LIVE | "ბეტისი" 1:1 "მილანი"

image

შემადგენლობები
"ბეტისი" (3-5-2): პაუ ლოპესი; მანდი, ბარტრა, ფედალი; ტელო, ლო კელსო, კარვალიო, კანალესი, ჟუნიორ ფირპო; სანაბრია, იოანქუინი.

სათადარიგოთა სკამი: რობლესი, სერხი ლეონი, ლნუი, სიდნეი, ლორენ მარონი, გუარდადო, ბარაგანი.

"მილანი" (3-5-2): რეინა; მუსაკიო, საპატა, როდრიგესი; ბორინი, კესი, ბაკაიოკო, ჩალჰანოღლუ, ლაქსალტი; სუსო, კუტრონე.

სათადარიგოთა სკამი: ჯ. დონარუმა, მაური, რომანიოლი, ბერტოლაჩი, მონტოლივო, აბატე.


პირდაპირი ტრანსლაციის ბმულები: ბმული #1


LIVE
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 24

curva sud 9 ნოემბერი 2018 21:32
ციტატა: william265

თამაშის დაწყებამდე დავაკომენტარე რო 3-0 რო წაგვეგო გული არ დამწყდებოდა და არც ფრეზე მწყდება გული მითუმეტეს.

შარშან გატუზოში ის მომწონდა რო სამივე ფროტზე აქნევდა საჯდომს მარა მერე მივხვდი რო არ იყო საჭირო ევროპალიგაზე და იტალიის თასზე ძალების დახარჯვა, ამან მხოლოდ უკან დაგვხია მეტი არაფერი.

სახლში დაგვრჩა დუდელანჟი და გასვლაზე ოლიმპიაკოსი. 4 ქულა ყელამდე გვეყოფა და არც მაქ დაჟე იმის სურვილი რო მილანი გასვლაზე სადღაც ტრ*კში გაემგზავროს მერვედფინალში მოსაგებად და მერე დაღლილი დაბრუნდეს სერიალის სათამაშოდ...

წელს გატუზო სწორად ანაწილებს ძალებს და ჯერჯერობით 11 ტური თუ მაძლევს ამის საშუალებას ვიტყვი რო შედეგიც ნაწილობრივ დევს, კერძოდ ოთხეული.

ერთადერთი უკმაყოფილო იმით ვარ და თამაშამდეც დავაფიქსირე ჩემი აზრი რო ჩალხანასთვის მაქსიმუმ 20-30 წუთი უნდა მიეცა.
ახლა რეციდივის საფრთხის წინაშე დგას და ეგ მეტწილად გატუზოს ბრალია.

მარა ბიგლია კალდარა კონტი ბონავენტურა სტრინიჩი და პიპიტა რო დაიტრამვ ენ ეგ ნაღდად არაა მაგისი ბრალი და ნახევარი გუნდით იუვენტუსთან ფრეს თუ გააგორებს სიტყვა არ დამცდება უარყოფითი.

თუ მოიგებს ხო ვაფშე საქებარ სიტყვებს არ დავინანებ <3

შენ ალბათ სხვა სპორტს უყურებ და ეგრე გააგრძელე ;)
william265 9 ნოემბერი 2018 12:43

თამაშის დაწყებამდე დავაკომენტარე რო 3-0 რო წაგვეგო გული არ დამწყდებოდა და არც ფრეზე მწყდება გული მითუმეტეს.

შარშან გატუზოში ის მომწონდა რო სამივე ფროტზე აქნევდა საჯდომს მარა მერე მივხვდი რო არ იყო საჭირო ევროპალიგაზე და იტალიის თასზე ძალების დახარჯვა, ამან მხოლოდ უკან დაგვხია მეტი არაფერი.

