი ვარ აქ ყოფნით. "მილანი" ამ გუნდის ისტორიის გამო ავირჩიე", - აღნიშნა სამხრეთ ამერიკელმა.

21 წლის შემტევი "მილანს" ოფიციალურად იანვრიდან შეუერთდება. იტალიურმა გუნდმა "ფლამენგოს" მის სანაცვლოდ 36 მილიონი ევრო გადაუხადა, რასაც ბონუსებიც დაემატება.

ლუკას პაკეტამ 2018 წელს 32 მატჩი ჩაატარა და 10 გოლი გაიტანა. ბრაზილიის ნაკრების შემადგენლობაში კი 2 შეხვედრა აქვს ჩატარებული.


скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 23

American 14 დეკემბერი 2018 18:08
ციტატა: curvasud
Ragindaaat dzmaoo dzaalianac kai ro gamovardnen nebismeri gundi gamkagdebda am milans chelsit dacyebuli arsenalit damtavrebuli magatyvelas unda evropismogeba 4adgilzd vart radzalian kargiaa da am 4tamashidan 3minumum movigebt da 4zeviknebut ro gasuliyvnen ikac vereknat veraperida verc seri ashi mere cucunicavidoda ai ik ro itamasha 4zevergadavedito da inteerss nuadarebt dzalian gtxovt milani dainteri ise gansxvavdeba rogorc cada da dedamicsa foorzamilaaan

