ანდრე სილვამ ესპანეთში დებიუტი ჰეტ-ტრიკით აღნიშნა (ვიდეო)

image

"მილანის" მფლობელობაში მყოფმა ანდრე სილვამ, რომელიც რამდენიმე დღის წინ "სევილიას" 1-წლიანი იჯარის წესით შეუერთდა, ესპანეთის ჩემპიონატი სამი გატანილი გოლით დაიწყო. 22 წლის პორტუგალიელმა ჰეტ-ტრიკი "რაიო ვალენკოსთან" მატჩში გაიფორმა.

22 წლის შემტევი ლა ლიგის ისტორიაშიც შევიდა. საქმე ისაა, რომ ანდრე სილვა XXI საუკუნეში პირველი ფეხბურთელი გახდა, რომელმაც ესპანეთის ჩემპიონატის სადებიუტო შეხვედრაში სამი გოლის გატანა შეძლო.

შესაძლოა სილვას ე.წ "გრანდის კომპლექსი" მოეხსნა და ამიტომაც გამოდგა მისი ესპანეთის ჩემპიონატში დებიუტი ასეთი საუცხოო ან ჩემპიონატებს შორის შორის განსხვავებაა მიზეზი. საყოველთაოდ ცნობილი ფაქტია, რომ სერია ა-ში თავდამსხმელებს გაცილებით ცოტა სივრცეები რჩებათ და ძირითადად ფიზიკური ორთაბრძოლების მოგებაზე არიან ორიენტირებულნი, ვიდრე ლა ლიგაში.

შეგახსენებთ, "სევილიამ" "როსონერის" იჯარაში 5 მილიონი ევრო გადაუხადა, სეზონის ბოლოს კი მათ 30 მილიონად ფეხბურთელის გამოსყიდვის შესაძლებლობაც ექნებათ.


скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 16

Zeon 20 აგვისტო 2018 15:09
ციტატა: GI2GI
სევილიაში ბაკასაც ბევრი გოლი გაქონდა, მერე რა? მოვიდა მილანში და კი აგინებდით ყველა?

მე ბაკას ფანი არც ვარ მაგრამ რაც ბაკას გაუკეთა ბარბარამ ამაზე ილაპარაკეს ინტერვიუ იყო დადებული სრულიად თქვეს რაც მაას უქნეს და არა მარტო ბაკაზე საერთო ბოლო წლების მილანზე იყო ყველა თემას შეეხნენ , პირველ წელს გაიტანა 20 გოლი ბაკამ და მეორე სეოზნი რომ იწყებოდა ბაკას უთხრეს ააჯვიო აქედანო და ვერ გაყიდეს და დარჩმა მეორე სეზონი და ჯერ ბაკას ტოპობა არ გაიშვა მერე კიდე ასეთი რამ , ბაკას მაგიტომაც არ უნდა მილანში, კიდე კარგი არც ჩვენ გვინდა ის ...უბრალოდ აი ასე ,გარდა ბაკასი იმდენი მაიმუნობები აქვთ ბარბარას გალიანისთან კონფლიკტის გამო ბოლო წლები რომ სრული გუნდი ტიტანიკივით ჩაიძირა პლიუს ამას კიდე უფულობა,იმ სკაუტმა თქვა რაბიო 3 ჯერ მყავდა მილანში მოყვანილიო 3 ჯერ უთხრეს უარი და ქაოსი იყო გუნდში ვინ რას შვრებოდა ვინ რას აკეთებდა ,გალიანი რაზეც იტყო ხოს ბარბარა ბლოკავდა ან ნააბაროთ სრულიად დაინგრა გუნდი ,იმდენი ფეხბურთელების თემა დაიდო უბრალოდ გაგიჟდები კაცი. ნახევარი ეხლა ტოპ ფეხბურთელია ყველანი თუ არა ,ჯეკო როგორ დაბლოკეს, ლუკაკუზე და უამრავი ხალხი მოუყვანიათ ამ სკაუტებს და და ასე შემდეგ კაი ინტერვიუ არის ,რუსულ საიტზე დევს ,სამწუხაროდ აქ არ დაიდო,თუ დაინტერესდები ლინკს დავდებ და წაიკითხე 3-4 კაცი ლაპარაკობს რომლებიც წლები ის კარგი წლები იყვნენ მილანში .
luka9 20 აგვისტო 2018 13:47
ციტატა: GI2GI
სევილიაში ბაკასაც ბევრი გოლი გაქონდა, მერე რა? მოვიდა მილანში და კი აგინებდით ყველა? ანდრე სილვა კაი რო ყოფილიყო პორტო არგაუშვებდა 40 მილიონად. მსოფლიოზეც არ იჯდებოდა ზამენაზე მაშინ როცა პორტუგალიის სასტავში დინამო თბილისის დონის იგროკი იდგა თავდამსხმელად (გვარი აღარ მახსოვს)