სახლში დაგვრჩა დუდელანჟი და გასვლაზე ოლიმპიაკოსი. 4 ქულა ყელამდე გვეყოფა და არც მაქ დაჟე იმის სურვილი რო მილანი გასვლაზე სადღაც ტრ*კში გაემგზავროს მერვედფინალში მოსაგებად და მერე დაღლილი დაბრუნდეს სერიალის სათამაშოდ...

წელს გატუზო სწორად ანაწილებს ძალებს და ჯერჯერობით 11 ტური თუ მაძლევს ამის საშუალებას ვიტყვი რო შედეგიც ნაწილობრივ დევს, კერძოდ ოთხეული.

ერთადერთი უკმაყოფილო იმით ვარ და თამაშამდეც დავაფიქსირე ჩემი აზრი რო ჩალხანასთვის მაქსიმუმ 20-30 წუთი უნდა მიეცა.
ახლა რეციდივის საფრთხის წინაშე დგას და ეგ მეტწილად გატუზოს ბრალია.

მარა ბიგლია კალდარა კონტი ბონავენტურა სტრინიჩი და პიპიტა რო დაიტრამვ ენ ეგ ნაღდად არაა მაგისი ბრალი და ნახევარი გუნდით იუვენტუსთან ფრეს თუ გააგორებს სიტყვა არ დამცდება უარყოფითი.

თუ მოიგებს ხო ვაფშე საქებარ სიტყვებს არ დავინანებ <3
koka
koka 9 ნოემბერი 2018 10:49
ციტატა: Ghigu
Ver vxvdebi ra dzmebo ras itxovt vabshe ar vapirebdi ramis daceras magram gunds kviras moucia 100 cuti tamashi mere xutshabsts igive gundi gamokavs da tamashobs da kviras isev am gundma unda itamashos juvestan tan espanetsho gafrindi gamofeindi da rasitxovdit ro betistsan ukan mouxedavaf kvela shetevashi casuliko??)))) dmoegot betisistvis da mere juve ro amogvtenida darcmunebulivar daockkebdit ai gatuzos ddshvc betistsn gadaga bichebi da aba ra egona )))) kargit ra kargit ra

ვერც მე ვხვდები.პლეიოფში გასულია იქ ვინ შეხვდება კაციშვილმა არ იცის გინდა 1 ადგილით გახვიდე გინდა მე-2 და რატო გადაღალოს ტყუილად გუნდი როც სერია-აზე უფრო აქვს სადარდებელი. გამოასწორა გატუზომ ყველაფერი.
Ghigu
Ghigu 9 ნოემბერი 2018 09:36
Ver vxvdebi ra dzmebo ras itxovt vabshe ar vapirebdi ramis daceras magram gunds kviras moucia 100 cuti tamashi mere xutshabsts igive gundi gamokavs da tamashobs da kviras isev am gundma unda itamashos juvestan tan espanetsho gafrindi gamofeindi da rasitxovdit ro betistsan ukan mouxedavaf kvela shetevashi casuliko??)))) dmoegot betisistvis da mere juve ro amogvtenida darcmunebulivar daockkebdit ai gatuzos ddshvc betistsn gadaga bichebi da aba ra egona )))) kargit ra kargit ra
Fenomeno10 9 ნოემბერი 2018 08:34
როგორც შედეგი ფრე ცუდი არააა იმის ფონზე რო ვაგებდით მაგრამ მარტივი კითხვა ასე სადამდე აპირებენ გაგძელებას? თუ ვენგერი მოგყავს მალე მოიყვანე რა სავალდებულოა ამოვარდეს 4 ეულიდან რო მოიყვანო ხო ხედავ გატუზოო რა ფეხბურთსაც ათამაშებს , ჯერ კიდევ გასარკვევია გავა თუ არა ევროპა ლიგის ჯგუფიდან კაი დუდელანჟს მოვუგეთ აი ოლიმპიაკოსში რა თამაში იქნება ცუდად აშკარად არ თამასობენ თან გოლებიც გააქვთ მოკლედ იმედია მალე წავა გატუზო რაა , ტიპმა არ იცის ვინ ათამაშოს ვერავინ დამაჯერებს რო ბორინი და ბერტოლაჩი ჯობია მაურის და ჰალილოვიჩს მიეცი რა შანსი ამ ახალგაზრდებს ან რა ცვლილებებს აკეთებს რაც მწვრთნელად მოვიდა 80 % უაზრო და არასწორი შეცვლა აქვს გაკეთებული
sania 9 ნოემბერი 2018 03:53
იუვეს მოვუგებთ

