"მილანს" დრაქსლერიც დაუკავშირეს

image

"პარი სენ ჟერმენისა" და გერმანიის ეროვნული ნაკრების შემტევი ნახევარმცველი იულიან დრაქსლერი "მილანის" რადარზე მოხვდა.

იტალიური პრესის ინფორმაციით, "როსონერი" დრაქსლერის იჯარის წესითა და გამოსყიდვის უფლებით დამატებას აპირებს.

24 წლის გერმანელი მოთამაშე პარიზულ კლუბს 2017 წლის ზამთარში შეუერთდა და მიუხედავად წარმატებული სადებიუტო 6 თვისა, ძირითადში ადგილი მაინც დაკარგა.

გასულ სეზონში, ყველა ტურნირზე ერთად, იულიანმა 46 თამაშში მიიღო მონაწილეობა და 5 გოლი გაიტანა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 13

Nesta 13
Nesta 13 9 აგვისტო 2018 18:59
ციტატა: R.BAGGIO
ციტატა: Nesta 13
ვინმემ ხო არ იცის 19 აგვისტოს მილანი ჯენოას მატჩის ბილეტი როგორ შევიძინო?

https://www.viagogo.com/ww/Sports-Tickets/International-Soccer/More-Soccer/Ital
ian-Premier-League/Genoa-Tickets/E-2954566
აქედან იყიდი, ცოტაღა დარჩა როგორ იწერება. ელექტრონული იქნება და უნდა ამობეჭდო, შტრიხკოდი აქ და შესასვლელში დაადებ და მაგითი შედიხარ. მე აქედან ვყიდულობ ხოლმე

ისეთი მაგარი კონსტრუქცია აქვს რო სადაც არ უნდა იჯდე იდეალურად ჩანს ყველა მხრიდან, თუ გინდა კუთხე იყოს. ეხლა რო გადავხედე სადღაც 2 ბილეთს 60-80 ევროში იყიდი მაქს, მეორე იარუსზეან მესამეზე

გაიხარე ძმაო და მართალი გითხრა ვერ შევედი ტელით და როგორც აღნისნე სადღაც 30 ევრო რირს თიტო ბილეთი ხო?
R.BAGGIO 9 აგვისტო 2018 15:29
ციტატა: Nesta 13
ვინმემ ხო არ იცის 19 აგვისტოს მილანი ჯენოას მატჩის ბილეტი როგორ შევიძინო?

https://www.viagogo.com/ww/Sports-Tickets/International-Soccer/More-Soccer/Ital
ian-Premier-League/Genoa-Tickets/E-2954566
აქედან იყიდი, ცოტაღა დარჩა როგორ იწერება. ელექტრონული იქნება და უნდა ამობეჭდო, შტრიხკოდი აქ და შესასვლელში დაადებ და მაგითი შედიხარ. მე აქედან ვყიდულობ ხოლმე

ისეთი მაგარი კონსტრუქცია აქვს რო სადაც არ უნდა იჯდე იდეალურად ჩანს ყველა მხრიდან, თუ გინდა კუთხე იყოს. ეხლა რო გადავხედე სადღაც 2 ბილეთს 60-80 ევროში იყიდი მაქს, მეორე იარუსზეან მესამეზე
zurius 9 აგვისტო 2018 14:50
დრაქსლერი თუ მოვიდა იჯარით მაინც ძალიან კარგი იქნება. ზაან მომწონს ეს ფეხბურთელი. მარცხნიდან, ცენტრიდა, მარჯვნიდან უტევს, კონტრშეტევებზე უმაგრესია, გადაცმები, სისწრაფე, ტექნიკა... კაროჩე ეგ და ბაკაიოკო იჯარით გამოსყიდვის უფლებით.
Nesta 13
Nesta 13 9 აგვისტო 2018 14:47
ვინმემ ხო არ იცის 19 აგვისტოს მილანი ჯენოას მატჩის ბილეტი როგორ შევიძინო?
Milani2003
Milani2003 9 აგვისტო 2018 14:36
ძალიან მაგარი იქნება ამის მოსვლა. მის ასაკში ესეთი გამოცდილებთ ბევრი ვერ დაიკვეხნის, მაგრამ გატუზოს არ მჯერა რა. არამგონია მაგას იმდენი შეეძლოს რო გრანდებთან საშუალოებთან და აუტსაიდერებთან სწორად შეარჩიოს ტაქტიკა და შეტევის სტილი. 1 სქემით გაუბერავს ყველგან და გამართლებაზე ვიქნებით დამოკიდებული. სანამ გვიანი არაა მოძებნონ ვინმე ნორმალური
Fenomeno10 9 აგვისტო 2018 14:26
გააჩნია რა ფასი ექნება ამას თორე მარსიალი ჯობია ბევრად
GeorgeMarshall 9 აგვისტო 2018 14:24
თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე ყველას ეს ბიჭი მირჩევნია, ახალგაზრდაა, დიდი გამოცდილება აქვს სანაკრებო და საკლუბო დონეზე, ევროასპარეზზე სისტემატიური გამოსვლით, ერთადერთი მიზეზი ამის სათამაშო პრაქტიკის ნაკლებობის არის პარიზელების ღორული ტრანსფერები შარშან, როცა შეტევის ხაზში 400 მილიონს იხდის კლუბი ნაყიდებს სკამზე არ სვამს თორემ იულიანი იდეალურია. რაღაცით ამის თამაშის მანერა კაკას მახსენებს, მაგრად მოუხდება გუნდს
Corvo 9 აგვისტო 2018 14:16
ციტატა: James10
ციტატა: leonardo
31... da oficialurad.. 2 seqtembers ixureba transferi

გაიხარე ძმაო ადრე31 მდე იყო მახსოვდა მაგრამ წელს რახაც წავიკითხე რო 15 მდე იხურბაო დასხვანაირად მეგონა


2 სექტემბერს კი არა 18 აგვისტოს იხურება
James10 9 აგვისტო 2018 14:01
ციტატა: leonardo
31... da oficialurad.. 2 seqtembers ixureba transferi

გაიხარე ძმაო ადრე31 მდე იყო მახსოვდა მაგრამ წელს რახაც წავიკითხე რო 15 მდე იხურბაო დასხვანაირად მეგონა
leonardo 9 აგვისტო 2018 13:50
31... da oficialurad.. 2 seqtembers ixureba transferi
James10 9 აგვისტო 2018 13:49
ეს ძაან კლასნია იმედია მოიყვანენ მაგრად გაგვადზლიერებს

იტალიაში როდის იხურება სატრანსფერო დრო??
luka9 9 აგვისტო 2018 13:23
ძაან მაგარი იქნება დრაქსლერის ყიდვა,თუ ამაზე ვერ შეთანხმდნენ აუცილებლად დეპაიზე ან ფორსბერგზე გაიწიე ლეონარდო!
sisvik
sisvik 9 აგვისტო 2018 12:56
ან ეს ან დეპაი აუცილებლად ოეეეე

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, ბონავენტურა, მუსაკიო

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image