გატუზო: "ჩვენ მეტოქის ნახევარზე დომინირება მოგვწონს"

image

"მილანის" მთავარი მწვრთნელი ჯენარო გატუზო ჟურნალისტებს "რომასთან" მატჩამდე მოლოდინების შესახებ გაესაუბრა.

"მე მომწონს, რომ ჩემი ფეხბურთელები მომავალი მატჩისთვის თავდაუზოგავად მუშაობენ. ჩვენ სახლში ვითამაშებთ, "სან-სიროზე" 60000 გულშემატკივრის წინაშე. ვალდებულები ვართ, რომ აღარ დავუშვათ იგივე შეცდომები, რაც ნეაპოლში იყო".

"ჩვენ გვსიამოვნებს მეტოქის ნახევარზე ბურთის კონტროლი. არაა სწორი, რომ დაცვის ხაზი ძალიან ზევით ამოდის. უბრალოდ, უფრო მეტი პრესინგი გვჭირდება".

"ზოგი ამბობს, რომ "ნაპოლისთან" მატჩის შემდეგ ბაკაიოკო გავაკრიტიკე? არა, ეს ასე არაა. უბრალოდ ვთქვი, რომ მას ახალ გუნდში და ახალ ჩემპიონატში ადაპტირება უჭირს".

"რაც შეეხება იგუაინს, ის ძალიან გვეხმარება, მასთან ერთად უკეთესად გამოვიყურებით. მას მხარი უნდა დავუჭიროთ და დავეხმაროთ. მე ძალიან კმაყოფილი ვარ მისი თამაშით
", - ციტირებს რინოს სიტყვებს ჯანლუკა დი მარციოს ინტერნეტ გვერდი.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 19

luka9 1 სექტემბერი 2018 00:52
ციტატა: American
ციტატა: luka9
რავი აბა რინო.მე შენი მჯერა მაგრამ გუნდმა და იგუაინმა უნდა მოუმატონ.იგუაინმა მალე უნდა დაიწყოს გოლების შეყრა თორე არაფერი არ გამოგვივა ისევ

Visi gjera gstuzosi? Kii, aba raa, taktikis MAMAA)))

Samcuxarod roma am tamashs moigebs, tu shemtxvevit gagvivarda ki, mara seriozuli sastavia da tanac treneri klasni yavt. Rino di francheskos naxevarsac verasodes gakachavs

კიი მეგობარო მჯერა გატუზოსი რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს.მჯერა რომ შეკრავს გუნდს და დაუბრუნებს ძველ დიდებას და ამაზე ბევრი კამათი არ მინდა მე ჩემს აზრს გამოვთქვან შენ შენი დააფიქსირე.
ციტატა: Oto
მონტელას შემდეგ გატუზომ მილანი გუნდს დაამსგავსა და ეგ დავინახე და ერთერთიც ვიყავი ვინც გატუზოს დარჩენას ემხრობოდა მაგრამ მეტს ეს კაცი ვეღარ ქაჩავს,გუნდი წინ ვეღარ მიიწევს დარჩა ერთ დონეზე.გუნდის უფრო მეტად წინსვლისთვის უფრო ძლიერი მწვრთნელი გვჭირდება...

კაი კაი ძმა მოვრჩეთ.აზრი აღარ აქვს გაგრძელებას.დღეს იმედია ყველა ერთად გავიხარებთ