მაგრა მგონია კაი ხანია იუვესთვის არ მოგვიგია თან. სადაც ბეტისი უგებს მილანს მილანიც მოუგებს იუვეს
American 9 ნოემბერი 2018 02:39
ციტატა: Oto
ციტატა: American
ციტატა: Oto
ეს ჰალილოვიჩი ბორინიზე ღლეა ნეტა შანსს რომ არ აძლევს გატუზო,მითუმეტეს ამდენი ტრავმირებულია გუნდში.ან ვაფშე რას მიყავდათ.კაროჩე არც ადრე და არც ახლა მილანში მწვრთნელს არავინ ეკითხება ტრანსფერებს რა

Ra shuaa Jigaro ak halilovichi an petrovichi an pavlovichi???
Milans mica davaleba dacva itamashos, pirveli 30 cuti golis merec ki naxevarze ar gadasulan Betiss, milani da dacviti tamashi?? Mere daakvirdebi zma, xedav sadme 1 kombinacias?
Davijero tamashs uyureb da ver xedav verapers? Ra shuaa ak saertod pexburteli roca ar arsebobs taktika da kombinaciit???
Ggonia kutaisis torpedo milanze magrad araa dges taktikurad??
Veravin xedavt ra xdeba??
Ak araper shua araa zma pexburtelu, igive sampdoria da fiorentina upro gamartulad tamashobs vidre Milan
Vinaa dges Milan?
Is rom treneria zeroooo amas marto me vxedav??



ძმა მემგონი პირველად არ ვწერ კომენტარს და წესით უნდა იცოდე ჩემი დამოკიდებულება გატუზოზე და მილანის თამაშზე.ყველაფერს კარგად ვხედავ მაგრამ აღარ მინდა გატუზოზე წერა და მისი კრიტიკა.ჩემი აზრი ამ ყველაფერზე ბევრჯერ დამიწერია.

ჰალილოვიჩი მაინტერესებს უბრალოდ როგორ ითამაშებს,ნუთუ ისეთი ღლეა რომ ცდათ არ ღირს უბრალოდ,სხვა არაფერი,თორე რამე განსაკუთრებულს კი არ ველი