მსოფლიოზე იმიტო იყო ზამენაზე რომ მილანში სათამაშო პრაკტიკა აღარ ქონდა და უკვე ვეღარ ქაჩავდა თორე ნახე პორტოში როცა იყო ს ძირითადში ათამაშებდა სანტოსი
Corvo 20 აგვისტო 2018 13:14
ესპანეთში რო 1 თამაშში სამი გოლი შეყარა ეგ არაფერს ამბობს.კარგი ბიჭია მაგრამ იტალიას ჯერჯერობით ვერ მოერგო. სილვამ კი არა სერია ა ში ანრიმ და ბევრმა სხვა ტოპ ფორვარდმაც ვერ გაქაჩა.
R.BAGGIO 20 აგვისტო 2018 12:55
ციტატა: D A T O
არაფერი გაბსაკუთრებული არ მომხდარა უბრალოდ იტალიის ჩემპიონატი არაა სილვას არც ჩვენ ვვადგებოდა და თვითონაც ცოდო იყო. და გატუზოს ტყუილად აგინებთ რამდენი ძირითადში დააყენა მასტი არ დარბოდა იმენა არაფერი გაუკეთებია და არცერთი მწვრთნელი არ დატოვებდა მაგას ირითადში. თავიდან სუსოსაც როგორ გაუჭირდა არ გახსოვთ ? არავის არ ქონდა მაგის იმედი პროსტო მესამე სეზონში გაიხსნა როგორც იქნა თუნდაც ბაკა აიღეთ სევილიაში და მერე ჩვენთან სერია ა შემტევისთვის რთული ჩემპიონატია რაცარუნდა შესუსტებული იყოს და ყველა ვერ გაიხსნება ასერომ სილვას წარმატებები სადაც არის

მენდიეტას მოკვდა სერიალში და დიდი ამბავი სილვამ ვერ გაქაჩა. შარშან სილვამაც კარგად დაიწყო, 4 გოლი გაიტანა უეფაზე კალინიჩმა სერიალში 3 გოლი შეაგდო და არიქა ავშენდითო და ეგრევე მოკვდა მერე ორივე. პლიუს მონტელას აზელილი ტაქტიკა და პატარა ბიჭია, დედიკო არ ყავდა გვერდთ და ფსიქოლოგიურად დაერხა და ვერ გადალა. გატუზომ ყველაფერი გააკეთა, სასტავშიც დააყენა მარა უკვე მკვდარი იყო ტიპი, მაგას გარემოს გამოცვლა უშველიდა და აჰა უშველა კიდეც, მთავარია დაივიწოს ეს ერთი წელი და მომავალ წელს გაძლიერებული დაბრუნდეს გუნდში
D A T O
D A T O 20 აგვისტო 2018 12:11
არაფერი გაბსაკუთრებული არ მომხდარა უბრალოდ იტალიის ჩემპიონატი არაა სილვას არც ჩვენ ვვადგებოდა და თვითონაც ცოდო იყო. და გატუზოს ტყუილად აგინებთ რამდენი ძირითადში დააყენა მასტი არ დარბოდა იმენა არაფერი გაუკეთებია და არცერთი მწვრთნელი არ დატოვებდა მაგას ირითადში. თავიდან სუსოსაც როგორ გაუჭირდა არ გახსოვთ ? არავის არ ქონდა მაგის იმედი პროსტო მესამე სეზონში გაიხსნა როგორც იქნა თუნდაც ბაკა აიღეთ სევილიაში და მერე ჩვენთან სერია ა შემტევისთვის რთული ჩემპიონატია რაცარუნდა შესუსტებული იყოს და ყველა ვერ გაიხსნება ასერომ სილვას წარმატებები სადაც არის
Oto
Oto 20 აგვისტო 2018 11:19
ციტატა: zurius
ბიჭებო რა მაინტერესებს: სილვა 30 მილიონ გამოსყიდვის უფლებითაა თუ მშრალი იჯარაა? როგორც ადრე წავიკითხე 5 მილიონი იჯარაა და 30-ად გამოსყიდვის უფლება?
სამი გოლის თაობა: წარმატებებს ვუსურვებ, გაიხსნას და ათამაშდეს, ჩვენ გული არ უნდა დაგვწყდეს მაგაზე, პირიქით.
ჯერ ერთი, ჩვენთან რომ დარჩენილიყო იგუაინთან კონკურენცია ზალიან გაუჭირდებოდა და ისევ იმ შედეგს მივირებდით როგორც შარშან, მეორე იტალია სულ სხვა ჩემპიონატია, აქ ფაქტი არაა რომ საერთოდ ათამაშებულიყო ოდესმე, ძალიან გაუჭირდა ზოგადად ადაპტაცია, მესამე სრულიად სწორი გადაწყვეტილება იყო მისი იჯარით გაშვება და კუტრონეს დატოვება, ჩემი პირადი აზრია.