Da shen ggonia ro meotxe adgilze gavalt gatuzoti? Es xo sasaciloa, gundi inerciit tamashobs Rais meotxe zmao,
exla tua meotxeze shexede ramdeni gazis qula - qulaze, gatuzom tu ar gaajva milani cels gava 7 - ze
Fenomeno10 14 დეკემბერი 2018 14:47
თამაშზე მე პირადად ვერ ვიტყვი რო ძაან საშილად ვითამაშეთ თქო უარესიც უთამაშიათ ამ სეზონში ვფიქრობ მსაჯმა გაგვწირა რა სად გამოძებნა პენალტი ან ბოლოს რაის 4 წუთი კაროჩე რა ვერც რეინას დაადანაშაულებ მაინც და მაინც მაგრამ ფაქტია გუნდი არის მოშლილი ვინ რას აკეთებს ვერ გაიგებ ინერციით თამაშობენ გოლი თუ გაუვარდათ შენარჩუნებაზე თამაშობენ და ბოლოს მაინც ვუშვებთ გატუზო არაა მზად გუნდი ამხელა კრიზისიდან ამოიყვანოს გამოცდილი გვინდა ვინმე რომელიც გუნდს დაამსგავსებს წავიდეს ჯობია მაგრამ ვიცი გასამართლებლად იტყვიან კარგად ვითამაშეთ მაგრამ არ გაგვიმართლაო ერთადერთი ვინც გუნდში რაღაცას აკეთებს ბაკაიოკოა დანარჩენებს ეზარებათ ცალაბრიაც კარგია და ცუტრონე იბრძვის დანარჩენები არვიცი რაა ჰაკანი გასაგდებია ან სათადარიგო უნდა ახეხინოს , ჰალილოვიჩი კარგია რაა ტექნიკურია და რატო არ აძლევს შანს ვერ ვხვდებიიი რა დაუშაა ეგეთი ამოჩემება მწვრთნელია რაა და ტვინი მოტყნა უკვეე ამას ვერცერთი ტოპ ფეხბურთელი ვერ გაუძლებს წავიდა ბონუჩი აჰა მიყვება იჰუაინიც და ვინღა მოვა .
მეგობრებო აქ წავიკითხე ჩარჩენა ჯობდაო აქცენტს სერია ა ზე გავაკეთებთო და რატო ხო შეიძლება რო თუ მაინც და მაინც ჩარჩენაზეა საუბარი ის ხალხი ათამაშოს ვისაც ჭირდება დრო : რეინა (პლიცარი) კონტი აბატე ზაპატა ლაქსალტი სტრინიჩი მაური ბერტოლაჩი ბორინი ჰალილოვიჩი მონტოლივო სიმიჩი კიდევ პრიმავერადან შეიძლებოდა ახალგაზრდებისთვის შანსის მიცემა ამან ამოიჩემა ერთი სასტავი და შეუტყნა რა ხო ხედავს ჰაკანი მკვდარიაა ხოლმე ფლანგზე დააყენე ჰალილოვიჩი ან კასტილეხო კესი დაასვენე ხოლმე ან რაღაც სქემა შეადგინე რო გუნდებმა არ იცოდნენ წინასწარ რა სასტავით გადიხარ მოედანზე ან ამ 4 3 3 რატო შესცა რაის ფლანგზე კუტრონე რაუნდა ვაფშე გატუზოს მილანის მწვრთნელად ასეთი ყლე მწვრთნელი გატუზოს რო ყოლოდა თვითონ ფეხბურთელები გააჯმევინებდნენ
Zvio
Zvio 14 დეკემბერი 2018 13:22
ან ის მოგონილი პენალტი რა ჯანდაბაა იყო ის აიდან მოიფიქრა ის სირმა მსაჯმა. მანდაც უნდა იყოს ვიდეო რეფერი... არ ჯგუფიდან მაინც გავსულიყავით და ვინმე უფრო ძლიერს მოეგო რომ მეთქვა უკეთესი ფეხბურთელები ჰყავთ და მოიგო თქო.. რა ჯანდაბაა მაგის დედა ვატირე აგერ უბანში ბიჭებმა რომ შევიკრ ბოთ ასე მგონია ჩვენც მაგარ წინააღმდეგობას გავუწევთ ახლანდელ მილანს.. გუნდი აგებს ბოლო წამებით და პასებს ვერ აძლევ გაგონილა? არც ტერნერი ვარგა და არც ფეხბურთელებს ჰქონდათ მოტივაცია.
Roco
Roco 14 დეკემბერი 2018 12:47
ციტატა: superkaka22
თამაშისთვის არ მიყურებია, მაგრამ ანგარიშიდან და კომენტარებიდან ჩანს რო მაგარი სვარკა თამაში ითამაშა გუნდმა, აქ რამოდენიმე ვარიანტია: 1 გუნდმა დაიკიდა ევროპა ლიგა და ეს ყველაფერი სპეციალურად მოხდა, რაც პირადად მე არ მგონია, მაშინ იგუაინს არ დააყენებდა და მარტო კუტრონეთი გამოვიდოდა, 2 გუნდმა ნიჩუაზე ითამაშა და ამ დროს ოლიმპიაკოსმა წამოგვიხია რაც პირადად მე უფრო სარწმუნოდ მიმაჩნია და 3 გუნდმა ტოტალიზატორზე ითამაშა იმიტომ რო ევროპა ლიგაზე ფინანსური სარგებელი ძალიან ცოტაა გუნდს ფული ჭირდება და თამაში გაყიდა რა, ჩემთვის სიმართლესთან ახლოს მეორე ვარიანტია საუდანაც ჩანს რო გუნდის როგორც ფეხბურთელები ისევე ტრენერი ძალიან დაბალი დონისები არიან, მე არ ვიძახი რო ოლიმპიაკოსის ფეხბურთელები უფრო კარგები არიან, მაგრამ მილანში დღეს ძალიან დაბალი დონეა, რაის კესი და კუტრონე ანკასტილეხო და ჩალხანოღლუ, რატო გგონიათ რო ჩალხანა ცენტრში დაგლიჯავს, რა მკვდარიც ფლანგზეა იგივე მკვდარი იქნება ცენტრშიც, არც იგუაინია გამოსასყიდი, მაგისი ბოღმა რო იუვედან გამოაჯმევინეს ყელშია უკვე და მილანიდანაც უნდა გააჯვას და ბოლოს თუ დღეის მერე გატუზო დატოვეს ამაზე დიდი სირცხვილი არაფერი იქნება, უნდა ადგეს და წავიდეს ასე რო არ მოხდეს რა გგონიათ ასეთ ტრენერთან რომელიმე ტოპ კლასის ფეხბურთელი მოვა? ამიხსენით რა ნამუსით უნდა დაარიგოს ჭკუა გატუზომ ფაბრეგასს, რომელიც ერთი ფეხით თამაშობს ორჯერ უკეთესად ვიდრე გატუზო ორი ფეხით თამაშობდა ან რა საფეხბურთო ცოდნა აქვს ზოგადად გატუზოს, დონადონის მანჩინის და მსგავს სირს ნუ მოიყვანენ თორე პორადად მე გასპერინიზე თანახმა ვარ