Vici rom dagiceria da isic vici rom shen pirveli tuara arc bolo iyavi visac Gatuzo ar unda
Rogor unda gindodes gatuzo ubralod chemamde ar dadis
An romeli treneria ro 90 cuti daxtunaobs da yviris? Avtoriteti saertod ar akvs
Da kide is rom shenze ar damiceria, uvralod is davcere ro ra halilovichi, messi ro atamashos gatuzom mainc chaijvavs gundi
curva sud 9 ნოემბერი 2018 02:20
ჩემი წინა ნაწერია ივესთან გული არ დაგწყდეთთქო და ეხლაც იგივეს ვიტყვი და მერე ლაციოც რომ გადაგვიხსნის მერე გაეხსნება გატუზოს ფანებს საგინებელი და გამოხტებიან მე მჯოროდა გატუზოსი მაგრამ და რაგაც იდიოტობები და ზოგზოგიერთი კიდე ამბობს კონტე რათ გვინდა ეგ ზებრაო აი თქვენ ტვინში ჩამახედა კაცი არის ტოპ ტაქტიკოსი და სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით მენეჯერი თავის საქმის ერთი ტრავმა არ გაეპარება ელემენტარული და ყველას ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ეცოდინება ტიპმა რეალს თავისი პალაჟენია წაუყენა და აქ კიდე ამბობენ ეგ რათ გვინდა რათ გინდა კიარა თვითონ არც გამოიხედავს ჩვენსკენ ეგაა რეალობა :(((( ვერ გავიგე ხალხნო სხვა სპორტს უყურებთ თუ რა ხდება ცოტა გაახილეთ თვალები ეს არის გუნდი ზე გრანდი მილანი ლეგენდარული გუნდი რეალის ბარსას ბაიერნის ტოლსწორი გუნდი და არა ბეტისი !!!!!!!!!!!!
ROSSONERO 9 ნოემბერი 2018 02:04
ციტატა: curva sud
აი ეს კაცი სრული დაუნი ყოფილა აქ ტრენერობაზე არაა ლაპარაკი აქ არის მარტივ ლოგიკურ აზროვნებაზე საქმე მე აი მე ვიცოდი საქართველოში მცხომვრებმა ფეხბურთის და მილანის გულშემატკივარმა რომ ჩათლახას ტრავმა აწუხებდა აი რას ათამაშებ შე სირო ამას ძმაო ასეთ ყლეობას ძმაო ტაქსისტი გელა არ დაუსვებს კოწლ კაცს კიდე არბენინებს ეს არის სრული მარაზმი რაც ამგუნდში ხდება და კიდე გამოვა ვიგაც მამა აბრამის ბატკანი და იტყვის რა ქნას გატუზომო მოდით იცით რა თუ არ გყიდულობენ არავის ვისაც ითხოვ და რაგაც თითქოს ნორმალურ მეოთხე ადგილზე ხარ მიდი და კაცურად წადი გუნდიდან დადატოვე კრგი შედეგი ნუ იხდი თავს საგინებლად ,არა უნდადარჩეს და ჩააჯვას ეს წელის :@@@@@

ჟილკა აქვთ და ტრავმითაც თამაშობენ რაც შეუძლიათ, რა გინდა :დ :დ
curva sud 9 ნოემბერი 2018 02:03
აი ეს კაცი სრული დაუნი ყოფილა აქ ტრენერობაზე არაა ლაპარაკი აქ არის მარტივ ლოგიკურ აზროვნებაზე საქმე მე აი მე ვიცოდი საქართველოში მცხომვრებმა ფეხბურთის და მილანის გულშემატკივარმა რომ ჩათლახას ტრავმა აწუხებდა აი რას ათამაშებ შე სირო ამას ძმაო ასეთ ყლეობას ძმაო ტაქსისტი გელა არ დაუსვებს კოწლ კაცს კიდე არბენინებს ეს არის სრული მარაზმი რაც ამგუნდში ხდება და კიდე გამოვა ვიგაც მამა აბრამის ბატკანი და იტყვის რა ქნას გატუზომო მოდით იცით რა თუ არ გყიდულობენ არავის ვისაც ითხოვ და რაგაც თითქოს ნორმალურ მეოთხე ადგილზე ხარ მიდი და კაცურად წადი გუნდიდან დადატოვე კრგი შედეგი ნუ იხდი თავს საგინებლად ,არა უნდა დარჩეს და ჩააჯვას ეს წელიც :@@@@@ პ.ს მილანის ლეგენდა პროსტა და მაინც ტეხავს იმენა ყველა ცნობილმა ტელეარხმა იღადავა ამ ჯორზე იმენა მცხვენია ეს კაცი როა გუნდის მთავარი მწვრთნელი.იგივე შეცდომა ბილიაზე მე ვამჩნევდი ერთი ტაიმის მერე უჭირდა ყომარი ესეიგი რაგაც ხდება და აჰა 1 თვიანი ტრამვა კაით რა ფეხბურთელების არ ესმის ტიპსიმენა არ იცი ვის რა უჭირს ან ულხის იმენა კაცი ჩაფლავებაა[[[-იესპიენზე კაიფობდნენ ვინ დაიმტვრეოდა და 2 კაცი დაგვემტვრა იმენა სასაცილოა სატირალი რომარ იყოს კაცურად რუსილარხებზე არ უყუროთ ჩართეთ უცხოურები იმენა დაგვცინიან ვის ხელში ხართო :((((((((((((
ROSSONERO 9 ნოემბერი 2018 01:58
ჩალხანას და მუსაკიოს ტრავმაღა გვაკლდა allegri
Oto
Oto 9 ნოემბერი 2018 01:55
ყველა დაიმტვრა და დაილეწა.ცენტ.მცველიც აღარ გვრჩება,აბატეც გინდ გვყოლია გინდ არა.ტრაკში ვართ რა.იუვემ თუ არ გადაგვიარა კაია