მშრალი იჯარა არაა.აქვს გამოსყიდვის უფლება მაგრამ თუ მილანმა მოისურვა დატოვება არამგონია სევილიამ ხელი შეგვიშალოს.მაგრამ რა თქმა უნდა სილვა გარანტიებს მოითხოვს რომ ძირითადში ითამაშებს და თუ მიიღებს გარანტიას დაბრუნდება უკან,თუ არადა თითონვე მოითხოვს გაყიდვას.

მეც ვფიქრობ რომ უნდა გაენათხოვრებინათ მაგრამ მგონია რომ მხოლოდ ორი ფორვარდი ცოტაა,მითუმეტეს როგორც ასეთი ფლანგის თავდასხმელი არც ერთი გვყავს.
zurius 20 აგვისტო 2018 10:24
ბიჭებო რა მაინტერესებს: სილვა 30 მილიონ გამოსყიდვის უფლებითაა თუ მშრალი იჯარაა? როგორც ადრე წავიკითხე 5 მილიონი იჯარაა და 30-ად გამოსყიდვის უფლება?
სამი გოლის თაობა: წარმატებებს ვუსურვებ, გაიხსნას და ათამაშდეს, ჩვენ გული არ უნდა დაგვწყდეს მაგაზე, პირიქით.
ჯერ ერთი, ჩვენთან რომ დარჩენილიყო იგუაინთან კონკურენცია ზალიან გაუჭირდებოდა და ისევ იმ შედეგს მივირებდით როგორც შარშან, მეორე იტალია სულ სხვა ჩემპიონატია, აქ ფაქტი არაა რომ საერთოდ ათამაშებულიყო ოდესმე, ძალიან გაუჭირდა ზოგადად ადაპტაცია, მესამე სრულიად სწორი გადაწყვეტილება იყო მისი იჯარით გაშვება და კუტრონეს დატოვება, ჩემი პირადი აზრია.
George
George 20 აგვისტო 2018 09:18
მშვენიერი გადაწყვეტილება მიიღო მილანმა რომ გაანათხოვრა სილვა მას მოედანზე მეტი დრო ჭირდება და ამას ის მიიღებს სევილიაში , იტალიაში სულ სხვა სტილის ფეხბურთს თამაშობენ და გაუჭირდა სილვას სერია ა თან შეგუება .. მილანი მის გაყიდვას არ აპირებს უბრალოდ მშრალი განათხოვრების ხელშეკრულება დაიდო და ეს ლეონარდომაც აღნიშნა და კიდევ ამსეზონში დააკვირდით რონალდუს ესპანეთში 45და მეტი გაქონდა და სერია აში რამდენს გაიტანს
Oto
Oto 20 აგვისტო 2018 09:03
ერთი თამაშიდან დასკვნის გაკეთება არ შეიძლება.სილვა მართლაც ნიჭიერია მაგრამ ფაქტია მილანს ვერ შეეწყო.ვერ გაიხსნა და ალბათ გატუზოს ბრალიცააა ნაწილობრივ.არიან მწვრთნელები ვისაც განსაკუთრებული ნიჭი აქვს ახალგაზრდებთან მუშაობის,რა ნიჭიც გატუზოს არ აღმოაჩნდა.თუ ათამაშდა დააბრუნებენ,მთავარია მწვრთნელმა მოინდომმოს დაბრუნება და გარანტიები მიცეს თამაშის და სევილია ნაღდად ვერ შეუშლის ხელს დაბრუნებაში
GI2GI 20 აგვისტო 2018 08:28
სევილიაში ბაკასაც ბევრი გოლი გაქონდა, მერე რა? მოვიდა მილანში და კი აგინებდით ყველა? ანდრე სილვა კაი რო ყოფილიყო პორტო არგაუშვებდა 40 მილიონად. მსოფლიოზეც არ იჯდებოდა ზამენაზე მაშინ როცა პორტუგალიის სასტავში დინამო თბილისის დონის იგროკი იდგა თავდამსხმელად (გვარი აღარ მახსოვს)
American 20 აგვისტო 2018 03:58
Jigrebo milanista var 1990 clidan da damijeret 28 celi milanis panoba malaparakebs. Da meore gatuzo vinaa amis scavla me ar minda da aseve isic ro verasodes gaxdeba gatuzo didi treneri radgan absoliturad taktikurad ar varga misi qmedebebi. Rac sheexeba silvas, tips ramdenjer daacyebina ziritadshi? Seviliashi pirvelive ziritadshi daicyo da amito iprina, uyuret? Oms jkua igebs brat, jkua da ara is sisuleleebi rac moxda sharshan. Vis rogori tanadgoma unda eg me ar mescavleba, gatuzo ro giji milanistaa amas rad unda saubari magram taktikurad xedav kalinichi imena ver gukachavs da 3 tamashi silva as a noisily ar unda ecyvita? Unda ekna xo? Mara ar kna da ver gauxsnao da gaagdo Seviliashi, evropa ligaze rac kna ziritadidan ro daicyo dagavicydat? Aa batono, tvalet exla ramdens goals sheagdebs Seviliashi da mere gamecit pasuxi silvaa debili tu gatuzua taktikurad brma!!!
ციტატა: rossoneri-best
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
პ.ს მე არავის აზრთან პრობლემა არ მაქვს და არც მეწნება არასდროს მაგრამ ადმინს მინდა მივმართო ამ საიტზე მოხშირდა მილანის მიმართ დაცინვის,შეურაწყობის და სხვა მრავალი სახის კომენტარები და კარგი იქნება ამს ყურადღებას. გატუზოა მილანია !და არა ანდრე სილვა

