მილანკოვიჩ-სავიჩის ტრანსფერის საქმეში "რეალიც" ჩაერთო, თუმცა "მილანს" უპირატესობა აქვს

image
იტალიური მედიაში გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "მილანის" სპორტული დირექტორი ლეონარდო ტემუე ბაკაიოკოს ტრანსფერის გაჩარხვის შემდეგ გაჩერებას არ აპირებს და ფეხბურთელების გასხვისებასთან ერთად კიდევ ერთ ხმაურიან ტრანსფერზე იმუშავებს. მოკლედ რომ ვთქვათ, მილინკოვიჩ-სავიჩი ახლა ბრაზილიელის პრიორიტეტია.

"CalcioMercato"-ს ცნობით, ლეონარდომ "ლაციოს" ფეხბურთელის სანაცვლოდ 110 მილიონი ევრო და ფაბიო ბორინი შესთავაზა. "მილანს" სერბი ფეხბურთელის დამატება იჯარის წესით სურს - 40 მილიონი ახლა და 70 მილიონიანი გამოსყიდვის ვალდებულება სეზონის ბოლოს.

ასეთი მსუყე წინადადების მიუხედავად, "როსონერის" სატრანსფერო ბაზრის წინამძღოლს საქმეს მადრიდის "რეალის" გამოჩენა ურთულებს. გავრცელებული ცნობებით, "სამეფო კლუბი" "ლაციოს" ფეხბურთელის უფლებების ბოლომდე შესყიდვას ძალიან მალე შეთავაზებს.

23 წლის სერბის ტრანსფერის საკითხს თავად "ლაციოს" პრეზიდენტი კლაუდიო ლოტიტო კურირებს, რომელიც დიდი ხანია სილვიო ბერლუსკონის, ადრიანო გალიანის და "მილანის" ამჟამინდელი პრეზიდენტის, პაოლო სკარონის პოლიტიკური პარტიის წევრია. ამ ფაქტორმა კი შეიძლება "როსონერის" გარკვეული უპირატესობა მისცეს.

შეგახსენებთ, მილინკოვიჩ-სავიჩი "ლაციოში" 2015 წლიდან ირიცხება. მიმდინარე სატრანსფერო ფანჯრის პერიოდში მისი დამატების სურვილი არაერთმა გრანდმა გამოთქვა, თუმცა კლუბის მფლობელებმა შემოთავაზებები დაბლოკეს და ფეხბურთელი 120 მილიონ ევროდ შეაფასეს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 32

Achi 14 აგვისტო 2018 17:16
ციტატა: william265
ციტატა: Achi
მილანელებო მილანს გაუმარ ....... <3


ჯოს !!
william265 14 აგვისტო 2018 12:31
ციტატა: Achi
მილანელებო მილანს გაუმარ ....... <3


ჯოს !!
Milani2003
Milani2003 14 აგვისტო 2018 12:23
ხალხო მწვრთნელი გვჭირდება მწვრთნელიიიიი. გატუზოს ტაქტიკურობა და გადაადგილებები არ გაიშვა არსად მთელ სეზონს მხოლოდ მოტივაციით ვერ ჩაატარებ წარმატებით და გატუზომ კიდე 4 3 3 მეტი აზრზე არაა. გრანდებთან საშუალოებთან თუაუტსაიდერებთან ყველგან ამას ითამაშებს და გამართლების იმედად ვიქნებით ყველგან. სავიჩი რაბიო რო მოუყვანო ამას მაინც გამართლების იმედზე ვიქნებით გატუზოს ხელში
koka
koka 14 აგვისტო 2018 12:16
ამხელა ფასს რო იხდიან ამაში არ ჯობდა ვიდალი დაეთრიათ კაპიკებში და ვილშირი???
Achi 14 აგვისტო 2018 12:13
მილანელებო მილანს გაუმარ ....... <3
qiria
qiria 14 აგვისტო 2018 12:10
კასტილეხოც გავიფორმეთ და არ მგონია მაგ ბიჭმა სკამი ხეხოს აგერ ნახავთ სუსო თუარ გახეხავს სკამს.სუსოსთან შედარებით ერთფეროვანი თამაში არ აქვს კასტილეხოს თან ბევრად სწრაფია.
qweqweqwe
qweqweqwe 14 აგვისტო 2018 12:02
karoche mokled vitkvi montelam daushva shecdoma roca 3 tu 5 mcvelian taqtikaze gadavida movida gatuzo daabruna 4-3-3 axla centr forvardis saxit iguaini ravi bolo wlebis mandzilze milans ibras mere aseti tavdamsxmeli arkolia bonaventura ichagreba centrshi mag shecdomas ushvebs gatuzo an depai marsialidan vinme unda moikvanon garemarbad imito ro marcxena krai mkvdaria hakana araa flangis motamashe mieci centrshii burti da is gaanawilebs marsiali depaidan erterti gvinda an inqeba moifiqros da bonaventura daakenos kraize wertili :D
william265 14 აგვისტო 2018 11:38
აუ როდის დაიწყება სერიალი :( ამ პრემიერლიგას ვერ ვუჭერ მუღამს...