იმედია ძალიან არ მოინდომებენ
deend777
deend777 9 ნოემბერი 2018 00:58
borinis mtliani flangis mindoba roo arsheidzleba davijero amas martome vxvdebi? marjvena flangzee yvela momponemtshi jobnian.. pirveli cvlileba abates shemoyvanaa chemi azrit sxva resursi ararsebobs
superkaka22 9 ნოემბერი 2018 00:58
მეც ბევრჯერ მითქვამს ევროპა ლიგა უნდა დავიკიდოთთქო, მაგრამ მაინც ძნელია ბეტისთან ორივე თამაშს რო აგებ, ნუ ეს კაცი რო გასაშვებია აქ ორი აზრი არაა, მაგრამ თუ გამოცდილი ტრენერი არ მოვა არანაირი აზრი არ აქვს გატუზოს გაშვებას, მონტალსთან დაკავშირებუთაც იგივე სიტუაცია იყო, მეც და ბევრი ვუძახდით ოღონდ მონტელა წავიდეს და ვინც გინდა ის მოვიდესო, მოვიდა გატუზო ვითომ რაღაც იფაფხურა ეხლაც ვითომ ლიგის ზონაში ვართ მაგრამ ასეთი თამაშით რო ლიგის ზონიდან მალევე გამოვალთ ესეც ორჯერ ორია. თამაშს ვერ ვუყურებ, შემადგენლობა ვნახე და სათადარიგოა, თუ სათადარიგოს აყენებ სუსოს და ჩალხანას რატო აყენებ, თუ მაინც მოგებაზე გიჭირავს თვალი დანარჩენი ყლეებით თამაშს როვერ მოიგებ დავიჯერო ძნელი მისახვედრია? მოკლედ საყლევეთია რა, მე კიდრ ვიღაც გადამეკიდა ფბზე უეჭველი კუშები მაქვს დაგაწერინებო, სამი დღეა ტვინს მიტყნავს რო ვერ მოვიშორე დღეს ვუთხარი კაი ჯანდაბას მითხარითქო და 5 თამაში მითხრა, პირველი ტაიმები დამთავრდა და არცერთი არ ჯდება:)))))) დაჯე ოლიმპიაკოსი დუდელანჟი 4,5ზე ნაკლები მიწერია:))))))))
katerina
katerina 9 ნოემბერი 2018 00:54
მიდით რა ბიჭები გამახარეთ, ჩემი კუტონიტო გამახარებს ვიციიი
Oto
Oto 9 ნოემბერი 2018 00:53
ციტატა: American
ციტატა: Oto
ეს ჰალილოვიჩი ბორინიზე ღლეა ნეტა შანსს რომ არ აძლევს გატუზო,მითუმეტეს ამდენი ტრავმირებულია გუნდში.ან ვაფშე რას მიყავდათ.კაროჩე არც ადრე და არც ახლა მილანში მწვრთნელს არავინ ეკითხება ტრანსფერებს რა

