ეს დღეც დადგა! ოფიციალურად: "მილანს" ახალი მფლობელი ჰყავს

image
დღეს "მილანის" შესახებ ისტორიული ინფორმაცია დადასტურდა. მას შემდეგ, რაც იონგჰონგ ლიმ უკვე 412 მილიონიანი ვალის ნაწილის, 32 მილიონი ევროს გადახდა ვერ შეძლო, კლუბი "ელიოტ მენეჯმენტის" მმართველობაში გადავიდა.

აღნიშნული ამერიკული ფონდის მიზანია, გუნდში სტაბილური ვითარება შექმნას და სწორი მენეჯმენტით "როსონერი" წარმატებამდე მიიყვანოს. ეს სიტყვები ამერიკული კომპანიის ოფიციალურ განცხადებაში იკითხება.

"ელიოტ მენეჯმენტისთვის" პატივია "მილანის" ფლობა და მზადაა, კლუბს მხარში დაუდგეს ასეთ რთულ ვითარებაში და მას ამბიციური მიზნებისთვის ბრძოლაშიც დაეხმაროს".

"მოვლენების მსგავსი სახით განვითარება გამოიწვია ჩვენი დებიტორული კლიენტის ვალდებულების შეუსრულებამ. "მილანის" წინა მფლობელმა უარი განაცხადა ვალის კონტრაქტით გათვალისწინებული პირობებით დაბრუნებაზე".

"ჩვენი პირველი მოქმედება 50 მილიონი ევროს გმოყოფა იქნება, რომელიც აუცილებელია კლუბის ფუნქციონირებისთვის და უეფას განსაზღვრული პირობების დასაკმაყოფილებლად. გარკვეული სკითხების შეთანხმების შემდეგ განვიხილავთ მიმდინარე სატრანსფერო ბაზარზე შესაძლებელ მოქმედებებსაც".

"ელიოტის" მიზანია გუნდის დაფინანსება არა მხოლოდ რთულ პერიოდში, არმედ გრძელვდიანი მოქმედებებისთვის. ჩვენ სრულ ნდობას ვუცხადებთ გუნდის მთავარ მწვრთნელ ჯენარო გატუზოს და ფეხბურთელებს. ცვლილებები განხორციელდება კლუბის ფინანსური მდგომარეობის გამოსასწორებლად და გრძელვადიანი იდეების განსახორციელებლად"
, - წერია კომპანიის განცხადებაში.

ამას გარდა, "ელიოტ მენეჯმენტი", რომელმაც იონჰონგ ლის "მილანის" საყიდელი კრედიტი მისცა, მიმდინარე დავალიანების დაფარვას ითხოვს. ფონდმა ამის შესახებ უეფასაც აცნობა. 19-20 ივლისს სააბიტრაჟო სასამართლოში დაგეგმილ მოსმენაზე სწორედ ეს საკითხი უნდა განიხილონ და შეიძლება მოვლენები ისე განვითარდეს, რომ უეფას ბანი გაბათილდეს.

"ელიოტის" განცხადებაში კლუბის გაყიდვასთან დაკავშირებით არანაირი ხელჩასაჭიდი არ ყოფილა, თუმცა უწინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ ამერიკული კომპანიის გეგმებში "როსონერის" მართვა არ შედის და აუცილებლად მოხდება კომპანიის აქციების საკონტროლო პაკეტის ახალი მფლობელის ხელში გადასვლა. ასეთი კანდიდატები კი ჩვენთვის უკვე კარგად ცნობილი რიკო კომისო, დიმიტრი რიბოლოვლევი, არაბეთის პრინცი და ამერიკული რიკეტსების ოჯახია.