ეხლა ძმაო ისე გამიმდის რო მე გატუზი მიმწინს და ვაბოდებ რაც ესე არაა თუ გატუზოზე უკეთესი მოვა მაგალითად რაუკარდი ან ვენგერი მაგას რა ჯობია
American 31 აგვისტო 2018 21:45
პ.ს არავის საწყენად არ ვწერ ამას უბრალოდ უკვე წრსად იქცა ამ საიტზე გატუზოს გინება რომელიც მილანის ნაწილია[/quote]
Exla shen ggonia ro magari ragaca dacere? Anu zaan chkviani right speech gagikete?
Arc me vityvi shens sacyenat da roca 28 cliani staji gekneba milanis fanobis da gundi aris grand da roca nanaxi gekneba 28 clis ganmavlobashi uzlieresi taktikis omebi da uklasnesi igrebi da trenerebis ushuaslo daoirispirebebi, ai am sisuleles agar ityodi.
Damijere Jigaro rom roca grand xar, da shen, anu gatuzo xar da ici ro grands kiara Novaras trenerobas tu gakachav, unda icode rom xeli ar mokido, ar aigo shens tavze eg, da utxra shens im milanis mtavrobas ro moiyvanon seriozuli treneri. Esaa milanis siyvaruli chemtvis da damijere ai ak, bevrma uket icis taktikuri omebi trenerebisgan da shecvlebi vidre rinom.[/quote]
მეგობარო არასოდეს არავის მივაყენებ შეურაცყობას სოც ქსელში მითუმეტეს საკუთარი აზრის გამო და სულელურ აზრებს სულელები გამოთქვამენ და არამგონია ვინმეს დედამიწაზე თავისი თავი სულელი ეგონოს მათ რიცხვში ვარ მეც ამითომ თხოვნა იქნება თი კამათი გინდა ვიკამათოდ მაგრამ კორექტულად
პ.ს გატუზო რო დიდი ტაქტიკოსი არაა ეგ მეც ვიცი და არაერთხელ მითქვამს მაგრამ განვმეორდები და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რო ამ საიტის მომხმარებლებზე მეტი იცის ფეხბურთზე რათქმაუნდა ჩემი აზრი შენ შეიზლება სხვანაირად ფიქრობდე[/quote]
Me arasodes sheuracyopas ar mogayenebt arcert tkventagans, bodishi tu cudad gaige, ubralod gatuzo rogorc treneri rogor unda mogeconos roca cvlilebebic ki ar icis rodis da sad gaaketos.
Tu mogcont mogcondet, gatuzos tashs tviton sansiroze vukravdi mara she dalocvilo ro ar ici sakme utxari magat anu bosobas ro me grands ver gavxdi milans da ikneb magari treneri genaxat, ai Es unda etkva, agaraa shedarebebis dro, msoplio dagvcinis, sircxvilia
Udidesi imedi gachnda rom leonardo+kaka+maldini
Esaa udidesi imedit tore gatuzos unda chaabaro milanis siyvarulis istoriis leqtoroba

Me arasodes sheuracyopas ar mogayenebt arcert tkventagans, bodishi tu cudad gaige, ubralod gatuzo rogorc treneri rogor unda mogeconos roca cvlilebebic ki ar icis rodis da sad gaaketos.
Tu mogcont mogcondet, gatuzos tashs tviton sansiroze vukravdi mara she dalocvilo ro ar ici sakme utxari magat anu bosobas ro me grands ver gavxdi milans da ikneb magari treneri genaxat, ai Es unda etkva, agaraa shedarebebis dro, msoplio dagvcinis, sircxvilia
Udidesi imedi gachnda rom leonardo+kaka+maldini
Esaa udidesi imedit tore gatuzos unda chaabaro milanis siyvarulis istoriis leqtoroba
Oto
Oto 31 აგვისტო 2018 21:41
მონტელას შემდეგ გატუზომ მილანი გუნდს დაამსგავსა და ეგ დავინახე და ერთერთიც ვიყავი ვინც გატუზოს დარჩენას ემხრობოდა მაგრამ მეტს ეს კაცი ვეღარ ქაჩავს,გუნდი წინ ვეღარ მიიწევს დარჩა ერთ დონეზე.გუნდის უფრო მეტად წინსვლისთვის უფრო ძლიერი მწვრთნელი გვჭირდება...

კაი კაი ძმა მოვრჩეთ.აზრი აღარ აქვს გაგრძელებას.დღეს იმედია ყველა ერთად გავიხარებთ
ციტატა: Oto
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
ციტატა: Oto
და რა მოხდა რომ წერენ თავის აზრს და აყენებენ შემადგენლობებს რომელიც მიაჩნიათ რომ სწორი იქნება დღესდღეობით???ეს არ ნიშნავს რომ ვინმემ გატუზოზე მეტი ვიცით.

