"Sky": ბაკაიოკოს მომავალი გარკვეულია

image

ლონდონის "ჩელსის" ფეხბურთელის ტიმო ბაკაიოკოს აგენტი "კასა მილანში" ლეონარდოსა და მალდინის შეხვდა. როგორც ჩანს, მოლაპარაკებები წარმატებით დასრულდა და ფრანგი ნახევარმცველი კარიერას "როსონერიში" გააგრძელებს.

ბაკაიოკო "არისტოკრატებს" "მონაკოდან" 40 მილიონ ევროდ შეუერთდა, რომელთანაც ერთად ლიგა 1-ს გამარჯვებული გახდა და ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალშიც იასპარეზა. მიუხედავად ამისა, ნისლიან ალბიონზე მისი კარიერა სათანადოდ ვერ განვითარდა.

"Sky Sport"-ის ინფორმაციით, ტიმო "მილანს" ერთ წლიანი არენდით შეუერთდება სეზონის დასრულების შემდეგ კი ლომბარდიელებს მისი გამოსყიდვა 30-35 მილიონ ევროდ შეეძლებათ. ზემოთ ხსენებული გამოცემა მის ანაზღაურებასაც ასახელებს - 6.5 მილიონი ევრო სეზონში.

ფრანგი ნახევარმცველის შეძენით აქტიურად ინტერესდებოდნენ "ევერტონი" და "დორტმუნდიც", თუმცა მას შემდეგ, რაც ბაკაიოკომ "როსონერის" ინტერესის შესახებ გაიგო, მისი აგენტი უმალვე "კასა მილანისკენ" გაამგზავრა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 45

Fenomeno10 9 აგვისტო 2018 09:44
ციტატა: giorgiMilano
ციტატა: Fenomeno10
ამის მოყვანით ტაქტიკის შეცვლაც შესაძლებელია თან უკეთესისაც. 4-2-3-1
დონარუმა
კონტი - კალდარა - რომანიოლი - როდრიგესი
ბაკაიოკო - კესი
სუსო - ბონავენტურა - ჩალთანოღლუ
იგუაინი

სათადარიგო : რეინა, მუსაკიო, კალაბრია, სტრინიჩი, ბილია, ჰალილოვიჩი, კუტრონე

სუსო და ჰაკანა ფლანგებზე საშინლად არ მომწონს რა, ჰაკანა ხო საერთოდ არაა ფლანგის ფეხბურთელი და სუსოც ისეთი კარგი ვერაა, ლიგაზე რომ გაგვათრიოს

გეთანხმები სრულიად მაგრამ ამ შემადგენლობით პროსტა გამორიცხულია რო სუსო და ჰაკანი არ დააყენოს ფლანგებზე, ვინმე რო მოიყვანონ დეპაი, ლოზანო ან მარსიალი აი მანდ შეიცვლება ყველაფერი ჰაკანი ცენტრში დადგება და წინ სუსო იგუაინი და რომელიმე დადგებიან აი ეგ იქნება იდეალური, ბერარდი რო მოეყვანათ სუსოს დასვენების საშუალება მიეცემოდა და ასე აღარ გადაიწვებოდა ნახევარი სეშონის შემდეგ
Zeon 9 აგვისტო 2018 07:39
ციტატა: william265
ახლა როცა ამხელა შესაძლებლობები გადაეშალა თვალწინ ვფიქრობ ტაქტიკურად დალაგებას ვერ მოახერხებს

++++ ეგრეა და იქნება კაკ ვსეგდა 4-3-3 და პლიუს ამას რომელ გუნდს (ლიდერს,აუთსაიდერს ) როგორ ეთამაშოს მანდ ხომ საერთოდ გაგებაში არაა,რომელ გუნდს დაცვიდან რომელს პრესინგზე და რომელს კი პირიქით შეთევითი აზრზეა არაა ,ანუ არის ასე 4-3-3 დებს და დალშე კიდე როგორც წაუვა გუნდს თამაში გამართლებაზეა მუდამ.