წელს ჩემპიონობისთვის ბრძოლას ჩვენში ინტრიგა არ ექნება... მეორეზეც რა უნდა მოხდეს ისეთი ინტერი გავა ყველაფერი აქვთ მაგ სი*თაოზებს...
მესამე მეოთხე და მეხუთე ადგილებზე რომა მილანი ნაპოლი და ლაციო განლაგდებიან უცნობი თანმიმდევრობით თუმცა ლაციო ოთხეულში ვერ გავა ამაში დარწმუნებული ვარ 100%.
ნაპოლიც ჩამქრალი მეჩვენება, ნახევარდაცვაში ჟორჟინიო იყო ძრავი და ახლა დიავარას იმედზეა ანჩელოტი ვითომ? ამბიციური ტრანსფერებიც არ იწერება, დიმარია ან ედიკა რო მიიყვანონ ამ ორიდან ერთი ოთხეულში არიან მაგრამ მეეჭვება....
რომას სეზონი თუ ჩავარდა მესამე ადგილი ჩვენია, თუარადა მეოთხეზე უეჭველი ვართ.ვნახოთ რინო რას იზამს ჯერ პრესეზონით ვერ ვაგდებ მენანება ჩვენი მამაცი გული <3

---
Edit

არ დამცინოთ და წელს ლივერპული მოიგებს პრემიერლიგას :დ
გაძლიერებით სიტის დონემდე უკვე გაძლიერდნენ და კლოპმა სადაც დაიჭირა გვარდიოლა იქვე წაკუზა :დ
მემგონი მოვიდა ძველი დავიწყებული გრანდების დრო... ლივერი ძველი სკოლაა მაინც
viktor 14 აგვისტო 2018 11:00
mgoni kai ambebia chventavs..
MILANELI777 14 აგვისტო 2018 10:36
Bakaioko milanshi wliurad 2.5 milion evros miighebs, agsanishnavia rom chelsishi misi xelfasi 6.5 milioni euro iyo...

Castilieghos transferi titqmis davxuret...3milioni ijara da plus 15milioni+bacca... araa cudi varianti..da baccas mo###an suyvelaferi tipma gvaidzula villerealshi gadasvla...yvela transferi dabloka
--------------------
022
curvasud
curvasud 14 აგვისტო 2018 08:51
Mshveeeniiieeeriiiiiiiii kastilexoooooc iyiiidees susoooos shecvliis holmee rac dzalian sa hirooiko tanac cudiigrokii nagdaaad araaaa
Corvo 14 აგვისტო 2018 08:49
კასტილეხოც დავითრიეთ, გუნდს დავემსგავსეთ :D მაგარია იმედია გატუზო გაართმევს საქმეს თავს,ფორცაა მილანნ < 3
ლეონარდოს ბრავო 59 მილიონი გვქონდა ტრანსფერებზე გამიყოფილი და პრაქტიკულად ჯერ არც დაგვიხარჯავს ეგ 59 მილიონი და ამიტომაც მგონია რო ერთი ტრანსფერი კიდე იქნევა.
რეინა0)სტრინიჩი(0)ჰალილოვიჩი(0)კალდარა0მლ)ბაკაიოკო5მლ)კასტილეხო3მლ)ჰიგუაინი18მლ
)
კალინიჩი15მლ)ლოკატელი2მლ)სილვა5მლ)ანტონელი0)გომესი2მლ)
A.Nesta13 14 აგვისტო 2018 08:38
გაუმარჯოს ყველას!!
რაც შეეხება სავიჩს, ძვირია!! თუ არსებობს რაბიოს ყიდვის შქნსი. ხელიდან არ უნდა გაუშვან. მე მირჩევნია სავიჩს. რაც შეეხება ვინგერს, დრაქსლერი იქნება იდეალური ვარიანტი!! მაგარი ბიჭია
კასტილეხო მოვიდა მილანში 3 მილიონი ევრო ამ წელს 15 მომავალ წელს + ბაკა ძალიამ მომწონს ეს ტრანსფერი მე პირადად შემოქმედი ფეხბურთელია და თან ახალგაზრდაა და სუსოს დაასვენებს ხოლმე ასევე სისოს უკნიდანაც შეუძლია თამაში და ბაკაც მოვიშორეთ ,იმედია ერთი ტრანსფერი კიდე იქნაბა დეპაი,სავიჩი,დრაქსლერი ,რაბიო ერთი ამათგან გვინდა რა
william265 14 აგვისტო 2018 08:14
23 წლის ჩვეულებრივი ვინგერია კასტილეხო.
დომინანტი ფეხი მარცხენა.
კონტრაქტი 2020-მდე.
სუსოს ზამენა.