ეხლა შენ რას მიხსნი ძმა ქვევით ჩაყევი კომენტარებს პირდაპირ დამიწერეს რო აქ ბევრმა გატუზოზე კარგად იცის ტაქტიკაო და ვინ გეუბნევა შენი აზრი არ გამოხატო და არ დაწერო მეც ჩემი აზრი დავწერე ქვევით რასაც მე ვფიქრიბ და ვგებულობ და ვინმეს დავუშალე თავისი აზრის გამოხატვა ?



სხვანაირად როგორ უნდა გამოხატო აზრი არ მესმის.აქ ვლაპარაკობთ თუ ვინ შეიძლება მოიყვნონ,რომელი უკეთესი იქნება,ვინ შეიძლება ტრენერად,როგორი ტაკტიკა აჯობებს,როგორი შემადგენლობა,ვინ დაუშვა შეცდომა,ვისი ბრალეულობა იყო,ამ შემთხვევაში რა ჯობდა,იმ შემთხვევაში და ასე შემდეგ და ახლა შენ ამბობ რომ დავწეროთ ჩვენი ახრი რა ტაკტიკა აჯობებს და რა შემადგენლობა ამას არ უნდა ვამბობდეთ

ჩემ ნაწერში სად წაიკითხე რო არ უნდა დაწერო ესა თუ ის აზრი ? ეხლა ეხლა როცა გატუზოს დაყენებული ტაქტიკა არ მოგწონს და შენ წერ რო ესე და ესე უნდა დააყენოს ეს რა არის შენი აზრით?ეხლა მე რო გითხრა რო შენი კომენტარი არ მომწონ და ისე არუნდა დაგეწერა და ესე უნდა დაგეწერათქო ეგ რა გამოდის ?(რო მე შენზე უკეთვიცი რა უნდა დაწერო ამათუ იმ თემაზე ხო)
Oto
Oto 31 აგვისტო 2018 21:29
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
ციტატა: Oto
და რა მოხდა რომ წერენ თავის აზრს და აყენებენ შემადგენლობებს რომელიც მიაჩნიათ რომ სწორი იქნება დღესდღეობით???ეს არ ნიშნავს რომ ვინმემ გატუზოზე მეტი ვიცით.

ეხლა შენ რას მიხსნი ძმა ქვევით ჩაყევი კომენტარებს პირდაპირ დამიწერეს რო აქ ბევრმა გატუზოზე კარგად იცის ტაქტიკაო და ვინ გეუბნევა შენი აზრი არ გამოხატო და არ დაწერო მეც ჩემი აზრი დავწერე ქვევით რასაც მე ვფიქრიბ და ვგებულობ და ვინმეს დავუშალე თავისი აზრის გამოხატვა ?



სხვანაირად როგორ უნდა გამოხატო აზრი არ მესმის.აქ ვლაპარაკობთ თუ ვინ შეიძლება მოიყვნონ,რომელი უკეთესი იქნება,ვინ შეიძლება ტრენერად,როგორი ტაკტიკა აჯობებს,როგორი შემადგენლობა,ვინ დაუშვა შეცდომა,ვისი ბრალეულობა იყო,ამ შემთხვევაში რა ჯობდა,იმ შემთხვევაში და ასე შემდეგ და ახლა შენ ამბობ რომ დავწეროთ ჩვენი ახრი რა ტაკტიკა აჯობებს და რა შემადგენლობა ამას არ უნდა ვამბობდეთ
ციტატა: Oto
და რა მოხდა რომ წერენ თავის აზრს და აყენებენ შემადგენლობებს რომელიც მიაჩნიათ რომ სწორი იქნება დღესდღეობით???ეს არ ნიშნავს რომ ვინმემ გატუზოზე მეტი ვიცით.