აქვე კიდევ ერთხელ გავუსვამთ ხაზს, რომ "ელიოტი" უკვე აწარმოებს მოლაპარაკებებს "მილანის" ლეგენდა პაოლო მალდინისთან, რომელიც შეიძლება ძალიან მალე კლუბის მმართველად მოგვევლინოს, მასიმილიანო მირაბელი და მარკო ფასონე კი იონჰონგ ლის, ბერლუსკონისა და ადრიანო გალიანის გზას გაუყვებიან.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 19

Zeon 12 ივლისი 2018 12:52
მოგესალმებით ყველას , აბა წარმატებები მილანს და სულ კარგი ამბები და სტატიები
ROSSONERO 11 ივლისი 2018 19:23
ციტატა: Shevchenko
დამცავი კოდი როცა შეგყავს ინგლისურად რომც წერდე მაინც ქართულად გაწერინებს ასოებს და მაგიტო აგდებს მაგ ერორს. წეღან ჩავაკოპირე ცალკე ამოწერილად ეგ კოდი და გაიგზავნა. იდეაში გასასწორებელია ეგ ნაწილი.

ჰოო შეიძლება... ვნახავთ მოგვიანებთ... ისე ვისაც სტატიების წერის სურვილი აქვს ფბ-ს გვერდზე მოგვწერეთ და სტატუსს მოგცემთ
Shevchenko 11 ივლისი 2018 19:16
[quote=Leoni]12 საათის წინ მინდოდა ამ სიახლის დადება და არაფრით არ დაიდო. კოდია არასწორიო უსაფრთხოების და რათქმაუნდა ტყუილია... რაა საჩირო რომ სიახლის დადება შეძლოს ადამიანმა???
[/quote]
საკონტაქტო ინფორმაცია მომწერე... ფეისნუქ პროფილის ლინკი ჩამიგდე პმ ან ქვევით კონტაქტი რომ გვაქვს საიტის ფბ-ს გევრდთან, იქ მოგვწერე და დავილაარაკოთ...

განძრახ გამოქვეყნებაზე უარს არავის ეუბნებით, რაღაც ტექნიკური ხარვეზი ქნებოდა[/quote]

დამცავი კოდი როცა შეგყავს ინგლისურად რომც წერდე მაინც ქართულად გაწერინებს ასოებს და მაგიტო აგდებს მაგ ერორს. წეღან ჩავაკოპირე ცალკე ამოწერილად ეგ კოდი და გაიგზავნა. იდეაში გასასწორებელია ეგ ნაწილი.
ROSSONERO 11 ივლისი 2018 19:00
ციტატა: luka9
ადმინებო დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ასეთი აქტიურობისთვის.ჩემი გადმოსახედიდან საუკეთესო ქართულენოვანი სპორტული საიტია.ჩემი თხოვნაა რომ ასე გააგრძელოთ!

ლუკა მადლობა, ბევრს ნიშნავს ეს შეფასება ჩვენთვის

ციტატა: Leoni
12 საათის წინ მინდოდა ამ სიახლის დადება და არაფრით არ დაიდო. კოდია არასწორიო უსაფრთხოების და რათქმაუნდა ტყუილია... რაა საჩირო რომ სიახლის დადება შეძლოს ადამიანმა???

საკონტაქტო ინფორმაცია მომწერე... ფეისნუქ პროფილის ლინკი ჩამიგდე პმ ან ქვევით კონტაქტი რომ გვაქვს საიტის ფბ-ს გევრდთან, იქ მოგვწერე და დავილაარაკოთ...

განძრახ გამოქვეყნებაზე უარს არავის ეუბნებით, რაღაც ტექნიკური ხარვეზი ქნებოდა
Leoni 11 ივლისი 2018 18:38
12 საათის წინ მინდოდა ამ სიახლის დადება და არაფრით არ დაიდო. კოდია არასწორიო უსაფრთხოების და რათქმაუნდა ტყუილია... რაა საჩირო რომ სიახლის დადება შეძლოს ადამიანმა???
Milani2003
Milani2003 11 ივლისი 2018 18:37
რონალდოს იუვეში ტრანსფერი დიდად წაადგება სერია ას იმედია ჩვენც ავუბამთ კვალს და მოიხოდება სერიალიც. ნეტა 90ანების დონეს როდესმე თუ მიაღწევს სერიალი
luka9 11 ივლისი 2018 18:01
ციტატა: Dato777
ციტატა: luka9
ადმინებო დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ასეთი აქტიურობისთვის.ჩემი გადმოსახედიდან საუკეთესო ქართულენოვანი სპორტული საიტია.ჩემი თხოვნაა რომ ასე გააგრძელოთ!