არ მინდა კასტილეხო, მაგის მოსვლა ვერანაირ მოლოდინს ვერ შექმნის გულშემატკივრის თვალში რომ დაბრუნებას ვაპირებთ...
თუ დაბრუნება გვინდა უკეთესზე გავიწიოთ ან ზამთრისთვის გადავინახოთ ფული.
moxetiale 14 აგვისტო 2018 01:28
კასტილეხო მოდის ვილიარეალიდან და ვინ არის ნეტავი? დავძებნო ერთი
Achi 14 აგვისტო 2018 00:54
სკაი სპორტზე ნახეთ რაწერია :D → Italian outlet CalcioMercarto says Chelsea midfielder Tiemoue Bakayoko is close to completing a season-long loan deal to join Inter Milan.
Achi 14 აგვისტო 2018 00:47
ახალი ვარ ამ საიტზე იმედია მიმიგებთ :D ისე 2003 წლიდან მილანის გულშემატკივარივარ გულით და სულით ფორცააააააააა მილან <3
Fenomeno10 14 აგვისტო 2018 00:42
ციტატა: ROSSONERO
ციტატა: Fenomeno10
თუ 120 მილიონის გადამხდელები არიან მარსიალი მოიყვანონ 80 ღირს და ჰაკანი დადგება ნახევარდაცვაში უფროჯობია ვიდრე სავიჩის ნახევარდაცვაში დაყენება და ჰაკანი ფლანგზე

არაფერ 120 მილიონს არ იხდიან... ახლა ბალანსი ძაან შემცირდა და თუ 50 მილიონი გამოუყვეს, ბაკაც გაყიდეს და ვინმე კიდე, მაქსიმუმ 40 მილიონი ქონდეთ ტრანსფერისთვის

ამიტომ ჩალიჩობენ იჯარაზე და შემდეგ ზაფხულს უფრო ექნებათ ფულის ხარჯვის ერთია ადგილი და გამოისყიდიან

ეგრე ადვილი არაა დეპაები და მარსიალები... რომელი ტრანსფერის იჯარის ვარიანტიც არსებობს, იმას აწვება ლეონარდო

თან გუნდი ლიგაზე არ თამაშობს და ეგ მომენტიც ბევრს ნიშნავს

ლეონარდო რაც მოვიდა ვაღიარებ კარგად მუშაობს და სერიოზულ ტრანსფერებსაც ჩარხავს მაგრამ აი ბერნარდი რო მოეყვანა უფასოდ რომელიც ევერტონმა შეახია, კიდევ იაია ტურე რო მოიყვანოს უფასოდ (ხელფასი რამდენი უნდა არვიცი) რომელიც 2 წელი იქნება გუნდის ძირითადში, პახოდუ ბალდე კეიტა შეიძლებოდა მოეყვანათ 5 მილიონად იჯარით და მერე 34 მილიონად გამოსყიდვით ინტერმა იყიდა, ახლა რაც შეეხება სავიჩს ღირს 120 მილიონი ? მსოფლიოზე მოგეწონა როგორც ითამაშა? დეპაის დათრევა უფრო მარტივია 40 მილიონად რომელიც აქვს რეალურად თან დეპაი უარს არ იტყვის ვიდრე სავიჩის 40 მილიონად იჯარაში და მერე გამოისყიდონ კიდევ 80 მილიონად, მარსიალისაც გამოუშვებენ და თვითონაც წამოვა იჯარით და მერე გამოისყიდიან, კი კარგია ძლიერი ნახევარდაცვა მაგრამ ვინგერი გვინდა

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image