სერია ა-ს 2018-2019 წლების სეზონის კალენდარი ცნობილია

image

დღეს ცნობილი გახდა სერია ა-ს 2018-2019 წლების სეზონის კალენდარი. იტალიის ჩემპიონატი სტარტს 19 აგვისტოს აიღებს და 26 მაისს დასრულდება. "მილანის" პირველი მეტოქე კი "ჯენოა" იქნება.

სერია ა-ს 2018-2019 წლების სეზონის კალენდარი ცნობილია
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 12

Corvo 27 ივლისი 2018 10:53
ციტატა: william265
გაასხმევინონ ამ ძმებმა დონარუმებმა ხო შეიძლება??
პლიცარი რეინა და გაბრიელი სრულიად საკმარისია...
დოლარიჩით მაყუთი გაკეთდება და გუნდი გაძლიერდება. კაკ მინიმუმ ბებერ კლასნ ნახევარმცველში ერთი ერთზე გაიცვლება...

მეც ვფიქრობ მეკარის პრობლემა საერთოდ არ აქვს გუნდს. რეინა პლიცარი გაბრიელი საკმარისია ნამდვილად. 6 მილიონი რო ქონდეს ხელფასი სამაგისოს არაფერს აკეთებს ჯიჯიო
william265 27 ივლისი 2018 10:45
გაასხმევინონ ამ ძმებმა დონარუმებმა ხო შეიძლება??
პლიცარი რეინა და გაბრიელი სრულიად საკმარისია...
დოლარიჩით მაყუთი გაკეთდება და გუნდი გაძლიერდება. კაკ მინიმუმ ბებერ კლასნ ნახევარმცველში ერთი ერთზე გაიცვლება...
giga qatamadze 27 ივლისი 2018 10:42
plizari magaria zaan mara es belanova didi araperi
Corvo 27 ივლისი 2018 10:23
ციტატა: Corvo
რატო არაფერი არ იწერება ნაკრების ბიჭების წარმატებაზე. 19 წლამფელებმა ფრანგები ევროპის ჩემპიონატის ნახევარფინალში დაამარცხეს 2-0. კარი პლიცარიმ მშრალად შეინახა და ბელანოვამ მიითვალა 1 ასისტი. ფინალში პორტუგალიას ხვდებიან რომელსაც ჯგუფში 2-3 მოუგეს.

https://youtu.be/xbp50bC1fKI
ცოტა გაუმართლათ კიდეც
luka9 27 ივლისი 2018 10:18
ციტატა: william265
ციტატა: luka9
ციტატა: william265
პარმას დაბრუნებამ ჯერემი მენეზის ის უთესლესი გოლი გამახსენა :დ

აბა რამდენს გახსოვთ ის გოლი რომელზეც ვამბობ? :დდდ

ქუსლით რო გაუტანა იმაზე ამბობ ხო?დდ


კი forza
დღემდე არ მავიწყდება იმდენად კლასსნად შეასრულა <3
მის მერე ესეთი კლასსნი ცენტრფორვარდი არ გვყოლია

გეთანხმები მეც მაგრად მევასებოდა მენეზი
william265 27 ივლისი 2018 10:17
ციტატა: luka9
ციტატა: william265
პარმას დაბრუნებამ ჯერემი მენეზის ის უთესლესი გოლი გამახსენა :დ

აბა რამდენს გახსოვთ ის გოლი რომელზეც ვამბობ? :დდდ

ქუსლით რო გაუტანა იმაზე ამბობ ხო?დდ


კი forza
დღემდე არ მავიწყდება იმდენად კლასსნად შეასრულა <3
მის მერე ესეთი კლასსნი ცენტრფორვარდი არ გვყოლია
Corvo 27 ივლისი 2018 10:16
რატო არაფერი არ იწერება ნაკრების ბიჭების წარმატებაზე. 19 წლამფელებმა ფრანგები ევროპის ჩემპიონატის ნახევარფინალში დაამარცხეს 2-0. კარი პლიცარიმ მშრალად შეინახა და ბელანოვამ მიითვალა 1 ასისტი. ფინალში პორტუგალიას ხვდებიან რომელსაც ჯგუფში 2-3 მოუგეს.
luka9 27 ივლისი 2018 08:01
ციტატა: william265
პარმას დაბრუნებამ ჯერემი მენეზის ის უთესლესი გოლი გამახსენა :დ

აბა რამდენს გახსოვთ ის გოლი რომელზეც ვამბობ? :დდდ

ქუსლით რო გაუტანა იმაზე ამბობ ხო?დდ
william265 27 ივლისი 2018 07:32
პარმას დაბრუნებამ ჯერემი მენეზის ის უთესლესი გოლი გამახსენა :დ

აბა რამდენს გახსოვთ ის გოლი რომელზეც ვამბობ? :დდდ
Corvo 27 ივლისი 2018 07:04
კარგი იმ მხრივაა რომ ეგრევე მოვილევთ ნაპოლი რომას და ევროპა ლიგის მატჩების დროს,როცა სამ დღეში ერთხელ მოგვიწრვს თამაში შედარებით სუსტ მეტოქეებთან გვიწრვს თამაში.
rossoneri-best 27 ივლისი 2018 01:50
ციტატა: william265
კარგი კალენდარია
მიწყობილად რთულები არ არის რომა ნაპოლის თუარ ჩავთვლით და პირველივე ტურებში მოვილევთ.
არც მიწყობილად რთული გასვლებია.
ბალანსი არის, ევროპა ლიგიდან მერვედფინალიდან თუ გამოვვარდით კონტეს ხელში ოთხეულის შანსი ნამდვილსდ არის.

ბოლო ექვსი თამაში ისეთია ევროპის ლიგიდან თუ გამოვვარდით გატუზომაც უნდა აიღოს სულ ცოტა 15-16 ქულა
william265 27 ივლისი 2018 01:47
კარგი კალენდარია
მიწყობილად რთულები არ არის რომა ნაპოლის თუარ ჩავთვლით და პირველივე ტურებში მოვილევთ.
არც მიწყობილად რთული გასვლებია.
ბალანსი არის, ევროპა ლიგიდან მერვედფინალიდან თუ გამოვვარდით კონტეს ხელში ოთხეულის შანსი ნამდვილსდ არის.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კონტი, სტრინიჩი, კალდარა

გამოკითხვა

უნდა მოხსნან თუ არა ჯენარო გატუზო მთავარი მწვრთნელის პოსტიდან?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image