"მილანი" 2:1 "რომა" | მიმოხილვა

image
"მილანი" სერია ა-ს მე-3 ტურში საკუთარ მოედანზე "რომას" დაუპირისპირდა და მძიმე ბრძოლაში ანგარიშით 2:1 დაამარცხა მეტოქე. გთავაზობთ მატჩის ვიდეომიმოხილვას:


скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 9

nika acm 1 სექტემბერი 2018 18:16
დადეთ რა სიახლეები გთხოვთ გატუზოს უნტერვიუ კასტელიხოსიც და რავიცი რა რაც არის კიდევ
♠️MILANISTA♠️ 1 სექტემბერი 2018 17:59
აბა მილანელებო ვისკენ ხართ ლიგაზე? მე იუვესკენ დიდად გულზე არ მეხატებიან მარა იტალიური გუნდია და სხვა დანარჩენ ევროპულ გუნდებს მირჩევნია. აი რომა, ნაპოლი, ინტერი მაგათი მაქსიმუმი მგონია 1/4 ფინალი
--------------------
მილანი ბრუნდება!!!
Milani2003
Milani2003 1 სექტემბერი 2018 17:55
ჩემი აზრით რეინა უნდა დადგეს კარში, ძაან ბევრ შეცდომას უშვებს დონარუმა და ცოტათი აზრზე მოსაშლელად სათადარიგო აუცილებელია. სულ მეტოქის ნახევარზე რო ვართ ესეც მაგარია და კესის ცოტა შეტევებზე თუ დაავალეს გატუზო უკეთესი მგონია. პოგბას პოზიცია იუვეში ძაან მოუხდება.
Nesta 1 სექტემბერი 2018 17:22
ძალიან გახარებული ვარ, იგუაინი დიდ სამუშაოს ასრულებს, ბრავო!
luka9 1 სექტემბერი 2018 15:49
ძაან კარგია რომას დამარცხება,ძაან გამიხარდა მითუმეტეს 95წუთზე გატანილი გოლი.იგუაინმა მართალია გაიტანა მაგრამ არ ჩაუთვალეს მაგრამ მაინც ძაან მაგრად ითმაშა.ერთადერთი ბილია არ მომეწონა ბურთს ელოდებოდა პასის დროს და რამდენჯერაც დაელოდა თუ დააკვირდით იმდენჯერ დაკარგა.ნუ მოკლედ მაინც ძაან კარგი მატჩი ჩავატარეთ და გილოცავთ ყველას პირველი 3 ქულის აღებას.Forza milan forza
gogi1984 1 სექტემბერი 2018 15:38
ვააა ბიჯოო რა განცდა მქონდა ბოლო წამზე გატანილ გოლზე ეხლა ვუყურე ჩანაწერს ანგარიში არ გავიგე სპეციალურად, გილოცავთ ყველას ამ ლამაზ გამარჯვებას, აი ესაა მუდამ კართან ჩასაფრებული კუტრონე ჟილკიანი და მილანის სიყვარულით გაჟღენთილი. კაკა და მალდინი რო დავინახე რა დღეში იყვნენ დამბურძგლა მთლიანად. ოთხეულში შევალთ უეჭველი თორე აგერ მე და აგერ თქვენ
♠️MILANISTA♠️ 1 სექტემბერი 2018 15:34
გილოცავთ გილოცავთ ბიჭებო!!! სანამ 1-1 იყო მაინც კმაყოფილი ვიყავი რო ასეთი კარგი თამაში ვაჩვენეთ, იგუმ დაგლიჯა ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია და ზოგი არ აფასებს კი ქონდა ერთი ორი შეცდომა მაგრამ საბოლოო ჯამში ძალიან კარგი იყო. რომარაფერი ვთქვათ კრუტონეს რა პასი გაუკეთა! ბრავო ბიჭებს წელს ევროპა ლიგის მოგება ნაღდათ მინდა და მე მჯერა ჩემი ბიჭების!!! ფორცაააა მილანნნნ u1bsm
--------------------
მილანი ბრუნდება!!!
william265 1 სექტემბერი 2018 15:08
ორივე თამაშში ერთი კარგი რამ ის დაფიქსირდა რომ ბიჭებს არ შეეშინდათ.
მიუხედავად იმისა რომ წავაგეთ ნაპოლისთანაც და რომასთანაც უშიშრად ვითამაშეთ.

იმედია აუტსაიდერებთან ქულებს აღარ დავკარგავთ
Oto
Oto 1 სექტემბერი 2018 15:08
გონსალოს არ ჩათვლილი გოლი გამიტყდა,მაგრამ იმ გოლს ის ბოლო პასი ჯობდა

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ივან სტრინიჩი, ანდრეა კონტი, პატრიკ კუტრონე.

გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით როგორ შეაფასებთ "მილანის" ზაფხულის სატრანსფერო პოლიტიკას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image