ეხლა შენ რას მიხსნი ძმა ქვევით ჩაყევი კომენტარებს პირდაპირ დამიწერეს რო აქ ბევრმა გატუზოზე კარგად იცის ტაქტიკაო და ვინ გეუბნევა შენი აზრი არ გამოხატო და არ დაწერო მეც ჩემი აზრი დავწერე ქვევით რასაც მე ვფიქრიბ და ვგებულობ და ვინმეს დავუშალე თავისი აზრის გამოხატვა ?

ციტატა: Oto
და რა მოხდა რომ წერენ თავის აზრს და აყენებენ შემადგენლობებს რომელიც მიაჩნიათ რომ სწორი იქნება დღესდღეობით???ეს არ ნიშნავს რომ ვინმემ გატუზოზე მეტი ვიცით.

როცა ხედავ რომ ეგ შენი ტაქტიკა და შემადგენლობა არ ამართლებს უნდა ადგე და რამე სხვა მოიფიქრო,სულ ესაა

კარგი მოვრჩეთამ თემაზე საუბარს შენ ფიქრობ რო გატუზო დაბალი დონე და გუნდს მის ხელში წინსვლა არ ქონია მე ვფიქრობ რო გატუზო დამწყები და გამოუცდელია და მის ხელში გუნდს პროგრესი აქვს საბოლო ჯამში ყველას გაგვიხარდება თუ გატუზოწარმატებას მიახწევს მილანთან ერთად
Oto
Oto 31 აგვისტო 2018 21:21
და რა მოხდა რომ წერენ თავის აზრს და აყენებენ შემადგენლობებს რომელიც მიაჩნიათ რომ სწორი იქნება დღესდღეობით???ეს არ ნიშნავს რომ ვინმემ გატუზოზე მეტი ვიცით.

როცა ხედავ რომ ეგ შენი ტაქტიკა და შემადგენლობა არ ამართლებს უნდა ადგე და რამე სხვა მოიფიქრო,სულ ესაა
[quote=Oto][quote=milanmaldinifedere]

ბევრს ამ საიტზე შეიძლება არ ვეთანხმებოდე მაგრამ დარწმუნებული ვარ აქ არავინ იტყვის რომ გატუზოზე მეტი უნახავს ფეხბურთში ან უსწავლია.უბრალოდ აქ ხალხი აზრს გამოხატავს და მეტი არაფერი.ის რომ გატუზოს უკეთესობისკენ ვერ მიყავს გუნდი,ის რომ ყოველთვის ერთსა და იმავე შეცდომას უშვებს გუნდი და ამ შეცდომებზე ვერაფერს სწავლობს,ის რომ სულ ერთი და იგივე ტაქტიკაა და არ ცდილობს რამის შეცვლას,ის რომ გუნდი გოლის გაშვების შემდეგ საერთოდ იბნევა და ქრება მოედნიდან ნეტავ ვისი ბრალია????ამის მიხვედრას დიდი პროფესორობა არ უნდა და აქაც ამ პრობლემებზე ლაპარაკობენ და არავის აქ პრეტენზია იმისა რომ გატუზოზე მეტი იციან[/quote]
და მერე მე სად დავწერე რო გატუზო მაგალითად ნაპოლისთან წაგებული თამაშის მერე არუნდა გაეკრიტიკებინათ
მე აქ იმას ვიძახი რო გატუზის უწუნებენ ტაქტიკას უწუნებენ სასტარტოს და მერე ბილოში წერენ თუ რა ტაქტიკით და რა სასტარტოთი უნდა ითამაშოს გატუსომ მე ამაზე დავწერე რო გატუზომ რომელიც მუშაობს თავის დამხმარეებთან ერთად მილანში უფრო მეტი იცის ჩვენზე თუნდაც ვინ როგორ უდგება ვარჯიშებს და ბევრი სხვა თორე აქ ყველა ჩვენ აზრს ვაფიქსირებთ ვიღაცისთვის მოსაწონს ვიღაცისთვის არა მაგრამ მთავარია ყველას აზრს პატივი ვცეთ
giga qatamadze 31 აგვისტო 2018 20:57
kide musachio dgia shecvale racxa she chemisa ro alpob yvelas skamze karoche es iseti siria 11 kacit itamashebs sezonis bolonde ratunda amas transperebi
Oto
Oto 31 აგვისტო 2018 20:52
[quote=milanmaldinifedere]

