სკარონის, ლეონარდოსა და მალდინის პრესკონფერენცია [LIVE]

image

"კასა მილანში" დაანონსებული პრესკონფერენცია მიმდინარეობს, სადაც "მილანის" პრეზიდენტი პაოლო სკარონი და სპორტული დირექტორი ლეონარდო ლეგენდარულ პაოლო მალდინის კლუბის სტრატეგიული განვითარების დირექტორის პოზიციაზე წარადგენენ.


скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 10

Nesta 13
Nesta 13 7 აგვისტო 2018 06:27
ეს ყველაფერი კარგი, მაგრამ სამწუხაროდ მეტ ტრანსფერს ვერ გავაკეთებდო შეზღუდვების გამოო და ნახევარმცველის გარეშე ვრცებიტ ისევ
GI2GI 7 აგვისტო 2018 02:05
მილინკოვიჩ სავიჩის ინსტაგრამზე შევედი და სულ მილანის ფანები უკოკენტარებენ ბოლო ფოტოზე
MilanPerSempre 7 აგვისტო 2018 00:28
მალდინის დაბრუნებაზე კარგი რა შეიძლება ყოფილიყო. :)
william265 6 აგვისტო 2018 21:47
ციტატა: gogi1984
ახლა ხო გასაგებია რატო არ მოვიდა ჩინელებთან, იცოდა იმათი უსუსურობის ამბავი


ჩინელებზე საუბარს დიპლომატიურად აარიდა თავი. არააქვს მნიშვნელობა რა იყო მანამ დღევანდელზე უნდა ვიფიქროთო და წინამორბედების კრიტიკას ნუ მომთხოვთო :)))

კითხეს ლეონარდოს შემოთავაზებას რატო დათანხმდი და იმგენისას რატო არაო? მათი პროექტი და ჩემთვის შემოთავაზებული როლი განსხვავდებოდა იმისგან რაც ლეონარდომ შემომთავაზაო ხოლო პროექტი და როლი ერთმანეთს მიჯაჭვულიაო
gogi1984 6 აგვისტო 2018 21:31
ახლა ხო გასაგებია რატო არ მოვიდა ჩინელებთან, იცოდა იმათი უსუსურობის ამბავი
R.BAGGIO 6 აგვისტო 2018 20:46
es erti celi gardamavali iqneba mara 4uli unda daidos da iqita cels ukve chempionobisken gavicevt, anu sheidzleba ver movigot mara bolo turebamde intriga iqneba, me ese mgonia. kai ambebia italiashi, mgoni interic ixodeba, iqit juve da ronaldo, romac kargad gadzlierda, milanshic sinatle gamovhnda... karoche cotac da seria A daubrundeba tavis adgils
luka9 6 აგვისტო 2018 20:41
გენაცვალეთ rossoneri
Nero საიტზეა
Nero 6 აგვისტო 2018 20:24
დღემდე მიკვირს როგორ არ დგას ამ კაცის ძეგლი მილანში 022
william265 6 აგვისტო 2018 20:19
ტიპებს როგორ ეტყობოდათ პრესკონფერენციაზე რო ბრატები იყვნენ ერთმანეთის და არა უცხოები <3 ერთმანეთში იხუმრეს იშუტკავეს, ჟურნალისტებთან მოზომილად ილაპარაკეს და გავიდნენ <3
ჩანს რო აპირებს ეს ხალხი მილანის დაბრუნებას მწვერვალზე და მგონი რო იზამენ ამას....

ლეონარდომ კაკაზე თქვა დარწმუნებული ვარ მას მილანის ახლოს ყოფნა სურსო ანუ ნამიოკი ჩაარტყა თუ გინდა რომელიმე ინტერვიუში მანიშნე რო გინდა მილანში დაბრუნდლება და ვიბაზროთო :დ მერე ჟურნალისტი რო ჩაეძია ქალაქი მილანი ვიგულისხმე გაგაღადავეო :დდდდ მარა ნამიოკი ნამიოკად რჩება ;)

სავიჩზე იბაზრა ის ყველა გუნდის ოცნება არისო, ვნახოთ ვნახოთო...

ერთმა კითხა სატრანსფერო ბიუჯეტი რამდენი გექნებათო... ლეომ ჯერჯერობით როგორც ფეარპლეი გვეუბნება იმდენს დავხარჯავთ რამდენიც ნაშოვნი გვაქვს ამიტო ფრთხილად ვიმოქმედებთო...

პაოლოს კითხეს რა გაბარია კლუბშიო, პაოლომ ტრანსფერმარკეტი, მთავარი გუნდი, U გუნდები (ანუ ასაკობრივები) ნუ კაროჩე ბრვრი რამეო ჟურნალისტმა მაგი ლეონარდოსაც აბარიაო :დ პაოლომ ფაქტიურად ლეონარდოსთან ერთად ვიმუშავებო, ლეონარდომ მიკრაფონში ჩაამატა მე და პაოლო ვიქნებით როგორც კარგი პოლიციელი და ცუდი პოლიციელიო :დდდ კაროჩე პარტნიორები ვიქნებით მუშაობაშიო რაა :დ

სკარონი კი იჯდა სიკოიესავით თავიდან სტატისტიკა იბაზრა პაოლოსი ამდენი აქ ჩვენთან ნათამაშებიო და მერე რაღაცეებს პასუხობდა კიდე :დ დალშე კი იჯდა გაყუსული :))))

ნუ კაროჩე იმედები არი... ვნახოთ რა იქნება...
მალდინი არასწორ პროექტს არ დათანხმდებოდა, ტიპს უმთავრესი მიმართულებები ჩააბარეს და ვნახოთ აბა როგორ გააგრძელებს :))
DAMENA
DAMENA 6 აგვისტო 2018 20:12
ოჯახის კაციი დაბრუნდაა მადლობა ელიოტს და ლეონარდოსს!!! ევროპა დაყარე იარაღი და გააჯვ...თ მოვდივართ!!!! <3 <3 <3

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კონტი, სტრინიჩი, კალდარა

გამოკითხვა

უნდა მოხსნან თუ არა ჯენარო გატუზო მთავარი მწვრთნელის პოსტიდან?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image