Gaixare brat, darwmunebuli iyavi aqtiuroba yoveltvis iqneba...milani ixodeba da daitic aucileblat iaqtiurebs...
Magram aqve me meqneba txovna rom komentarebis mxriv tqven iaqtiurot.... statias rom vwert gvainteresebs tkveni azri ama tu im informaciis shesaxeb... da aseve tkvenc didi madloba rom chvens gverdshi dgaxart da elodebit statiebs da aqtiurobas

პირადად ჩემგან აქტიურობა და კომენტარები არ მოაკლდება ამ საიტს.
Milani2003
Milani2003 11 ივლისი 2018 17:29
გილოცავთ მილანისტებო იმედია ან მათ მიგვხედავენ ან სერიოზული პატრონის ხელზსი ჩაგვაგდებენ

ეხლა ალბათ მალდინიც მოვა ბანსაც აგვაცილებენ და 2-3 კარგ ტრანსფერსაც დადებენ
mazana
mazana 11 ივლისი 2018 17:20
au morches ra es msoplio male :D daityos transferebi da mashin gamochndeba realurad ra unda eliots manamde verapers ver vityvit xan ra daitsereba xan ra. mtavaria maldini moiyvanon mag kaczze uket aravin icis milans ra chirdeba da ra ikneba milanis gasagebi evro sarbielze didi tsarmatebit dasabruneblad !!!
nnick
nnick 11 ივლისი 2018 17:20
ძაან კარგი მალდინი აუცილებლად უნდა მოვიდეს .
პირველი რაც უდნა გააკეთონ ხელმძღვანელობა შეცვალონ შემდეგ კი ფეხბურთელები გაუშვან.
მუსაჩიო 15მ/გომესი6მ/ანტონელი1მ/ბერტოლაჩი6/მაური2მ/კალინიჩი20მ/ბაკა15მ/გაბრიელი3მ/მონტო
ლივო2. 70 მილიონი ეს ფული ფეხბურთელების მოყვანას უნდა მოხმარდეს დეპაი 50მ ტიაგოსილვა10მ დარჩენილ 10 მილიონს 40 უნდა დაამატონ და რამენაირად მოდრიჩი მოიყვანონ სხვა შემთხვევაში იგივე სიტუაცია იქნება რაც წინა წელს ნახევარდაცვა ძალიან სუსტია მოდრიჩი კი 3 წელი მაღალ დონზე ითამაშებს + ფალკაო არენდით,
[/b]
[b]ლოკატელი,ანდრესილვა, პლიცარი და გაბია გაანათხოვრონ სერია ა ში.

შემადგნელობა კი ასეთი იქნება

_____________________ დონარუმა ____________________
_ კონტი ____ ბონუჩი _________ სილვა ____ როდრიგ __
__ კესი _________ მოდრიჩი _________ ჩალხანოღლუ __
__ სუსო ____________ ფალკაო ____________ დეპაიიი __


სკამი: რეინა,გაბრიელი,რომანიოლი,ზაპატა,კალაბრია,სტრნიჩი,აბატე,ბილია,ბონავენტურა,ჰალილო
ვიჩი,ბორინი,კუტრონე
Dato777
Dato777 11 ივლისი 2018 16:57
ციტატა: luka9
ადმინებო დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ასეთი აქტიურობისთვის.ჩემი გადმოსახედიდან საუკეთესო ქართულენოვანი სპორტული საიტია.ჩემი თხოვნაა რომ ასე გააგრძელოთ!