ძალიან კარგია ამის მოსვლა ,ბილტოლივო ზამენაზე
giorgiMilano 9 აგვისტო 2018 00:58
რაც მაგათ ფული ხარჯეს გასაკვირი რატო იქნება, პირიქით ისეთი სეზონი მოდის რომ ზუსტად ვერ იტყვი ვინ მოიგებს
Luka 9 აგვისტო 2018 00:49
Egre arc chelsis qonda gaamrjvebulis mentaliteti mara ki chaixuta chpls tasi. Yvelaferi odesme pirvelad xdeba. Saertod airqneba gasakviri sitis an psgs chempionoba
--------------------
R
giga qatamadze 9 აგვისტო 2018 00:42
ციტატა: MILANELI777
ციტატა: giga qatamadze
molaparakebebic dawyebuli iyo ro icodi kide brat da imito vizaxiro kai igrokiada yvelas tavis azriaq shentvis sheileba bakaioko jobia mara me marsiali mevaseba da upro kai motamaashea da ramomwonsda vinda raper magi mevici

Sad bakaioko sad marsiali....sayrdeni da vingeri ra shesadarebelia...mere vin ambobs nu mogwonso....rac sheexeba molaparakebebs sad waikitxe eg info?! Damilinkav? Sheidzleba gamomrcha

ციტატა: giorgiMilano
დრაქსლერმა დაბლოკა მილანის შემოთავაზებაო ://///

Xoda mo###ia patroni ..rato unda vexvewot?!
Verc psg da verc city ligas ver dadeben vera...ar aqvt gamarjvebulis mentaliteti...

bakaioko rachem pexebat gvindoda kesi araa tu ra da vingeri sajiroa kiar dagilinkav chemi tvalit viyure brat da araa sajiro dalinkeba ro vambob asea
giorgiMilano 9 აგვისტო 2018 00:25
ციტატა: moxetiale
ციტატა: giorgiMilano
ამიტომაა აუცილებელი ლიგაზე გასვლა რომ ასეთმა კვერცხებმა უარი არ გვითხრან, ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს რა ლიგაზე ყოფნას, ამ ფეხბურთელებით უნდა გავაღწიოთ რამენიარად და მერე ვნახოთ რა იქნება

ლიგაზე რო ვიყოთ მასეთებს კი არ დავეჩალიჩებით :/

ნუ დრაქსლერი არ არის ცუდი ფეხბურთელი, მაგრამ კვერცხი ყოფილა თუ პსჟ ურჩევნია სკამზე დალპობა მილანის ძირითადში თამაშს.
moxetiale 9 აგვისტო 2018 00:22
ციტატა: giorgiMilano
ამიტომაა აუცილებელი ლიგაზე გასვლა რომ ასეთმა კვერცხებმა უარი არ გვითხრან, ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს რა ლიგაზე ყოფნას, ამ ფეხბურთელებით უნდა გავაღწიოთ რამენიარად და მერე ვნახოთ რა იქნება

ლიგაზე რო ვიყოთ მასეთებს კი არ დავეჩალიჩებით :/
giorgiMilano 9 აგვისტო 2018 00:19
ამიტომაა აუცილებელი ლიგაზე გასვლა რომ ასეთმა კვერცხებმა უარი არ გვითხრან, ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს რა ლიგაზე ყოფნას, ამ ფეხბურთელებით უნდა გავაღწიოთ რამენიარად და მერე ვნახოთ რა იქნება
MILANELI777 9 აგვისტო 2018 00:13
ციტატა: giga qatamadze
molaparakebebic dawyebuli iyo ro icodi kide brat da imito vizaxiro kai igrokiada yvelas tavis azriaq shentvis sheileba bakaioko jobia mara me marsiali mevaseba da upro kai motamaashea da ramomwonsda vinda raper magi mevici