Ra shuaa Jigaro ak halilovichi an petrovichi an pavlovichi???
Milans mica davaleba dacva itamashos, pirveli 30 cuti golis merec ki naxevarze ar gadasulan Betiss, milani da dacviti tamashi?? Mere daakvirdebi zma, xedav sadme 1 kombinacias?
Davijero tamashs uyureb da ver xedav verapers? Ra shuaa ak saertod pexburteli roca ar arsebobs taktika da kombinaciit???
Ggonia kutaisis torpedo milanze magrad araa dges taktikurad??
Veravin xedavt ra xdeba??
Ak araper shua araa zma pexburtelu, igive sampdoria da fiorentina upro gamartulad tamashobs vidre Milan
Vinaa dges Milan?
Is rom treneria zeroooo amas marto me vxedav??



ძმა მემგონი პირველად არ ვწერ კომენტარს და წესით უნდა იცოდე ჩემი დამოკიდებულება გატუზოზე და მილანის თამაშზე.ყველაფერს კარგად ვხედავ მაგრამ აღარ მინდა გატუზოზე წერა და მისი კრიტიკა.ჩემი აზრი ამ ყველაფერზე ბევრჯერ დამიწერია.

ჰალილოვიჩი მაინტერესებს უბრალოდ როგორ ითამაშებს,ნუთუ ისეთი ღლეა რომ ცდათ არ ღირს უბრალოდ,სხვა არაფერი,თორე რამე განსაკუთრებულს კი არ ველი
American 9 ნოემბერი 2018 00:44
ციტატა: Oto
ეს ჰალილოვიჩი ბორინიზე ღლეა ნეტა შანსს რომ არ აძლევს გატუზო,მითუმეტეს ამდენი ტრავმირებულია გუნდში.ან ვაფშე რას მიყავდათ.კაროჩე არც ადრე და არც ახლა მილანში მწვრთნელს არავინ ეკითხება ტრანსფერებს რა

Ra shuaa Jigaro ak halilovichi an petrovichi an pavlovichi???
Milans mica davaleba dacva itamashos, pirveli 30 cuti golis merec ki naxevarze ar gadasulan Betiss, milani da dacviti tamashi?? Mere daakvirdebi zma, xedav sadme 1 kombinacias?
Davijero tamashs uyureb da ver xedav verapers? Ra shuaa ak saertod pexburteli roca ar arsebobs taktika da kombinaciit???
Ggonia kutaisis torpedo milanze magrad araa dges taktikurad??
Veravin xedavt ra xdeba??
Ak araper shua araa zma pexburtelu, igive sampdoria da fiorentina upro gamartulad tamashobs vidre Milan
Vinaa dges Milan?
Is rom treneria zeroooo amas marto me vxedav??
Oto
Oto 9 ნოემბერი 2018 00:31
ეს ჰალილოვიჩი ბორინიზე ღლეა ნეტა შანსს რომ არ აძლევს გატუზო,მითუმეტეს ამდენი ტრავმირებულია გუნდში.ან ვაფშე რას მიყავდათ.კაროჩე არც ადრე და არც ახლა მილანში მწვრთნელს არავინ ეკითხება ტრანსფერებს რა
American 9 ნოემბერი 2018 00:22
Gamovrte, ar minda yureba,
Ar vici vinc gatuzos aqebt, albat ar gesmit pexburti
Esaa ANTI PEXBURTI
ESAA ჭ KLASI
aseti marazmi rogor unda atamahso gunds chemamde ar dadis!!!!

Esaa milanis sheuracyopa!!!
ROSSONERO 9 ნოემბერი 2018 00:11
ციტატა: william265
0 პასუხი
რედაქტირება


მაგარი მკიდია ეს თამაში....
3-0 რო წავაგო

რო წავაგოთ მერე იძაბება ჯგუფში სიტუაცია.. მე-3 ადგილზე გადავალთ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, კალაბრია, ბონავენტურა, იგუაინი, მუსაკიო, ჩალჰანოღლუ

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image