"კალიარი" 1-1 "მილანი" l მიმოხილვა

image

გუშინ სერია ა-ს ეგიდით გამართულ შეხვედრაში, "კალიარი" ჯენარო გატუზოს "მილანს" დაუპირისპირდა და დაძაბულ ბრძოლაში, გამარჯვებულის გამოვლენა ვერ მოხერხდა.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 8

Gio_batumski 18 სექტემბერი 2018 10:21
tu gainteresebt gatuzos brali ra aris me getyvit gindat?
Baraba 17 სექტემბერი 2018 15:40
თავიდან რო ვუყურებდი თამაშს გული შემიწუხდა, იმდონეზე თავზე ეჯდა კალიარი მარა მერე და მერე ამოქაჩეს. ბურთი გვქონდა მარა მომენტებს ვერ იქმნიდნენ, სამუშაო აქვთ ბევრი კიდე. კასტილეხო მომეწონა აქტიური იყო შემოსვლიდან ძაან
Fenomeno10 17 სექტემბერი 2018 12:34
გუშინ ნამდვილად არ ვიმსახურებდით მოგებას მაგრამ თამაშით ვჯობდით, აშკარად ემჩნევა გუნდს შემქმნელი ნახევარმცველი აკლია ბონას ადგილზე რო დააყენოს.
დუდელანჟთან ვფიქრობ სულ სხვა შემადგენლობა აჯობებს;
რეინა
კალაბრია რომანიოლი კალდარა ლაქსალტი
მაური ბაკაიოკო ბერტოლაჩი
კასტილეხო იგუაინი ჰალილოვიჩი
william265 17 სექტემბერი 2018 11:04
ციტატა: გივი
ციტატა: william265
გუშინდელ წაგებაში მე პირადად გატუზოს ვერ დავადანაშაულებ...

კალიარიმ პირველი 20 წუთი ძაან შემოგვიტია დანარჩენი თამაში ჩვენ ვდომინირებდით. გუშინ სხვათაშორის თავდასხმამდე ბურთის მიტანის პრობლემა არ ყოფილა, მხოლოდ მომენტის დაგვირგვინება... იგუმ საჯარიმოში მიიღო რამდენჯერმე და პოზიციაზე ვერ დადგა რო დაერტყა. დალშე თავდასხმაში ბურთი ხშირად ტრიალებდა.

რომ ვერ მოვიგეთ ეს ძაან ცუდია მაგრამ ბონავენტურა რომ შიბლიკოა და კალაბრიამ ტოჩკაზე ბურთი რო დაუსვა და ამ სლემ ააცილა ეს გატუზოს ბრალი არ არის. ბონას შემცვლელი ფიზიკურად არ ყავს.

სხვა გუნდებს ოთხი თამაში რო ქონდათ ჩატარებული ჩვენ მესამეს ვიწყებდით გუშინ ასე რომ შეათამაშებაც სხვებზე უარესი გვაქვს, თანაც როგორი პირველი მატჩები გვქონდა: ნაპოლი და რომა !!

ოპტიმიზმი ჯერ კიდევ არსებობს... ფორცა მილან


ხო მაგრამ იდიოტებივით ვაწვდიდით უფანტაზიოდ ვთამაშობდით და ეგ უკვე მწვრთნელის ბრალია.


იყო კარგი ჩაწოდებებიც... შეგვეძლო მოგერიებულ ბურთზე დახვედრაც,,, საერთოდ ჩაწოდებები ისეთი რამეა შეიძლება მთელი თვე ამუღამო ვარჯიშებზე და მაინც ვერ გამოგივიდეს ისე როგორც გუნდი ავარჯიშე...
ვერ ვინელებ ბონას მომენტს, კალაბრიამ ძაან დეზლად გაუკეთა ნავესი და იმ დიშლიკომ ფეხი ვერ დაუხვედრა 1-1ზე :///

თავდასხმას შეთამაშება აკლია თორე მე პირადად პრობლემას კლასში უკვე ვეღარ ვხედავ... სუსო იგუაინი ჩალხანოღლუ... ასეთი თავდასხმა არის მსუბუქად რომ ვთქვა ძალიან კლასნი და კარგი პროსტა ფორმაში არ არიან ჯერ.

ვერც დაცვაში ვხედავ პრობლემას. როდრიგესი გუშინ ძალიან მომეწონა. კალაბრიამაც რამდენჯერმე გადისა პადოინი, ასისტენტიც გახდებოდა ბონას რომ გაეთხარა.
რომანამ ფორმა უნდა აღიდგინოს და ორ-სამ მატჩის შემდეგ კალდარა დაუყენონ დანარჩენი უკვე შეთამაშების თემაა და უმტკივნეულოდ მოხდება მწამს.