Sad bakaioko sad marsiali....sayrdeni da vingeri ra shesadarebelia...mere vin ambobs nu mogwonso....rac sheexeba molaparakebebs sad waikitxe eg info?! Damilinkav? Sheidzleba gamomrcha

ციტატა: giorgiMilano
დრაქსლერმა დაბლოკა მილანის შემოთავაზებაო ://///

Xoda mo###ia patroni ..rato unda vexvewot?!
Verc psg da verc city ligas ver dadeben vera...ar aqvt gamarjvebulis mentaliteti...
giga qatamadze 9 აგვისტო 2018 00:09
molaparakebebic dawyebuli iyo ro icodi kide brat da imito vizaxiro kai igrokiada yvelas tavis azriaq shentvis sheileba bakaioko jobia mara me marsiali mevaseba da upro kai motamaashea da ramomwonsda vinda raper magi mevici
MILANELI777 9 აგვისტო 2018 00:09
ციტატა: giga qatamadze
vin gamoushvebsda manchesteri ra momwonsda tamashi raunda mo.wondes

Manche ar gamoushvebs tqo magas vambob 10 chaacves kacs....da magis tamashshi ra mogwons? Erti orjer karshi daartyavs gauvardeba da mteli igra ubraxunebs karebisken...daje ragvis karebs acilebs....
Monakoshi iyo ert dros kai...mara mokla amis talanti mourinhom
giorgiMilano 9 აგვისტო 2018 00:08
დრაქსლერმა დაბლოკა მილანის შემოთავაზებაო ://///
giga qatamadze 9 აგვისტო 2018 00:06
ციტატა: MILANELI777
ციტატა: giga qatamadze
marsiali magariada zaan didi shansi gvqonda dagvematebia

Au ramogwons mag tipshi sami dgea yvela statiaze marsials gaidzaxi...ra marsiali amnches 10 gaxda 80 milioni aqvt gadaxdili..vin gamoushvebs magas chventan?!

vin gamoushvebsda manchesteri ra momwonsda tamashi raunda mo.wondes
moxetiale 8 აგვისტო 2018 23:56
ანდრე სილვა ვოისის ჟიურიში მიუწვევიათ
სურათის ნახვა
gogi1984 8 აგვისტო 2018 23:43
სქაიმ მოდრიჩი პარასკევს გაივლის ინტერში სამედიცინოსო ლიგაზე გასვლა რამდენს ნიშნავს
კაპარო 8 აგვისტო 2018 23:40
ციტატა: giorgiMilano
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
მოდრიჩი დაუთრევია მაინც ინტერს :////

არა ჩემო ძმაო დღეს რეალის მესამე ფორმა ჩააცვეს და ვარჯიშზე მივიდა და... შენ სად ნახე ეგ ინფო ?
კოვა გაუშვეს და მაგას როგორ გაუშვებენ

სკაიმ დაწეერაო რავიცი, მილანურ ოჯახში დაწერეს და სკაი კიდე სანდო წყაროა :დდ

რავ ძმაო რომ მიდიოდეს ფორმას ხომ არ ჩააცმევდნენ... თან კოვას მერე არ მგონია, 1 წლით გაუშვეს, მომოვლ წელს ლუკას გაუშვეებენ და მაგას დააბრუნეებნ სავარაუდოდ

ჩახლართული ამბავია, პარარელურად მოდრიჩს ახალ კონტრაქტს თავაზობს რეალი თავი რომ დაიზღვიოს ალბათ, მგონი რომ მოდრიჩზეა ეგ ამბავი რა , ისე მილანის პოსტებს ისე იწონებდა ეგ რომ არ მგონია ინტერში წავიდეს, ჩვენ უფრო მეტი შანსი გვექნებოდა მაგის მოყვანის, ფინანსები რომ გვქონდეს

ისე რონალდო რო წავიდა ეხლა მეორე ლოდერიც გაყიდონ არ გამოდის თორე გასაყიდი კი იყო უკვე ასაკშია... მომოვალ წელს ამის ნახევარი ეღირება , რონალდო ხო არაა სულ ეს ფორმაა შეინარჩუნონ... 1-2 წელი გაქაჩოს მაქსიმუმ და მორჩა ეხლა ქონდა პიკი წელს
Corvo 8 აგვისტო 2018 23:40
ციტატა: MILANELI777
ციტატა: Corvo
ტიპი 2016/2017 სეზონის ჩემპიონთა ლიგის სიმბოლურ გუნდში შეიყვანეს, სეზონის 11 საუკეთესო ფეხბურთელს შორის. რა არ მოგწონთ ვერ ვხვდები.