ბევრს ამ საიტზე შეიძლება არ ვეთანხმებოდე მაგრამ დარწმუნებული ვარ აქ არავინ იტყვის რომ გატუზოზე მეტი უნახავს ფეხბურთში ან უსწავლია.უბრალოდ აქ ხალხი აზრს გამოხატავს და მეტი არაფერი.ის რომ გატუზოს უკეთესობისკენ ვერ მიყავს გუნდი,ის რომ ყოველთვის ერთსა და იმავე შეცდომას უშვებს გუნდი და ამ შეცდომებზე ვერაფერს სწავლობს,ის რომ სულ ერთი და იგივე ტაქტიკაა და არ ცდილობს რამის შეცვლას,ის რომ გუნდი გოლის გაშვების შემდეგ საერთოდ იბნევა და ქრება მოედნიდან ნეტავ ვისი ბრალია????ამის მიხვედრას დიდი პროფესორობა არ უნდა და აქაც ამ პრობლემებზე ლაპარაკობენ და არავის აქ პრეტენზია იმისა რომ გატუზოზე მეტი იციან
ციტატა: American
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
მოკლედ ac milan .ge-ze მომავალი ტრენერები და ექსპერტები არიან რაც სასიხარულოა იქნება ეშველოს ქართულ ფეხბირთს!კარგი გატუზო დამწყები ,ცუდი უტვინო,ტრენერია მაგრამ ეს ყველაფერი ხო შედარებითია ვისთან შედარებით არის ცუდი ტრენერი ac milan ge მომხმარებელთა შედარებით? კი ბატონო გატუზო უცოდინარია ანჩელოტიზე,ალეგრიზე,გვარდიოლაზე
მაგრამ არა ამ საიტის მომხმარებელზე რომელიც გამოდის და აჯვავს გატუზოს და ბოლოში წერს მერე თუ რა ტაქტიკით და რა ფეხბურთელებით ითამაშოს გატუზოზე მეტი იცით?ჩემი აზრით არა და გატუზოს უკან რო ხალხი დგას სამწურთნელო შტაბში რომლებიც 10 წლეულებია ამ საქმეს ემსახურებიან იმათზე მეტი ვიცით? ამ საიტის მომხმარებელთა 99% პროცენტმა ფეხბურთი ან ტელევიზორიდან იცის ან სტადიონზე დადის ან ორივე ერთად გატუზოს აქვს ნამუშევარი ლიპისთან ანჩელოტისთან დამგონი რო ფეხბურთზე სულ ოდნავ ჩვენზე მეტი იცის
პ.ს არავის საწყენად არ ვწერ ამას უბრალოდ უკვე წრსად იქცა ამ საიტზე გატუზოს გინება რომელიც მილანის ნაწილია

Exla shen ggonia ro magari ragaca dacere? Anu zaan chkviani right speech gagikete?
Arc me vityvi shens sacyenat da roca 28 cliani staji gekneba milanis fanobis da gundi aris grand da roca nanaxi gekneba 28 clis ganmavlobashi uzlieresi taktikis omebi da uklasnesi igrebi da trenerebis ushuaslo daoirispirebebi, ai am sisuleles agar ityodi.
Damijere Jigaro rom roca grand xar, da shen, anu gatuzo xar da ici ro grands kiara Novaras trenerobas tu gakachav, unda icode rom xeli ar mokido, ar aigo shens tavze eg, da utxra shens im milanis mtavrobas ro moiyvanon seriozuli treneri. Esaa milanis siyvaruli chemtvis da damijere ai ak, bevrma uket icis taktikuri omebi trenerebisgan da shecvlebi vidre rinom.