ყველას თავისი აზრი აქვს და აზრის გამოთქმის გამო ვიღაცის დაბლოკვა არასწორად მიმაჩნია. ჯანსაღ კამათში იბადება ჭეშმარიტება :)) მეც შენ აზრზე ვარ, ახლა გატუზოს უნდა დავუდგეთ გვერდში რომელიც რამდენი წელია მილანის გვერდითაა და არა ვიღაც ცინგლიანს რომლისნაირებიც არც ისე ცოტაა

რათქმაუნდა გეთანხმები ამისთვისა ეს საიტი რო იკამათო და ერთმანეთის აზრს პატივი ვცეთ როგორიც არ ინდა იყოს
rossoneri-best 20 აგვისტო 2018 03:11
ციტატა: milanmaldinifedererilbj
პ.ს მე არავის აზრთან პრობლემა არ მაქვს და არც მეწნება არასდროს მაგრამ ადმინს მინდა მივმართო ამ საიტზე მოხშირდა მილანის მიმართ დაცინვის,შეურაწყობის და სხვა მრავალი სახის კომენტარები და კარგი იქნება ამს ყურადღებას. გატუზოა მილანია !და არა ანდრე სილვა

ყველას თავისი აზრი აქვს და აზრის გამოთქმის გამო ვიღაცის დაბლოკვა არასწორად მიმაჩნია. ჯანსაღ კამათში იბადება ჭეშმარიტება :)) მეც შენ აზრზე ვარ, ახლა გატუზოს უნდა დავუდგეთ გვერდში რომელიც რამდენი წელია მილანის გვერდითაა და არა ვიღაც ცინგლიანს რომლისნაირებიც არც ისე ცოტაა
აი ამის დედას არ შე..ცი ტიპს ყ..ზე ეკიდა ტამაში რო შემოდიოდს სკსმიდან და თურმე გატუზოა იმაში დამნაშავე რო ეს ტრაკს არ ანძრევდა მოედანზე ,აი აქაურ კომენტარებიხო საერთოდ გატუზომ შეიძლება არ იცის მწურთნელობა ისე როგორც გვარდიოლამ,ალეგრიმ,ანჩელოტიმ და კიდე ბევრმა სხვამ მაგრამ აქ მყოფთაგან ყველაზე კარგად ერკვევა სამწურთნელო საქმეში რატო?იმიტო რო ჩვენ აქ ვართ და ის მილანში თუ ასე მაგრად ერკვევა ამ საიტის მომხმარებელთა90 % პროცენტი სამწურთნელო საქმიანობაში გადით გამოცდაზე და აიღეთ ლიცენზია .
პ.ს მე არავის აზრთან პრობლემა არ მაქვს და არც მეწნება არასდროს მაგრამ ადმინს მინდა მივმართო ამ საიტზე მოხშირდა მილანის მიმართ დაცინვის,შეურაწყობის და სხვა მრავალი სახის კომენტარები და კარგი იქნება ამს ყურადღებას. გატუზოა მილანია !და არა ანდრე სილვა
American 20 აგვისტო 2018 02:41
Verasodes ver gavigeb im sisuleles rom am kacs ziritadshi ar ayenebdnen da meore is ro she kai kaco, kutrone datove da silvas ushveb? Silva iguani ikneboda klasi tavdasxma da exla ra? Kutrone? Zaan udonobaa
giga qatamadze 20 აგვისტო 2018 01:35
sheubeere silva imedia dabrundebi

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, კალაბრია, ბონავენტურა, იგუაინი, მუსაკიო, ჩალჰანოღლუ

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image