ერთადერთი პრობლემა ნახევარდაცვაა... სასტიკად ჭირდება დალაგება ამ რგოლს.
კასტილეხო მარცხენა ვინგერად შემოდის, ლაქსალტი როდრის ზამენაა... ნახევარმცველი არ გვყავს ფაქტიურად კესის გარდა არავინ ღირებული.
gogi1984 საიტზეა
gogi1984 17 სექტემბერი 2018 10:53
გატუზოსი რა ბრალია მეოთხე წუთზე რომანიოლის შეცდომას რო გოლი მოყვა და კლასი არ აქვთ ფეხბურთელებს და აპორნი ერთ ნორმალურ გადაცემას ვერ აკეთებს წინ, გატუზოს არ შეცვლები დაუგვიანია
გივი
გივი 17 სექტემბერი 2018 10:27
ციტატა: william265
გუშინდელ წაგებაში მე პირადად გატუზოს ვერ დავადანაშაულებ...

კალიარიმ პირველი 20 წუთი ძაან შემოგვიტია დანარჩენი თამაში ჩვენ ვდომინირებდით. გუშინ სხვათაშორის თავდასხმამდე ბურთის მიტანის პრობლემა არ ყოფილა, მხოლოდ მომენტის დაგვირგვინება... იგუმ საჯარიმოში მიიღო რამდენჯერმე და პოზიციაზე ვერ დადგა რო დაერტყა. დალშე თავდასხმაში ბურთი ხშირად ტრიალებდა.

რომ ვერ მოვიგეთ ეს ძაან ცუდია მაგრამ ბონავენტურა რომ შიბლიკოა და კალაბრიამ ტოჩკაზე ბურთი რო დაუსვა და ამ სლემ ააცილა ეს გატუზოს ბრალი არ არის. ბონას შემცვლელი ფიზიკურად არ ყავს.

სხვა გუნდებს ოთხი თამაში რო ქონდათ ჩატარებული ჩვენ მესამეს ვიწყებდით გუშინ ასე რომ შეათამაშებაც სხვებზე უარესი გვაქვს, თანაც როგორი პირველი მატჩები გვქონდა: ნაპოლი და რომა !!

ოპტიმიზმი ჯერ კიდევ არსებობს... ფორცა მილან


ხო მაგრამ იდიოტებივით ვაწვდიდით უფანტაზიოდ ვთამაშობდით და ეგ უკვე მწვრთნელის ბრალია.
koka
koka 17 სექტემბერი 2018 10:27
გატუზოს დადანასაულება აფსურდია.მახსოვს ალეგრის ადანაშაულებდა ყველა ერთ დროს წაგებებში არადა ახლანდელი გადმოსახედიდან მშვენივრად ჩანს რო ალეგრის ბრალი არ იყო გუნდში რაც ხდებოდა ის. კონტი, ბაკაიოკო და კასტილეხო შეთამაშდებიან მალე ერთმანეთში და უკეთეს შედეგებს დავდებთ. შარშან როდრიგეს კესის და ჩალხანას ბევრი აგინებდა მაგრამ რო გაიარეს ადაპტაცია ხედავთ რო შეუცვლელები არიან.
william265 17 სექტემბერი 2018 09:54
გუშინდელ წაგებაში მე პირადად გატუზოს ვერ დავადანაშაულებ...

კალიარიმ პირველი 20 წუთი ძაან შემოგვიტია დანარჩენი თამაში ჩვენ ვდომინირებდით. გუშინ სხვათაშორის თავდასხმამდე ბურთის მიტანის პრობლემა არ ყოფილა, მხოლოდ მომენტის დაგვირგვინება... იგუმ საჯარიმოში მიიღო რამდენჯერმე და პოზიციაზე ვერ დადგა რო დაერტყა. დალშე თავდასხმაში ბურთი ხშირად ტრიალებდა.

რომ ვერ მოვიგეთ ეს ძაან ცუდია მაგრამ ბონავენტურა რომ შიბლიკოა და კალაბრიამ ტოჩკაზე ბურთი რო დაუსვა და ამ სლემ ააცილა ეს გატუზოს ბრალი არ არის. ბონას შემცვლელი ფიზიკურად არ ყავს.

სხვა გუნდებს ოთხი თამაში რო ქონდათ ჩატარებული ჩვენ მესამეს ვიწყებდით გუშინ ასე რომ შეათამაშებაც სხვებზე უარესი გვაქვს, თანაც როგორი პირველი მატჩები გვქონდა: ნაპოლი და რომა !!

ოპტიმიზმი ჯერ კიდევ არსებობს... ფორცა მილან

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, ბონავენტურა, მუსაკიო

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image