სწორედაც რომ გასპერინი უნდა ამ გუნდს ან ჯიანპაულო არავითარ შემთხვევაში არ უნდა მოიყვანონვარა იტალიელი თორე უარეს დღეში ჩავარდებით. ვიგაც შემეკამათება და გიჟი ხარო მეტყვის მაგრამ კონტის გასპერინი ნირჩევნია თამაშის სტილით და მოტივაციითაც
curvasud
curvasud 14 დეკემბერი 2018 12:46
Ragindaaat dzmaoo dzaalianac kai ro gamovardnen nebismeri gundi gamkagdebda am milans chelsit dacyebuli arsenalit damtavrebuli magatyvelas unda evropismogeba 4adgilzd vart radzalian kargiaa da am 4tamashidan 3minumum movigebt da 4zeviknebut ro gasuliyvnen ikac vereknat veraperida verc seri ashi mere cucunicavidoda ai ik ro itamasha 4zevergadavedito da inteerss nuadarebt dzalian gtxovt milani dainteri ise gansxvavdeba rogorc cada da dedamicsa foorzamilaaan
superkaka22 14 დეკემბერი 2018 03:20
თამაშისთვის არ მიყურებია, მაგრამ ანგარიშიდან და კომენტარებიდან ჩანს რო მაგარი სვარკა თამაში ითამაშა გუნდმა, აქ რამოდენიმე ვარიანტია: 1 გუნდმა დაიკიდა ევროპა ლიგა და ეს ყველაფერი სპეციალურად მოხდა, რაც პირადად მე არ მგონია, მაშინ იგუაინს არ დააყენებდა და მარტო კუტრონეთი გამოვიდოდა, 2 გუნდმა ნიჩუაზე ითამაშა და ამ დროს ოლიმპიაკოსმა წამოგვიხია რაც პირადად მე უფრო სარწმუნოდ მიმაჩნია და 3 გუნდმა ტოტალიზატორზე ითამაშა იმიტომ რო ევროპა ლიგაზე ფინანსური სარგებელი ძალიან ცოტაა გუნდს ფული ჭირდება და თამაში გაყიდა რა, ჩემთვის სიმართლესთან ახლოს მეორე ვარიანტია საუდანაც ჩანს რო გუნდის როგორც ფეხბურთელები ისევე ტრენერი ძალიან დაბალი დონისები არიან, მე არ ვიძახი რო ოლიმპიაკოსის ფეხბურთელები უფრო კარგები არიან, მაგრამ მილანში დღეს ძალიან დაბალი დონეა, რაის კესი და კუტრონე ანკასტილეხო და ჩალხანოღლუ, რატო გგონიათ რო ჩალხანა ცენტრში დაგლიჯავს, რა მკვდარიც ფლანგზეა იგივე მკვდარი იქნება ცენტრშიც, არც იგუაინია გამოსასყიდი, მაგისი ბოღმა რო იუვედან გამოაჯმევინეს ყელშია უკვე და მილანიდანაც უნდა გააჯვას და ბოლოს თუ დღეის მერე გატუზო დატოვეს ამაზე დიდი სირცხვილი არაფერი იქნება, უნდა ადგეს და წავიდეს ასე რო არ მოხდეს რა გგონიათ ასეთ ტრენერთან რომელიმე ტოპ კლასის ფეხბურთელი მოვა? ამიხსენით რა ნამუსით უნდა დაარიგოს ჭკუა გატუზომ ფაბრეგასს, რომელიც ერთი ფეხით თამაშობს ორჯერ უკეთესად ვიდრე გატუზო ორი ფეხით თამაშობდა ან რა საფეხბურთო ცოდნა აქვს ზოგადად გატუზოს, დონადონის მანჩინის და მსგავს სირს ნუ მოიყვანენ თორე პორადად მე გასპერინიზე თანახმა ვარ
Zvio
Zvio 14 დეკემბერი 2018 03:13
კაცო რა მიკვირს იცი? სხვა გუნდებს ვისაც ჭ კლასის ფეხბურთელები ჰყავთ უფრო კარგად თამაშობენ ვიდრე ჩვენი დ კლასის ფეხბურთელებით მილანი. ნებისმიერ მოწინააღმდეგის ფეხბურთელზე უკეთესია ჩვენი ფეხბურთელები... მაგრამ რატომღაც სლეურად თამაშობენ. როგორც არ უნდა დაიძვრინოს გატუზო თავი.. ეს თამაში მას უნდა გადაერჩინა... დღევანდელ დღეს თამაშს იგებს კარგი ტაქტიკა და დავალების კარგი შემსრულებელი საშუალო დონის (თუნდაც) ფეხბურთელები..
Gio_batumski 14 დეკემბერი 2018 02:53
ციტატა: alessandronesta13
ვამბობ ამკაცის მოსვლის დღიდან იმის მიუხედავად რო 4ეულში ვართ არარი ეს კაცი სატრენერო რაღაც პონტში კაია რო ჩავრჩით იქ ვიღაცა სერიოზულის გადაყრას და მერე განადგურებას აქ განადგურდე ჯობია სერიას მაინც მიაწვნენ წესიერად გასაშვებია სასწრაფოდ ეს კაცი მარა ვინ მოვა ამაზე უკეთესი ეგეც მეორე თემაა