Aba eg tkvi...kontes jiutobam mokla es tipi...ar atamashebda da vsio..magra ar momwons rom itxoc fezburtels da mere daikideb....

რაღაც მჯერა რომ მაგრად გაამართლევბს ეს ჩვენთან, ყოველშემთხვევაში მონტოლივოს ლოკატელის და ბილიას 5 თავით ჯობია , და გუნდი უთუოდ გაძლიერდა ამ ტრანსფერით.
giorgiMilano 8 აგვისტო 2018 23:36
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
მოდრიჩი დაუთრევია მაინც ინტერს :////

არა ჩემო ძმაო დღეს რეალის მესამე ფორმა ჩააცვეს და ვარჯიშზე მივიდა და... შენ სად ნახე ეგ ინფო ?
კოვა გაუშვეს და მაგას როგორ გაუშვებენ

სკაიმ დაწეერაო რავიცი, მილანურ ოჯახში დაწერეს და სკაი კიდე სანდო წყაროა :დდ

რავ ძმაო რომ მიდიოდეს ფორმას ხომ არ ჩააცმევდნენ... თან კოვას მერე არ მგონია, 1 წლით გაუშვეს, მომოვლ წელს ლუკას გაუშვეებენ და მაგას დააბრუნეებნ სავარაუდოდ

ჩახლართული ამბავია, პარარელურად მოდრიჩს ახალ კონტრაქტს თავაზობს რეალი თავი რომ დაიზღვიოს ალბათ, მგონი რომ მოდრიჩზეა ეგ ამბავი რა , ისე მილანის პოსტებს ისე იწონებდა ეგ რომ არ მგონია ინტერში წავიდეს, ჩვენ უფრო მეტი შანსი გვექნებოდა მაგის მოყვანის, ფინანსები რომ გვქონდეს
კაპარო 8 აგვისტო 2018 23:30
ციტატა: giorgiMilano
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
მოდრიჩი დაუთრევია მაინც ინტერს :////

არა ჩემო ძმაო დღეს რეალის მესამე ფორმა ჩააცვეს და ვარჯიშზე მივიდა და... შენ სად ნახე ეგ ინფო ?
კოვა გაუშვეს და მაგას როგორ გაუშვებენ

სკაიმ დაწეერაო რავიცი, მილანურ ოჯახში დაწერეს და სკაი კიდე სანდო წყაროა :დდ

რავ ძმაო რომ მიდიოდეს ფორმას ხომ არ ჩააცმევდნენ... თან კოვას მერე არ მგონია, 1 წლით გაუშვეს, მომოვლ წელს ლუკას გაუშვეებენ და მაგას დააბრუნეებნ სავარაუდოდ
giorgiMilano 8 აგვისტო 2018 23:10
ციტატა: კაპარო
ციტატა: giorgiMilano
მოდრიჩი დაუთრევია მაინც ინტერს :////

არა ჩემო ძმაო დღეს რეალის მესამე ფორმა ჩააცვეს და ვარჯიშზე მივიდა და... შენ სად ნახე ეგ ინფო ?
კოვა გაუშვეს და მაგას როგორ გაუშვებენ

სკაიმ დაწეერაო რავიცი, მილანურ ოჯახში დაწერეს და სკაი კიდე სანდო წყაროა :დდ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: სტრინიჩი, კალდარა, ბილია, ბონავენტურა, მუსაკიო

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image