ოფიციალურად: "ატლეტიკომ" კალინიჩი შეიძინა

image

მადრიდის "ატლეტიკოს" ოფიციალური ვებგვერდის ინფორმაციით, "მილანის" აწ უკვე ყოფილი ფეხბურთელი ნიკოლა კალინიჩი ახალი სეზონიდან ესპანეთის ჩემპიონატში გაირსჯება.

გერმანულ ვებგვერდ "ტრანსფერმარკეტის" თანახმად, მადრიდელებმა 30 წლის ხორვატის სანაცვლოდ 14,5 მილიონი ევრო გადაიხადეს და მასთან 3 წლიანი კონტრაქტი გააფორმეს.

კალინიჩი "როსონერიმდე" "ფიორენტინას" ღირსებას იცავდა და გასული სეზონი ლომბარდიულ გრანდში იჯარის წესით თამაშობდა, თუმცა "მილანს" მისი გამოსყიდვს ვალდებულება ჰქონდა და ამის გამო რამდენიმე კვირის წინ ფლორენციელებს 20 მილიონი ევრო გადაუხადა.

გამოცდილი ცენტრ-ფორვარდის გასხვისების მიზანი "შავ-წითლებში" თავის ვერწარმოჩინება გახლდათ. მან "როსონერის" მაისური სულ 41-ჯერ მოირგო და მხოლოდ 6 გოლის გატანა მოახერხა.


ოფიციალურად: "ატლეტიკომ" კალინიჩი შეიძინა
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 14

giorgiMilano 9 აგვისტო 2018 23:06
დრაქსლერს არ ეშვება ლეონარდოვო და რა ხდება იცით ვინმემ??
კაპარო 9 აგვისტო 2018 22:59
ციტატა: william265
ციტატა: კაპარო
ბიჭებო ტორპედო ნახეთ რას უბერავს...


5 - 1
გადავკუზეთ კუკეში...
ქართული სენი თუ არ დაგვემართება ფაქტიურად შემდეგ ეტაპზე ვართ ,<3

ლუდოგორეცი კი კაი გუნდია შედარებით მაგრამ იქნებ გაგვივარდეს...

ისე ფლეი ოფში ბოლოს როდის ვიყავით
Luka 9 აგვისტო 2018 22:57
Msajs movutyan malturi warmoshoba chavujvi valetashi penalti Xo shetena da 40 wamit adre chastvina ra sheteva midioda.
Yochag torpedoes darmwunebuli var shemdeg etapze vart<3
--------------------
R
william265 9 აგვისტო 2018 22:43
ციტატა: კაპარო
ბიჭებო ტორპედო ნახეთ რას უბერავს...


5 - 1
გადავკუზეთ კუკეში...
ქართული სენი თუ არ დაგვემართება ფაქტიურად შემდეგ ეტაპზე ვართ ,<3
კაპარო 9 აგვისტო 2018 22:16
ბიჭებო ტორპედო ნახეთ რას უბერავს...
superkaka22 9 აგვისტო 2018 22:09
მონტელა ფასონე და მირაბელი აქლემის წიხლით უნდა გააუპატიუროს კაცმა ამის მოყვანისთვის და იმავე წიხლით იგივე უნდა დამართო ამ სამეულის მომყვანს, ლეონარდოს მუშაობა პირადად მე მომწონს მართალია ბონუჩი წავიდა, მაგრამ მაგ ტრანსფერით არ გვიზარალია, ეხლა თუ ბაკაიოკო მოიყვანეს და დეპაიც მოაყოლეს ეს იქნება მაქსიმუმი
MilanPerSempre 9 აგვისტო 2018 22:00
ვაჰ, ახლა ბაკა, ხოსე მაური, ლოკატელი (გასხვისება 1 წლიანი), და ანტონელი მოვიშოროთ, და მაგარი იქნება. პლიუს ბაკაიოკო და ერთი მაღალი დონის შემტევი ნახევარმცველი და ყველაფერი ხუთიანზე იქნება :)
william265 9 აგვისტო 2018 21:38
ციტატა: david
atletikos rat unda es erti eg gamagebina


მოხოდავს სიმეონე და გამოიყენებს მშვიდობაში იხმაროს :დდდ

ჩოლომ იცის მეორედ გაცოცხლებები :)
ფერნანდო ტორესიც ჩვენგან მკვდარი წაიყვანა და გააცოცხლა :)
david
david 9 აგვისტო 2018 21:20
atletikos rat unda es erti eg gamagebina
william265 9 აგვისტო 2018 21:16
არ ვნებდებით ერთს
არ ვნებდებით ნოლს

ქუთათურ მზეს ვფიცავთ გავიტანთ გოლს <3


მიდით ჩემო ქუთათურებო გადაანხეთ კუკეშს!!!! <3

ფორცა ტორპედო!!
ROSSONERO 9 აგვისტო 2018 21:14
ციტატა: william265
დაიცადე ჯიგარო მონტოლივო გვყავს მოსაშორებელი :დ

მონტოლივოს უფასოდ უშვებენო და კლუბს რომ იპოვნის მილანი გაუწყვიტავს კონტრაქტს
luka9 9 აგვისტო 2018 21:10
რა მაგარია თან 14.5 მილიონად ვაფშე როგორ გავყიდეთ.ფულიც რომ გადავიხადეთ ეგეც საქმეა
william265 9 აგვისტო 2018 21:00
სიმეონე შენ გენაცვალე <3

ციტატა: rossoneri-best
ამ ამბის მერე ის მაინც მეცოდინება რომ 10 კაცით არ მოგვიწევს თამაში winked


დაიცადე ჯიგარო მონტოლივო გვყავს მოსაშორებელი :დ
rossoneri-best 9 აგვისტო 2018 20:49
ამ ამბის მერე ის მაინც მეცოდინება რომ 10 კაცით არ მოგვიწევს თამაში winked

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კონტი, სტრინიჩი, კალდარა

გამოკითხვა

უნდა მოხსნან თუ არა ჯენარო გატუზო მთავარი მწვრთნელის პოსტიდან?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image