brat orive shevtanxmdebit ro am mafiozs nebismieri gamocdili treneri ajobebs da bolosdabolos chalxana tu darcheba gundshi imas ki mixvdeba ro huashia satamasho da ara flangze kaci 20 wutis mere qatamia es rato xvdeba?! imito ro flangze atamashebs amochemeba trenerebis gamowerili gaqvs:)
alessandronesta13 14 დეკემბერი 2018 02:47
ვამბობ ამკაცის მოსვლის დღიდან იმის მიუხედავად რო 4ეულში ვართ არარი ეს კაცი სატრენერო რაღაც პონტში კაია რო ჩავრჩით იქ ვიღაცა სერიოზულის გადაყრას და მერე განადგურებას აქ განადგურდე ჯობია სერიას მაინც მიაწვნენ წესიერად გასაშვებია სასწრაფოდ ეს კაცი მარა ვინ მოვა ამაზე უკეთესი ეგეც მეორე თემაა
Gio_batumski 14 დეკემბერი 2018 02:39
vegardaicaven amis mere gatuzo rogorunda daicva...vinc amis mere gatuzos dacavs an milanis mteria da siamovnebs eget dgeshi ROM vart ankide fexburtis gakvrashi araaa:)

mekide faces italiis jgufshi gatuzos shevagine da damblokes...radgeshic gundia ise eqcevian milanis fanebsac jgufshi:) qartveli gatuzos sheginebis gamo dagblokavs radgeshivart warmoidginet:)
gogi1984 14 დეკემბერი 2018 02:07
გადახედეთ მილანის ფეხბურთელების ფასებს ვინც მინდორზე იყო და მერე ოლიმპიაკოსის. ამის მერე გატუზოსი რა ბრალიაო როგორ უნდა თქვა
pipo
pipo 14 დეკემბერი 2018 02:07
ამ გატუზომ რო ინამუსოს და თვითონ გააჯვას არ შეილება კაი რა მაგის დედა ვატირე ეხა ვნახე ანგარიში და თუ არ გამოვყლევდებოდი არ მეგონა
American 14 დეკემბერი 2018 02:04
Gishvelat yvelas gmertma ras vizaxdi?