Gaixare brat, darwmunebuli iyavi aqtiuroba yoveltvis iqneba...milani ixodeba da daitic aucileblat iaqtiurebs...
Magram aqve me meqneba txovna rom komentarebis mxriv tqven iaqtiurot.... statias rom vwert gvainteresebs tkveni azri ama tu im informaciis shesaxeb... da aseve tkvenc didi madloba rom chvens gverdshi dgaxart da elodebit statiebs da aqtiurobas
luka9 11 ივლისი 2018 15:43
ადმინებო დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ასეთი აქტიურობისთვის.ჩემი გადმოსახედიდან საუკეთესო ქართულენოვანი სპორტული საიტია.ჩემი თხოვნაა რომ ასე გააგრძელოთ!
R.BAGGIO 11 ივლისი 2018 15:18
კაროჩე რიკეტსებს ვბალეშიკობ რა, სპორტში დიდი გამოცდილება აქვთ და მგონია რო მილანს სერიოზულ ბიზნესად აქცევენ, რაც სერიოზულ შემოსავლებს ნიშნავს, რაც ნიშნავს რო ისევ მწვერვალზე დაბრუნდება გუნდი! არანაირი კომისო და არანაირი ის რუსი, ტიპი იმენა მონაკოს ფულის გასათეთრებლად იყენებს და კომისოც იტალიელი მაფიოზია, არაა სანდო,. მოკლედ კიდევ ერთი იმედი გაგვიჩნდა ძმებო და ყველას გილოცავთ და გისურვებთ რო ეს იმედი გაგვიმართლდეს და მილანი დაბრუნდეს. იასნია როგორც შარშან პირველი წელს დიდი მოლოდინები არ მაქვს მარა 4ულისთვის მებრძოლი გუნდი რო შეიკრას კაი იქნება. მეგა ტრანსფერებიც არ იქნება, სუსტი რგოლები გაძლიერდება და ეგ იქნება. თუ ესე კაი ტემპით განვითარდა მოვლენები მგონია 3-4 წელში უკვე სერიალში ვიქნებით სერიოზული კონკურენტები და 5-6 წელში ლიგისთვისაც ვიბრძოლებთ. იასნია მინდა რო ყველაფერი მალე მოხდეს მარა 2-3 წელში ამხელა ჭაობიდან ვერ ამოვალთ, დრო უნდა, მთავარია დავინახო რო გუნდი ვითარდება და ისევ კითხვის ნიშნები არ იქნება და სადაც ამდენი კიდე მოვითმენ 3-4 წელს, თან 2 თვეში ბავშვსაც ველოდები და 4-5 წლის რო იქნება იმედია არ მკითხავს ამ გუნდს რატო ბალეშიკობო ))))))))))))))))))))))
leonardo 11 ივლისი 2018 15:14
kaia sg.. maldini gvinda
Nero 11 ივლისი 2018 14:50
მალდინი თუ მოვა ჩათვალეთ მართლა სანდო ხელში ყოფილა მილანი
Dato777
Dato777 11 ივლისი 2018 14:32
Rato ar aqtiurobt bratci....aset statiaze 3 komi rom cotaa xo vxvdebit...
1000naxva da 3 komentari.....

Rac sheexeba gundis eliotis xelshi gadadvlas....italiuri media faqtia optimisturad arian ganwyobilni.... bansac avicilebto...fulic iqnebao...daje osic iwereba rom inters shexvdebian da gaxdeba cnobili agvishenebrn axal stadions tu ara....
Sasamartloshi kide eliotis damaarseblis shvili tviton miva rom bani mogvxsnan...
bachi 11 ივლისი 2018 14:14
კაროჩე ეხა მთავარია გაბათილდეს ის სასჯელიც, მერე ერთი 100 მილიონიც გამოყონ 2 კაი ტრანსფერი მაინც გამოვა, ჩვენ ჩაწოლილ ტავარსაც რომ გავასაღებთ ძირითად ბირთვს არ გავყიდით და მერე გუნდი ვართ რა და უფრო მეტადაც გაყიდიან თუ არ გეგმავენ გუნდში დარჩენას
rossoneri123
rossoneri123 11 ივლისი 2018 13:44
yvelaze magari siaxle rac bolo xanebshi momismenia 1 weliwadshi maximum gundi amova am chaobidan da davbrundebit evropul ojaxshi me mjera eliotis da mati mxardacheris
ROSSONERO 11 ივლისი 2018 13:29
თუ დარჩებიან ბოლომდე, იმედია მანჩესტერ იუნაიტედის ამერიკელი მფლობელისავით სწორ მენეჯმენტს გაატარებენ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ივან სტრინიჩი, ანდრეა კონტი, პატრიკ კუტრონე.

გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით როგორ შეაფასებთ "მილანის" ზაფხულის სატრანსფერო პოლიტიკას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image