მეგობარო არასოდეს არავის მივაყენებ შეურაცყობას სოც ქსელში მითუმეტეს საკუთარი აზრის გამო და სულელურ აზრებს სულელები გამოთქვამენ და არამგონია ვინმეს დედამიწაზე თავისი თავი სულელი ეგონოს მათ რიცხვში ვარ მეც ამითომ თხოვნა იქნება თი კამათი გინდა ვიკამათოდ მაგრამ კორექტულად
პ.ს გატუზო რო დიდი ტაქტიკოსი არაა ეგ მეც ვიცი და არაერთხელ მითქვამს მაგრამ განვმეორდები და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რო ამ საიტის მომხმარებლებზე მეტი იცის ფეხბურთზე რათქმაუნდა ჩემი აზრი შენ შეიზლება სხვანაირად ფიქრობდე
GeorgeMarshall 31 აგვისტო 2018 20:41
რაზე კამათობთ?
გატუზო რომ ძალიან სუსტი და გამოუცდელი მწვრთნელია ჩვენ კიარა თვითონაც იძახის ხშირად.
ტაქტიკა, რომ ვერ იპოვა ამდენი ხანია ეგეც ნათელია. შეცვლებს რომ ხშირად ალოგიკურს აკეთებს მაგასაც ყველა ვხედავთ.
რაც შეეხება "პრაფესორობას", გულშემატკივრობის შემადგენელი ნაწილია აზრის გამოთქმა და კრიტიკა, ყველას გვესმის ფეხბურთი ვინც დიდი ხანია ვუყურებთ და გვიყალიბდება ხედვა, ამიტომაა ეს სპორტის სახეობა მასობრივი რომ გარკვეული საფეხბურთო ცოდნა გულშემატკივარს უყალიბდება და შეიძლება ზოგიერთი მართლა უკეთ ხვდებოდეს რაღაცებს ვიდრე გატუზო. მერე რა?
ყველას თავისი ხედვა, აზრი და გემოვნება აქვს.
გუნდი რომ 2-0დან ბოლო ნახევარ საათში 2-3ს აგებს ტრენერის ბრალია და მაგის დანახვას პროფესორობა არ სჭირდება.

პ.ს.
უმორჩილესად გთხოვთ ერთმანეთს პატივი ეცით კომენტარებში და შეურაცხყოფას ნუ მიაყენებთ, ყველას ერთი გუნდის სიყვარული გვაერთიანებს მგონი. ლოიალური ადმინები ვართ და მგონი ყველანი ადექვატურები ვართ ამ საიტზე, რომ ერთმანეთის მიმართ აგრესიულად არ ვილაპარაკოთ და მერე ადმინებისგან ბანების გამოყენება არ გახდეს საჭირო :) FORZA MILAN!!!
American 31 აგვისტო 2018 20:14
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
მოკლედ ac milan .ge-ze მომავალი ტრენერები და ექსპერტები არიან რაც სასიხარულოა იქნება ეშველოს ქართულ ფეხბირთს!კარგი გატუზო დამწყები ,ცუდი უტვინო,ტრენერია მაგრამ ეს ყველაფერი ხო შედარებითია ვისთან შედარებით არის ცუდი ტრენერი ac milan ge მომხმარებელთა შედარებით? კი ბატონო გატუზო უცოდინარია ანჩელოტიზე,ალეგრიზე,გვარდიოლაზე
მაგრამ არა ამ საიტის მომხმარებელზე რომელიც გამოდის და აჯვავს გატუზოს და ბოლოში წერს მერე თუ რა ტაქტიკით და რა ფეხბურთელებით ითამაშოს გატუზოზე მეტი იცით?ჩემი აზრით არა და გატუზოს უკან რო ხალხი დგას სამწურთნელო შტაბში რომლებიც 10 წლეულებია ამ საქმეს ემსახურებიან იმათზე მეტი ვიცით? ამ საიტის მომხმარებელთა 99% პროცენტმა ფეხბურთი ან ტელევიზორიდან იცის ან სტადიონზე დადის ან ორივე ერთად გატუზოს აქვს ნამუშევარი ლიპისთან ანჩელოტისთან დამგონი რო ფეხბურთზე სულ ოდნავ ჩვენზე მეტი იცის
პ.ს არავის საწყენად არ ვწერ ამას უბრალოდ უკვე წრსად იქცა ამ საიტზე გატუზოს გინება რომელიც მილანის ნაწილია