Ra shuaa ak pexburtelebi?

Mtavaria treneri

Rao, olimpiakoss milanze magari pexburtelebi yavs?

Mixvda yvela ro oms igebs jkua da ara zala, utvino gatuzo da chkua? Mixvda yvela xo?

Aba gamodit gatuzos damcvelebo
gogi1984 14 დეკემბერი 2018 02:04
გატუზო შენ ხარ ნაბიჭვარი და ჩალხანას მწოველი. წადი მაფიოზები გაწვრთენი შე სირო მოგიტყან ლეგენდობა და კაცობა. რა ლეგენდაც იყავი ის სირი გახდი ისევე როგორც ბერლუსკონი. რაუნდა ჩალხანას 90 წუთი რაა შენ მოგიტყან ოჯახი
Ge_Ge 14 დეკემბერი 2018 02:00
თუ გინდათ ძმაო ეს კესი, ჩალხანოღლუ მიეცით ძმაო გვარდიოლას და შედეგს ყველა ნახავთ. ტიპი როგორი ფეხბუთელიც იყო იმდაგვარ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს,
Gio_batumski 14 დეკემბერი 2018 01:59
gatuzo mtlad chadziravs gunds es maldini kide rasaketebs urchios leonardos gaajmevinos da normaluri treneri gvagirson...gamova exla leonardo da itvis gatuzos droundao...yvela milanis winaagmdeg ratoa ragvjirs amis dedacmovtyan sxvagundebis dascini gavxdit manchesters qonda chavardna evropa moigo liverpuls qonda da inglusshi pirvelia da 8 finalshic gavida chven kide ukan ukan mivdivart
Ge_Ge 14 დეკემბერი 2018 01:58
გატუზო ნახუი, ნახუი, ნახუი!!!. ვერასოდეს ვერ გახდება ტოპ მწვრთნელი კი არა საშუალო დონისაც კი. სირცხვილი აჭამა მილანს და თავი მოჭრა რასაც ჰქვია. სასურველ შედეგით რომ წაგვეგო მაგაზე ფიქრობდა გუნდი. ეს რა დღეში ვართ ბიჭოოო. მალდინი და ლეონარდო რას უყურებთ თქვე ჩემისებო თქვენ. კაროჩე რა ძალიან ღრმად ვართ ტრაკში...სანამ გუნდს ტოპ მწვრთნელი არ ეყოლება იქამდე არაფერი ეშველება.
marley
marley 14 დეკემბერი 2018 01:54
სანამ ეს ყლე იქნება ტრეინერი ვინც არ უნდა მოიყვანონ ფეხბურთელები არაფერი არ გვეშველება . მოგიტყან გატუზო გამზრდელი !!!!
Davit teliashvili 14 დეკემბერი 2018 01:50
აქამდე სულ ვფიქრობდი იქნებ გატუზო ახალი თქო მაგრამ აი ამის შემხედვარეეეეეეეე რაც კი გატუზო გეხბურთელობის დროს უკეთებიააააააააააა ეგეც მავიწყდება და გინებისსსსს მეტი თავში არაფერი მომდიიიიიიის ესსსსსსს რააააააააააააარიიიიი გაააააააასხას რააააააააააააარიიიიი გაუშვაააააააააან ბოლოსდაბოლოს ოპოზიციის ტიპი ყველაფერს აგვიანეეეეეეეეებ აზრზეეეეეეეეეე არააააააააააააა ვაფშეეეეეეეეეერ ნოლიიიიიაააა მინუსიიიიიიიაააააააა სუსტი რგოლია სასაათო ამ მილანშიცცცცცც კი ასეთ გასაცოდავებულ თავმოყვარეობა დაკარგული ლოლო მილანშიცცცცცც კიიიიიიუ
Gio_batumski 14 დეკემბერი 2018 01:39
es radgeshivart

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image