Exla shen ggonia ro magari ragaca dacere? Anu zaan chkviani right speech gagikete?
Arc me vityvi shens sacyenat da roca 28 cliani staji gekneba milanis fanobis da gundi aris grand da roca nanaxi gekneba 28 clis ganmavlobashi uzlieresi taktikis omebi da uklasnesi igrebi da trenerebis ushuaslo daoirispirebebi, ai am sisuleles agar ityodi.
Damijere Jigaro rom roca grand xar, da shen, anu gatuzo xar da ici ro grands kiara Novaras trenerobas tu gakachav, unda icode rom xeli ar mokido, ar aigo shens tavze eg, da utxra shens im milanis mtavrobas ro moiyvanon seriozuli treneri. Esaa milanis siyvaruli chemtvis da damijere ai ak, bevrma uket icis taktikuri omebi trenerebisgan da shecvlebi vidre rinom.
მოკლედ ac milan .ge-ze მომავალი ტრენერები და ექსპერტები არიან რაც სასიხარულოა იქნება ეშველოს ქართულ ფეხბირთს!კარგი გატუზო დამწყები ,ცუდი უტვინო,ტრენერია მაგრამ ეს ყველაფერი ხო შედარებითია ვისთან შედარებით არის ცუდი ტრენერი ac milan ge მომხმარებელთა შედარებით? კი ბატონო გატუზო უცოდინარია ანჩელოტიზე,ალეგრიზე,გვარდიოლაზე
მაგრამ არა ამ საიტის მომხმარებელზე რომელიც გამოდის და აჯვავს გატუზოს და ბოლოში წერს მერე თუ რა ტაქტიკით და რა ფეხბურთელებით ითამაშოს გატუზოზე მეტი იცით?ჩემი აზრით არა და გატუზოს უკან რო ხალხი დგას სამწურთნელო შტაბში რომლებიც 10 წლეულებია ამ საქმეს ემსახურებიან იმათზე მეტი ვიცით? ამ საიტის მომხმარებელთა 99% პროცენტმა ფეხბურთი ან ტელევიზორიდან იცის ან სტადიონზე დადის ან ორივე ერთად გატუზოს აქვს ნამუშევარი ლიპისთან ანჩელოტისთან დამგონი რო ფეხბურთზე სულ ოდნავ ჩვენზე მეტი იცის
პ.ს არავის საწყენად არ ვწერ ამას უბრალოდ უკვე წრსად იქცა ამ საიტზე გატუზოს გინება რომელიც მილანის ნაწილია
American 31 აგვისტო 2018 18:45
ციტატა: luka9
რავი აბა რინო.მე შენი მჯერა მაგრამ გუნდმა და იგუაინმა უნდა მოუმატონ.იგუაინმა მალე უნდა დაიწყოს გოლების შეყრა თორე არაფერი არ გამოგვივა ისევ

Visi gjera gstuzosi? Kii, aba raa, taktikis MAMAA)))

Samcuxarod roma am tamashs moigebs, tu shemtxvevit gagvivarda ki, mara seriozuli sastavia da tanac treneri klasni yavt. Rino di francheskos naxevarsac verasodes gakachavs
luka9 31 აგვისტო 2018 18:34
რავი აბა რინო.მე შენი მჯერა მაგრამ გუნდმა და იგუაინმა უნდა მოუმატონ.იგუაინმა მალე უნდა დაიწყოს გოლების შეყრა თორე არაფერი არ გამოგვივა ისევ
Oto
Oto 31 აგვისტო 2018 17:44
შენი და შენი მილანის დომინირებამ არ გაიშვას არსად.შეიძლება გიყვარს მაგრამ არ გამოგდის.ეს მილანი კიევოსნაირ გუნდებთან თუ იდომინირებს
Nero 31 აგვისტო 2018 16:55
1 გოლის მერე რო ყრუ დაცვაში დგება გუნდი მერე თქვი ეგ..

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image